Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wilquote:
Zelfde. Ik vind Don't Stop Me Now nog beter. En die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het jezelf ze makkelijk of moeilijk maken als je wil
Ik heb altijd de radio aan, mijn cds staat te verstoffen op zolder.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
Ik leer ook graag muziek van anderen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms is het lekker om eens muziek te luisteren op de radio. Je horizon verbreden enzo.
November Rain zou ik nooit in mijn playlist zetten, maar toch gewoon prima nummer om naar te luisteren op z'n tijd
Wtf is dit voor shitquote:
ZO mooi nummerquote:
quote:
Snap ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe vaker ik 'm hoor, hoe meer ik me afvraag waarom het zo populair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |