Nee,. Gewoon niet.quote:
Gelukkig had ik het nog aanquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke M1st1g laat nog maar ff aan dan
Ja, heb een stuk van de uitspraak live meegekeken. Dacht even dat hij minder zou krijgen, maar hoop dat hij een paar "gezellige" medegevangenen treft.quote:
Tis wat allemaalquote:
Ik zet straks wel iets aan van Xeniaquote:
Ik heb er helemaal niets van gevolgdquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, heb een stuk van de uitspraak live meegekeken. Dacht even dat hij minder zou krijgen, maar hoop dat hij een paar "gezellige" medegevangenen treft.
De rechter veegde alle verweren van Roethof weg. Maar vrees dat ze in hoger beroep gaan, al zou ik dat heel erg vinden voor fam.Verstappen. Die viespeuk weigert iets te vertellen over de toedracht. Dat nam de rechtbank hem ook duidelijk kwalijk.
Santéquote:
De slachtoffers worden vertegenwoordigd door de OvJ. Die kan wel in hoger beroepquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niets van gevolgd![]()
Ja en de slachtoffers kunnen niet in hoger beroep dat recht heeft alleen de dader
Liever kfcquote:
Of maak je zelf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie sateh haal je in een goed restaurant
I knew itquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Laatste keer, hierna ga je op de bolklijst
Kippenvleesverneukers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef DJMO het volgende:
En nu krijg ik @:m1st1g weer op m'n over kippenverkrachters
Komt op hetzelfde neer tochquote:
Ja maar de ouders niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De slachtoffers worden vertegenwoordigd door de OvJ. Die kan wel in hoger beroep
Wat ben je vrolijkquote:
Pan gaat sneller.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind van die stokjes op de barbecue ook niks.
euh neequote:Op vrijdag 20 november 2020 15:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die hebben wel mogelijkheden om het OM te pushen
Jawel. Niet officieel maar een OvJ luistert meestal wel naar slachtoffers. Althans dat is mijn ervaringquote:
Zoals altijd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Het nummer die ik op 1 had verwacht staat op 17
ok, dat wordt gewoon weer mama mia let me go.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |