Wat is dat nou met jouquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin in
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.quote:
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard inquote:
Kloptquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil
Alles ok met de napijn?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vondenquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat gewoon bovenaan 'omdat het zo hoort'
Owh das minder! dan snap ik het welquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was nogal een stressvolle hele zware middag, en dat hakt er even keihard in
Meestal heb ik zoiets aanstaanquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terugquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Kaascardje het volgende:
[..]
Ik luister in principe naar cd's, vinyl of ik zet youtube op. Maar als dat er niet is heb ik het liefst Radio Veronica.
Hey Plymquote:
Radio 10 hierquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik luister altijd 538 probeer wel eens een ander maar kom altijd hier op terug
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rockquote:
Middag mopquote:
Ja idd ook leukquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik ook een tijdje geluisterd of arrow classic rock
Gewoon ff doen, daarna voel je je weer een stuk beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik een keer zwemmen, heb ik er stiekem totaal geen zin in
Die luisteren geen Qmusic.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Omdat een stelletje 60+ers dat ooit vernieuwend vonden
Niet zo klagen over 1 kies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |