quote:
Dat is niet goed voor de Nederlandse spoorwegen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer datquote:
Metersquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak
ditquote:
Voor mij hoeft die hele winter niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer dat
Ja goed planquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Van mij mag het hoor, voor een weekjequote:
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorstquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ikquote:
Weekje Drente zonder WiFi geweestquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ik
Dat is het enige waarvoor sneeuw goed isquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja goed plan
[..]
Van mij mag het hoor, voor een weekjeGoed voor Corona komen mensen niet zoveel bij elkaar
Is ook goed, maar eerst sneeuwquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorst
prinsesjequote:
En afkick verschijnselen gehad?quote:
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de banquote:
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troepquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de ban
Das nie lief nie hequote:
Nou je kan weer. Van de week gezegd dat alles mag om te bolken dus tel je raak zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troep
Niet dat is ook wat zegquote:
Ja das wel weer heul liefquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun hem nog 2 maanden rust. Wat is daar niet lief aan ?
quote:
Dan mag er wel vaker geen WiFi zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze verdwijnen altijd als er geen wifi is.
Maar was het een fijne vakantie Leonos?quote:
Ja hoor, maar ben liever thuisquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar was het een fijne vakantie Leonos?
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.
Ja vooral nu. Alles is dicht je kan nietsquote:
Ja waar is haagsiequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.
Ook met 4G.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.
Daar heb je dan wel tijd voorquote:
Alles blijft ook dicht tot 2e week januariquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Rutte over coronacijfers: Het gaat niet de goede kant op
Premier Rutte is bezorgd over de coronacijfers van de laatste dagen. Als het aantal besmettingen de komende weken niet verder omlaag gaat, kunnen coronamaatregelen in december niet worden versoepeld, zo waarschuwt hij.
Je hebt je woord gehouden en bent aan de koffie gegaan vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha ik ben dus het meest vervelend met teveel koffie op
Vriend.quote:
2 dubbele espresso in 2 uurquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt je woord gehouden en bent aan de koffie gegaan vandaag
Ja, had jij al eerder gezegd hequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alles blijft ook dicht tot 2e week januari
Heb je goed gedaanquote:
EENSquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdient het om in de volgende TT te staan.
Die gaan gewoon na een week weer dicht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, had jij al eerder gezegd he
Maar ze hebben net bioscopen en dergelijke al weer opengegooid
Als je dat niet gewend bent kan die wel binnenkomenquote:
KUTLULquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
En met het posten van die piet verdien je de TT niet meer.
waarmee heeft hij dat verdiend?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij verdient het om in de volgende TT te staan.
Ja het is ook moeilijk denk ik hoor je staat nogal voor wat afwegingen. Mar goed het OMT was duidelijk liever nog de boel dicht laten. Maar ze waren wat dat betreft weer eigenwijsquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die gaan gewoon na een week weer dicht.
Dan hebben ze zogenaamd er weer allen aan gedaan om de economie te helpen.
Naar de klote maar dat is een ander verhaal
De enige echtequote:
quote:
Wanneer komt die bij jullie aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |