bIackmirror & chufi doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thanks!"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ook al aan het huntenquote:
Yesquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Is besmettelijk schijnbaar
Soms wel leuk, jammer dat niemand mee deed
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja ik heb er niets mee ik laat je wel hunten hoor. Als je graag TT wil mag je van mij. EN ik denk maar zo had je TT niet gehad had je wel gekaapt
Welnee, als jij lapo had had ik niet gekaapt
Mag hoor. Ik zit er niet meer het is maar een TTquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Welnee, als jij lapo had had ik niet gekaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het Waterliniepad - De Stelling van Amsterdam
Staat weer een nieuwe etappe onlineIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Sode, fijn weekendquote:
Straks zijn er geen hazen meerquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Thanksquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Zekers.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Wildbeheer is gewoon nodig.
Maar er mogen wel een aantal overblijven ook![]()
![]()
hey sodeknetter
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Thnx lieffie Notturna ook al vrij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er stond 2 weken geleden wel in de krant dat er te weinig hazen zijn doordat er te weinig verstopmogelijkheden voor die dieren zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat een gezeik. Wildbeheer is gewoon nodig.![]()
Dat is zo. Maar die beesten planten zich sneller voort dan een wildbeheer eenheid bij kan houden. En konijnen al helemaal.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Zekers.
Maar er mogen wel een aantal overblijven ook
Plus dat je die beesten liever niet in een weiland hebt waar koeien komen te staan. Als die in een hol stappen kunnen ze een poot breken en uren lang hulpeloos blijven liggen.![]()
Dat is wel sneu.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
De Telegraaf
Kamer vraagt Schouten jacht op hazen en konijnen te stoppen
4-11-2020
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat minister Carola Schouten (Natuur) ervoor zorgt dat er niet zomaar mag worden gejaagd op hazen en konijnen. Eerder deze week bracht haar ministerie een Rode Lijst uit van in Nederland bedreigde zoogdieren, met daarop nu ook de haas en het konijn.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 15:14:31 ]![]()
En muskusratten. Hoelang ze daar al niet mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar die beesten planten zich sneller voort dan een wildbeheer eenheid bij kan houden. En konijnen al helemaal.
Plus dat je die beesten liever niet in een weiland hebt waar koeien komen te staan. Als die in een hol stappen kunnen ze een poot breken en uren lang hulpeloos blijven liggen.![]()
Wb m1st1gquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er stond 2 weken geleden wel in de krant dat er te weinig hazen zijn doordat er te weinig verstopmogelijkheden voor die dieren zijn.![]()
Die had ik even gemist. Apart, zou je cht niet verwachtenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:14 schreef m1st1g het volgende:
De Telegraaf
Kamer vraagt Schouten jacht op hazen en konijnen te stoppen
4-11-2020
Een meerderheid van de Tweede Kamer wil dat minister Carola Schouten (Natuur) ervoor zorgt dat er niet zomaar mag worden gejaagd op hazen en konijnen. Eerder deze week bracht haar ministerie een Rode Lijst uit van in Nederland bedreigde zoogdieren, met daarop nu ook de haas en het konijn.![]()
Ik denk dat de kust weer veilig is en je weer alles in de vrije wereld kan laten bungelen hoorquote:
m1st1g goedemiddagquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog een leuk stukjequote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die had ik even gemist. Apart, zou je cht niet verwachtenquote:Er zijn nog konijnen en hazen, maar veel minder dan weleer. Volgens de Zoogdiervereniging is er ongeveer een derde over van wat er in 1950 aan langoren rondhuppelde. Dat die beesten achteruitgaan is trouwens al jaren bekend. Toch wordt op beide soorten nog naar hartelust gejaagd, alsof er te veel van zijn. In Nederland leven zo’n 25.000 hazen; ongeveer evenveel als werknemers van FrieslandCampina. Er wonen ruim 17 miljoen mensen. Dat zijn 680 Nederlanders voor iedere haas. Dat is ongeveer 13.000 kilo mens per kilo haas. En die hazen hebben geen huizen, auto’s, vlieg- en skivakanties, huisdieren, veestapels, mondkapjes, wegwerpflesjes, beeldschermen. Toch worden die hazen bejaagd, terwijl mensen kinderbijslag krijgen.
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2020 15:18:04 ]![]()
Alweer een andere UIquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je dat zekerquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat de kust weer veilig is en je weer alles in de vrije wereld kan laten bungelen hoor![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
had levenslang moeten zijnquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nein.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oke M1st1g laat nog maar ff aan danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,. Gewoon niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: