quote:
Dan mag er wel vaker geen WiFi zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze verdwijnen altijd als er geen wifi is.
Maar was het een fijne vakantie Leonos?quote:
Ja hoor, maar ben liever thuisquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar was het een fijne vakantie Leonos?
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.
Ja vooral nu. Alles is dicht je kan nietsquote:
Ja waar is haagsiequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
Het valt mij gewoon op. Zelfs Haags verdwijnt zodra de wifi weg is.
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.
Ook met 4G.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jij bent er ook alleen als je wifi hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags verwijnt als zijn duivelse bewijsvernietigingsstrategie mislukt.
Daar heb je dan wel tijd voorquote:
Alles blijft ook dicht tot 2e week januariquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef Dotteke het volgende:
Rutte over coronacijfers: Het gaat niet de goede kant op
Premier Rutte is bezorgd over de coronacijfers van de laatste dagen. Als het aantal besmettingen de komende weken niet verder omlaag gaat, kunnen coronamaatregelen in december niet worden versoepeld, zo waarschuwt hij.
Je hebt je woord gehouden en bent aan de koffie gegaan vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha ik ben dus het meest vervelend met teveel koffie op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |