quote:
Dat is niet goed voor de Nederlandse spoorwegen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer datquote:
Metersquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Yeahhhhhhhhhhh sneeuw een heel dik pak
ditquote:
Voor mij hoeft die hele winter niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben we net gehad, de ene keer dit de andere keer dat
Ja goed planquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Van mij mag het hoor, voor een weekjequote:
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorstquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
In december sneeuw, en dan vanaf januari weer lente weer
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ikquote:
Weekje Drente zonder WiFi geweestquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Leonos, tijdje niet gezien, tellen nog niet verleerd zie ik
Dat is het enige waarvoor sneeuw goed isquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja goed plan
[..]
Van mij mag het hoor, voor een weekjeGoed voor Corona komen mensen niet zoveel bij elkaar
Is ook goed, maar eerst sneeuwquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan heb ik liever in 3 weken lang, 15 graden vorst
prinsesjequote:
En afkick verschijnselen gehad?quote:
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de banquote:
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troepquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal wel stoppen anders ga ik in de ban
Das nie lief nie hequote:
Nou je kan weer. Van de week gezegd dat alles mag om te bolken dus tel je raak zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet voor een beetje witte troep
Niet dat is ook wat zegquote:
Ja das wel weer heul liefquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gun hem nog 2 maanden rust. Wat is daar niet lief aan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |