Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wilquote:
Zelfde. Ik vind Don't Stop Me Now nog beter. En die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil
Ik heb altijd de radio aan, mijn cds staat te verstoffen op zolder.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
Ik leer ook graag muziek van anderen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
Wtf is dit voor shitquote:
ZO mooi nummerquote:
quote:
Snap ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.
Wat is dat nou met jouquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin in
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.quote:
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard inquote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil
Alles ok met de napijn?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vondenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat gewoon bovenaan 'omdat het zo hoort'
Owh das minder! dan snap ik het welquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in
Meestal heb ik zoiets aanstaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terugquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.
Hey Plymquote:
Radio 10 hierquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terug
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rockquote:
Middag mopquote:
Ja idd ook leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rock
Gewoon ff doen, daarna voel je je weer een stuk beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin in
Die luisteren geen Qmusic.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vonden
Niet zo klagen over 1 kies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja echt he, lijkt wel of hij een zware operatie heeft gehadquote:
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, lijkt wel of hij een zware operatie heeft gehad
Kunstgebit ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.
30 kiezen nog welquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was ineens 30 kiezen en tanden kwijt.
ZO kan jij dat ook M1st1gquote:
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me hadquote:
Gelukkig maar, was hij wel lief voor jequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me had
Hier kan ik een rot opmerking plaatsen die je niet verdiend in dit geval.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik klaag niet over de kies, maar de traumatische ervaring die zo erg was dat zelfs de tandarts echt medeleiden met me had
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was hij wel lief voor je
Ik heb wel medelijden met jou maar meedeleiden dan weer niet
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O nooit geweten dat we zoveel kiezen hadden 32 lees ik Ik dacht een stuk of 20quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja alles wat ik nog in mijn mond had zitten
Neuh pesten is niet leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
Zal ik mijn buurman eens pesten en de versterker een echt gaan gebruiken ?
[ afbeelding ]
Nooit gehad met biologie op de lagere school ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit geweten dat we zoveel kiezen hadden 32 lees ik Ik dacht een stuk of 20
Denk je dat ik dat nog allemaal weetquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nooit gehad met biologie op de lagere school ?
DOENquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
O, vertelquote:
Ik welquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nog allemaal weet
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
ZO dan die blaast de buren het huis uitquote:
Patser.quote:
Valt mij nog mee dat hij kan lopen nadat hij gisteren zo zware behandeling heeft gehadquote:
Moet je naar Fogel gaan, daar ligt een dik pakquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat hij kan lopen nadat hij gisteren zo zware behandeling heeft gehad
Kan je zien hoe sterk hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |