bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thanks!"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ook al aan het huntenquote:
Yesquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Is besmettelijk schijnbaar
Soms wel leuk, jammer dat niemand mee deed
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja ik heb er niets mee ik laat je wel hunten hoor. Als je graag TT wil mag je van mij. EN ik denk maar zo had je TT niet gehad had je wel gekaapt
Welnee, als jij lapo had had ik niet gekaapt
Mag hoor. Ik zit er niet meer het is maar een TTquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Welnee, als jij lapo had had ik niet gekaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het Waterliniepad - De Stelling van Amsterdam
Staat weer een nieuwe etappe onlineIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Sode, fijn weekendquote:
Straks zijn er geen hazen meerquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Thanksquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zekers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Wildbeheer is gewoon nodig.
Maar er mogen wel een aantal overblijven ook![]()
![]()
hey sodeknetter
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Thnx lieffie Notturna ook al vrij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er stond 2 weken geleden wel in de krant dat er te weinig hazen zijn doordat er te weinig verstopmogelijkheden voor die dieren zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Wildbeheer is gewoon nodig.![]()
Dat is zo. Maar die beesten planten zich sneller voort dan een wildbeheer eenheid bij kan houden. En konijnen al helemaal.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zekers.
Maar er mogen wel een aantal overblijven ook
Plus dat je die beesten liever niet in een weiland hebt waar koeien komen te staan. Als die in een hol stappen kunnen ze een poot breken en uren lang hulpeloos blijven liggen.![]()
Dat is wel sneu.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
De Telegraaf
Kamer vraagt Schouten jacht op hazen en konijnen te stoppen
4-11-2020
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat minister Carola Schouten (Natuur) ervoor zorgt dat er niet zomaar mag worden gejaagd op hazen en konijnen. Eerder deze week bracht haar ministerie een Rode Lijst uit van in Nederland bedreigde zoogdieren, met daarop nu ook de haas en het konijn.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 15:14:31 ]![]()
En muskusratten. Hoelang ze daar al niet mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar die beesten planten zich sneller voort dan een wildbeheer eenheid bij kan houden. En konijnen al helemaal.
Plus dat je die beesten liever niet in een weiland hebt waar koeien komen te staan. Als die in een hol stappen kunnen ze een poot breken en uren lang hulpeloos blijven liggen.![]()
Wb m1st1gquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er stond 2 weken geleden wel in de krant dat er te weinig hazen zijn doordat er te weinig verstopmogelijkheden voor die dieren zijn.![]()
Die had ik even gemist. Apart, zou je cht niet verwachtenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:14 schreef m1st1g het volgende:
De Telegraaf
Kamer vraagt Schouten jacht op hazen en konijnen te stoppen
4-11-2020
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat minister Carola Schouten (Natuur) ervoor zorgt dat er niet zomaar mag worden gejaagd op hazen en konijnen. Eerder deze week bracht haar ministerie een Rode Lijst uit van in Nederland bedreigde zoogdieren, met daarop nu ook de haas en het konijn.![]()
Ik denk dat de kust weer veilig is en je weer alles in de vrije wereld kan laten bungelen hoorquote:
m1st1g goedemiddagquote:
Nog een leuk stukjequote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. Apart, zou je cht niet verwachtenquote:Er zijn nog konijnen en hazen, maar veel minder dan weleer. Volgens de Zoogdiervereniging is er ongeveer een derde over van wat er in 1950 aan langoren rondhuppelde. Dat die beesten achteruitgaan is trouwens al jaren bekend. Toch wordt op beide soorten nog naar hartelust gejaagd, alsof er te veel van zijn. In Nederland leven zo’n 25.000 hazen; ongeveer evenveel als werknemers van FrieslandCampina. Er wonen ruim 17 miljoen mensen. Dat zijn 680 Nederlanders voor iedere haas. Dat is ongeveer 13.000 kilo mens per kilo haas. En die hazen hebben geen huizen, auto’s, vlieg- en skivakanties, huisdieren, veestapels, mondkapjes, wegwerpflesjes, beeldschermen. Toch worden die hazen bejaagd, terwijl mensen kinderbijslag krijgen.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 15:18:04 ]![]()
Alweer een andere UIquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je dat zekerquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat de kust weer veilig is en je weer alles in de vrije wereld kan laten bungelen hoor![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
had levenslang moeten zijnquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nein.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oke M1st1g laat nog maar ff aan danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,. Gewoon niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gelukkig had ik het nog aanquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke M1st1g laat nog maar ff aan dan![]()
![]()
Ja, heb een stuk van de uitspraak live meegekeken. Dacht even dat hij minder zou krijgen, maar hoop dat hij een paar "gezellige" medegevangenen treft.quote:
De rechter veegde alle verweren van Roethof weg. Maar vrees dat ze in hoger beroep gaan, al zou ik dat heel erg vinden voor fam.Verstappen. Die viespeuk weigert iets te vertellen over de toedracht. Dat nam de rechtbank hem ook duidelijk kwalijk.![]()
Tis wat allemaalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zet straks wel iets aan van Xeniaquote:![]()
Ik heb er helemaal niets van gevolgdquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, heb een stuk van de uitspraak live meegekeken. Dacht even dat hij minder zou krijgen, maar hoop dat hij een paar "gezellige" medegevangenen treft.
De rechter veegde alle verweren van Roethof weg. Maar vrees dat ze in hoger beroep gaan, al zou ik dat heel erg vinden voor fam.Verstappen. Die viespeuk weigert iets te vertellen over de toedracht. Dat nam de rechtbank hem ook duidelijk kwalijk.![]()
Ja en de slachtoffers kunnen niet in hoger beroep dat recht heeft alleen de daderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Santéquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
De slachtoffers worden vertegenwoordigd door de OvJ. Die kan wel in hoger beroepquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets van gevolgd![]()
Ja en de slachtoffers kunnen niet in hoger beroep dat recht heeft alleen de dader![]()
Liever kfcquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En nu krijg ik @m1st1g weer op m'n over kippenverkrachters
Of maak je zelf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie sateh haal je in een goed restaurant![]()
![]()
I knew itquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Laatste keer, hierna ga je op de bolklijst
Kippenvleesverneukers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef DJMO het volgende:
En nu krijg ik @:m1st1g weer op m'n over kippenverkrachters![]()
Komt op hetzelfde neer tochquote:
Ja maar de ouders niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De slachtoffers worden vertegenwoordigd door de OvJ. Die kan wel in hoger beroepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ben je vrolijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pan gaat sneller.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind van die stokjes op de barbecue ook niks.![]()
![]()
euh neequote:Op vrijdag 20 november 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die hebben wel mogelijkheden om het OM te pushenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het nummer die ik op 1 had verwacht staat op 17
ok, dat wordt gewoon weer mama mia let me go.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jawel. Niet officieel maar een OvJ luistert meestal wel naar slachtoffers. Althans dat is mijn ervaringquote:![]()
Zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Het nummer die ik op 1 had verwacht staat op 17
ok, dat wordt gewoon weer mama mia let me go.![]()
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wilquote:
Zelfde. Ik vind Don't Stop Me Now nog beter. En die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb altijd de radio aan, mijn cds staat te verstoffen op zolder.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik leer ook graag muziek van anderen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Wtf is dit voor shitquote:
Soms serieus, soms niet.![]()
ZO mooi nummerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Welke zender luisteren jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Qmusic
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, dat andere prachtige nummer van vorig jaar moet ook nog komen
Misschien ontroont die wel mama mia.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Snap ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.![]()
Wat is dat nou met jouquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin in![]()
![]()
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.quote:Soms serieus, soms niet.![]()
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard inquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil![]()
Alles ok met de napijn?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in![]()
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vondenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat gewoon bovenaan 'omdat het zo hoort'![]()
Owh das minder! dan snap ik het welquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in![]()
![]()
Meestal heb ik zoiets aanstaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.
![]()
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terugquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Plymquote:
Radio 10 hierquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terug![]()
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rockquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Middag mopquote:Ja idd ook leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rock![]()
Gewoon ff doen, daarna voel je je weer een stuk beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die luisteren geen Qmusic.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vonden100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Niet zo klagen over 1 kies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
![]()
We dansen de samba"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja echt he, lijkt wel of hij een zware operatie heeft gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, lijkt wel of hij een zware operatie heeft gehad![]()
Kunstgebit ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.![]()
30 kiezen nog welquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO kan jij dat ook M1st1gquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me hadquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gelukkig maar, was hij wel lief voor jequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me had
Ik heb wel medelijden met jou maar meedeleiden dan weer nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier kan ik een rot opmerking plaatsen die je niet verdiend in dit geval.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me had
Het kan echt vervelend zijn bij een tandarts.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was hij wel lief voor je
Ik heb wel medelijden met jou maar meedeleiden dan weer niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me had![]()
![]()
O nooit geweten dat we zoveel kiezen hadden 32 lees ik Ik dacht een stuk of 20quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja alles wat ik nog in mijn mond had zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh pesten is niet leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
Zal ik mijn buurman eens pesten en de versterker een echt gaan gebruiken ?
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit gehad met biologie op de lagere school ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit geweten dat we zoveel kiezen hadden 32 lees ik Ik dacht een stuk of 20![]()
Denk je dat ik dat nog allemaal weetquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nooit gehad met biologie op de lagere school ?
DOENquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
O, vertelquote:
Ik welquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog allemaal weet![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Soms serieus, soms niet.![]()
ZO dan die blaast de buren het huis uitquote:
Patser.quote:
Valt mij nog mee dat hij kan lopen nadat hij gisteren zo zware behandeling heeft gehadquote:
Kan je zien hoe sterk hij is
Moet je naar Fogel gaan, daar ligt een dik pakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij kan lopen nadat hij gisteren zo zware behandeling heeft gehad
Kan je zien hoe sterk hij is![]()
![]()
quote:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet goed voor de Nederlandse spoorwegen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak![]()
![]()
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer datquote:
Metersquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak![]()
![]()
ditquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Voor mij hoeft die hele winter niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer dat![]()
Ja goed planquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Van mij mag het hoor, voor een weekjequote:Goed voor Corona komen mensen niet zoveel bij elkaar
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorstquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer![]()
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weekje Drente zonder WiFi geweestquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ik![]()
![]()
Dat is het enige waarvoor sneeuw goed isquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja goed plan
[..]
Van mij mag het hoor, voor een weekjeGoed voor Corona komen mensen niet zoveel bij elkaar
![]()
Is ook goed, maar eerst sneeuwquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorst
prinsesjequote:
En afkick verschijnselen gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de banquote:
Gelukkig bestaat er 4G"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troepquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de ban![]()
Das nie lief nie hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou je kan weer. Van de week gezegd dat alles mag om te bolken dus tel je raak zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troep
Niet dat is ook wat zegquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja das wel weer heul liefquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun hem nog 2 maanden rust. Wat is daar niet lief aan ?
quote:![]()
Dan mag er wel vaker geen WiFi zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze verdwijnen altijd als er geen wifi is.
Maar was het een fijne vakantie Leonos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, maar ben liever thuisquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar was het een fijne vakantie Leonos?![]()
![]()
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja vooral nu. Alles is dicht je kan nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja waar is haagsiequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.![]()
![]()
Rutte over coronacijfers: Het gaat niet de goede kant op
Premier Rutte is bezorgd over de coronacijfers van de laatste dagen. Als het aantal besmettingen de komende weken niet verder omlaag gaat, kunnen coronamaatregelen in december niet worden versoepeld, zo waarschuwt hij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ik ben dus het meest vervelend met teveel koffie op
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ook met 4G.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar heb je dan wel tijd voorquote:
Lezen is ook wel leuk
Alles blijft ook dicht tot 2e week januariquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Rutte over coronacijfers: Het gaat niet de goede kant op
Premier Rutte is bezorgd over de coronacijfers van de laatste dagen. Als het aantal besmettingen de komende weken niet verder omlaag gaat, kunnen coronamaatregelen in december niet worden versoepeld, zo waarschuwt hij.![]()
Je hebt je woord gehouden en bent aan de koffie gegaan vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha ik ben dus het meest vervelend met teveel koffie op
Vriend.quote:
2 dubbele espresso in 2 uurquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt je woord gehouden en bent aan de koffie gegaan vandaag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, had jij al eerder gezegd hequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alles blijft ook dicht tot 2e week januari
Maar ze hebben net bioscopen en dergelijke al weer opengegooidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je goed gedaanquote:
EENSquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdient het om in de volgende TT te staan.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die gaan gewoon na een week weer dicht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had jij al eerder gezegd he
Maar ze hebben net bioscopen en dergelijke al weer opengegooid
Dan hebben ze zogenaamd er weer allen aan gedaan om de economie te helpen.
Naar de klote maar dat is een ander verhaal![]()
Als je dat niet gewend bent kan die wel binnenkomenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KUTLULquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
En met het posten van die piet verdien je de TT niet meer.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
waarmee heeft hij dat verdiend?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdient het om in de volgende TT te staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is ook moeilijk denk ik hoor je staat nogal voor wat afwegingen. Mar goed het OMT was duidelijk liever nog de boel dicht laten. Maar ze waren wat dat betreft weer eigenwijsquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die gaan gewoon na een week weer dicht.
Dan hebben ze zogenaamd er weer allen aan gedaan om de economie te helpen.
Naar de klote maar dat is een ander verhaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De enige echtequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Die zal wel langweekend hebben
Wanneer komt die bij jullie aan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
om in te vluchtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: