lekker crispyquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui
Ja, je hoort de naarste dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja idd![]()
kan verschillende kanten op
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een ui
quote:
Welnee, smaak genoeg in de vullingquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan mis je juist weer smaak aan de vulling.
Doe dan gewoon een uitje meebakken.
ahhh jammerquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..
Beetje wel, maar ach verder smaakte het primaquote:
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Velletje was een beetje taai..
Foutje het is een saucijs . Dat heeft geen rookvlees. Sorryquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik stop weer met guerrilla-posten
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens
Jawelquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Taai rookvlees ? Dan heb je niet je vuur hoog genoeg gehad bij het aanbraden.
Noord Hollandquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In welke regio woon jij Kaascardje?
Die hele lijst is matigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:41 schreef Nattekat het volgende:
De lijst heeft gepiekt, de hele top 3 is matig.
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok ik stop weer met guerrilla-posten
ga lekker smikkelen, eet smakelijk voor wie nog eten moet wie al gegeten heeft uitbuikze en fijne avond jullie allen!
en tot ziens
dankjewel, ja zal ik doen als ik zin heb en jullie zijn aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Jij ook een fijne avond, en snel weer terug komen hoor
Waarom post je in een gesloten topic?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Thx, net gepost in het dubbele DTStopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |