thanks! het is vooral veel handelingen en wat het moeilijk maakt is het secuur strak rollen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/recepten/sushi
Heb ik geen last van, eet met de kerst net zo als ik normaal eet/quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kerst komt ook er ook aan, hele foute maand qua eten
geeft het zoutjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heel luxe als het moet.
Kaviaar smaakt ook heel goed in een soes
Dat strak oprollen laat hij ook heel duidelijk zien.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
thanks! het is vooral veel handelingen en wat het moeilijk maakt is het secuur strak rollen?
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaagquote:
jij geniet gewoon altijd!quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, eet met de kerst net zo als ik normaal eet/
Als ik met het spul uit eten ga is het net zoveel als dat het geen kerst is![]()
Ben niet zo grote eter
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaag![]()
ok! thanks voor recept en de tipsquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat strak oprollen laat hij ook heel duidelijk zien.
Nee 2 of 3 keer per dag maar kan gewoon niet veel eten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij geniet gewoon altijd!zo hoort het
eet je vaak maar weinig?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok! thanks voor recept en de tips
ah zo ja.. nou prima toch, je leeft nogquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee 2 of 3 keer per dag maar kan gewoon niet veel eten.
Eet wel veel groente
Dat is niet echt een nummer wat je zo hoog zou verwachtenquote:
Ja ik ben nog steeds aanwezigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah zo ja.. nou prima toch, je leeft nogje krijgt genoeg binnen waarom overvoeden.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ik net aan het doen, maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo blij vandaag![]()
Wordt er één wakker.quote:
Ja had Natte je beloofd, maar ik had TT dus heb verzoek even ingewilligdquote:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld hoorquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gelukkig we kunnen niet zonder jou
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dankquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had Natte je beloofd, maar ik had TT dus heb verzoek even ingewilligd
eetsmakelijk aloa.quote:
Na post 301 mag datquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
ik zet het topic zo op slot na jouw post als dank
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
Gebakken aardappels, runde saucijsje en witlof saladequote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Dank je wel Paulquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
Opzich wel goed, alleen snel moe nog. Dat valt echt wel op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
eetsmakelijk aloa.
Hoe voel jij je trouwens, gaat het al wat beter?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebakken aardappels, runde saucijsje en witlof salade
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich wel goed, alleen snel moe nog. Dat valt echt wel op.
Dat wordt hard lopen danquote:
Nee vooral vlees was lekker, volgende keer ga ik het velletje eraf halen en dan los in de pan bakken met een uiquote:
Ellende is dat he, Maar ben al lang blij dat dit het enige is wat hij er aan heeft overgehoudenquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.
ja iddquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat he, Maar ben al lang blij dat dit het enige is wat hij er aan heeft overgehouden
Ja heel irritant.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja aanslag op je lichaam en immuunsysteem.. klote joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |