De tt was niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:27 schreef shiitake het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik zou openen, maar ik was ook te lui.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Kiek dan!Zo'n leuk beestje, nieuwsgierig, meteen kroelen, echt een schatje.
[ afbeelding ]
Ik mis het wel maar.. Als ik nog een kat neem moet het een luidruchtige oosterling zijn. Probleem met die raskatten is dat ze vaak medische klachten hebben en die stress en ellende wat dat met zich meebrengt, daar ben ik heel erg huiverig voor, gezien de drama's met Harry en Loes. Tenzij ik ergens tegenaan loop, als in zeg nooit nooit, ga ik niet aan verse katten beginnen.quote:
In opleiding danquote:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooitquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik mis het wel maar.. Als ik nog een kat neem moet het een luidruchtige oosterling zijn. Probleem met die raskatten is dat ze vaak medische klachten hebben en die stress en ellende wat dat met zich meebrengt, daar ben ik heel erg huiverig voor, gezien de drama's met Harry en Loes. Tenzij ik ergens tegenaan loop, als in zeg nooit nooit, ga ik niet aan verse katten beginnen.
Hoiquote:
Ah wat n kjoetiequote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, precies dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooit
Het is wel schattig zo'n jonkie, maar dat schattige is er snel af. Nadeel is dat je nog niet weet hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ik heb een keer een jonkie gehad en ook katten uit het asiel. Die uit het asiel waren een stuk liever dan die kleine.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooit
Ja je weet het niet ...quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is wel schattig zo'n jonkie, maar dat schattige is er snel af. Nadeel is dat je nog niet weet hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ik heb een keer een jonkie gehad en ook katten uit het asiel. Die uit het asiel waren een stuk liever dan die kleine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Zijn er verkiezingen dan ?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
Zo, mijn burgerplicht weer gedaan, stembiljet ingevuld en in de kliko gegooid.
@Sodeknetters, had je dit meegekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er was een kroeg in Utrecht waarvan de uitbater me altijd begroette met ‘Kratje Kriek’
Ah OKquote:Op woensdag 18 november 2020 16:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, gemeenteraad. Vanwege de gemeentelijke herindeling hier.
Ik hoop het. Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
EN we verslaan straks de Polen ...
Daar had DMJO toch een sponsor loop voor gedaan naar Hilversum.. Waar was het op tv?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
Ik zag per ongeluk op tv vanmiddag over Slaapmeisje een fokster. Tries verhaal
Nee daar hat DJMO niks mee te maken. Er zijn wel fokkers die gedoneerd hebbenquote:Op woensdag 18 november 2020 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had DMJO toch een sponsor loop voor gedaan naar Hilversum.. Waar was het op tv?
Triest iddquote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
Ik zag per ongeluk op tv vanmiddag over Slaapmeisje een fokster. Tries verhaal
Het mooie is wel dat dit soort dingen besproken worden. Het is ook debiel die belasting op overleden mensen. Het kan nog wel jaren durenquote:
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat dit soort dingen besproken worden. Het is ook debiel die belasting op overleden mensen. Het kan nog wel jaren duren
Ja zoiets..quote:Op woensdag 18 november 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?
Belasting als dat joch wilde blijven wonen was het 40.000 aan schuld die gast is 13quote:Op woensdag 18 november 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?
Maar ff terugkomende opquote:Op woensdag 18 november 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
Het is best raar wat dat betreft. Vader dood, moeder snel ook en ze pikken alles wat je hebt af
Zo is het nou eenmaal. Het is wel mooi dat door slaapmeisje en een groot opgezet iets het in de tweede kamer is gekomenquote:
Dat was voor een overnachting in een hotel.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
DJMO liep 80 km voor Slaapmeisje en Milo!
wel dus
Dat had ik wel meegekregen ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
wel dus
Die had ze sowieso wel gelopen, ik hou er niet zo vanquote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
wel dus
Ik loop ook niet graagquote:Op woensdag 18 november 2020 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ze sowieso wel gelopen, ik hou er niet zo van
quote:
Iets uit de vriezer dus. Ik heb weer veel te veel gekookt dus dat gaat ook de vriezer inquote:Op woensdag 18 november 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk... ik weet het nog niet
Ik heb soms dingen waar ik niet weet wat het is. Ik doe dat nu andersquote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef chufi het volgende:
Ja dat spul heb ik er ook niet voor niets ingedaan ... Ook maar eens kijken ..
Ik heb stickersquote:Op woensdag 18 november 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb soms dingen waar ik niet weet wat het is. Ik doe dat nu anders
Jajaja ik dus nietquote:
Ik heb van die zipbags daar kan je met een stift op schrijvenquote:
Ja die heb ik ook, maar voor plastic bakjes gebruik stickers .quote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van die zipbags daar kan je met een stift op schrijven
OKquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar voor plastic bakjes gebruik stickers .
Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.
Champignons of kastanjechampignonquote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Kliekje biefstukquote:Op woensdag 18 november 2020 18:38 schreef espri het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenmoesten op en dat soort dingen.
Mis ik wat?quote:
Is ook lekkahhhhquote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Pasta met kippie, paddenstoelensausje en uitjes/paprika groente prutje erdoor
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Nu even rap inbieren alvast voor vrijdag
Opgeruimde koelkast.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahaha nee die was vers van de appie, de rest was beetje opmaken.
Ik was zomaar weg vrijdag...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimde koelkast.
Ik had chili con carne, uit de vriezer, maar wel zelf gemaakt
Dat heb ik dagelijksquote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was zomaar weg vrijdag...voelde me niet goed en er kwam weer wartaal uit mn vingers en mn mond dus heb maar afgesloten.
Misschien moet ik toch even terug lezenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was zomaar weg vrijdag...voelde me niet goed en er kwam weer wartaal uit mn vingers en mn mond dus heb maar afgesloten.
Mwah denk niet dat het daar aan lag maar wie weet..quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch even terug lezen![]()
Je kan dus beter wijn drinken
Ik eet slecht en nu heb ik zuurkool en een worst. Ik heb er geen zin aan.quote:
Lekker pitigquote:Op woensdag 18 november 2020 18:47 schreef espri het volgende:
[..]Morgen komt appie weer mn koelkast vullen dus ff ruimte gemaakt.
Chili ook zooooo lekker.
Die leckere is voor de week erna hč, maar mooi dat je hem hebt.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat het daar aan lag maar wie weet..
Doe vrijdag wel weer gewoon mee hoor en heb zelfs die de leckere kunnen scoren.
Dus je was de draad kwijt?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pitig![]()
Even een update, ik ben gestopt met die klotewol, heb de draad los getrokken en wilde het stuk sjaal weg gooien, maar dat heeft mijn dochter meegenomen als knuffeldoekje voor haar kat.
Een reden dat je slecht eet?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet slecht en nu heb ik zuurkool en een worst. Ik heb er geen zin aan.
Héé gast !!!!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pitig![]()
Even een update, ik ben gestopt met die klotewol, heb de draad los getrokken en wilde het stuk sjaal weg gooien, maar dat heeft mijn dochter meegenomen als knuffeldoekje voor haar kat.
Trek is er niet ik kook en laat het maar.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef espri het volgende:
[..]
Een reden dat je slecht eet?
Of omdat je alleen eet?
Ja weet ik, alles staat al koud.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die leckere is voor de week erna hč, maar mooi dat je hem hebt.
Vrijedag Kaapse Maria
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan heb je het bruine er wel weer vanaf geschild toch ?
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef espri het volgende:
[..]Ik zal niet zeggen ......
![]()
Nooit meer kopen dus.
Lastig iets maar je moet toch eten, sowieso.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek is er niet ik kook en laat het maar.
Raar, daar had je toch nooit last van?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek is er niet ik kook en laat het maar.
Dus toen zat er een steekje los?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromen
Ja maar nu even niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef espri het volgende:
[..]
Lastig iets maar je moet toch eten, sowieso.
Ja dat is echt balen, eens gekocht maar nooit meer hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromen
minimaal 2quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Drinken jullie 1 of 2 bieren per avond?
Jou kan niets meer gebeuren, ik ga het zo ook even doen en deze keer geen bierchips, ik vond de chili wel erg lekker, maar ze beinvloedden wel de smaak van het bier.quote:
2, staat allemaal in de lijst hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Drinken jullie 1 of 2 bieren per avond?
Gaan we een poll maken hoelang je online bent.quote:
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nuquote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we een poll maken hoelang je online bent.
Heb je Kerona?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nu
Nee hoor dat moet jij zelf wetenquote:
Daar heb ik een fantastische oplossing voor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bruine vingers van die kastanje dingen ... alsof het er op gespoten is ...
HATSJOE !!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
[ afbeelding ]
vertel ?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef espri het volgende:
[..]
Daar heb ik een fantastische oplossing voor.
Heb je groen snot uit je neus?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nu
Dat is altijd groen toch?quote:
Ja, dat heb ik meegekregen. Dat was alleen een andere eigenaar dan de man die ons altijd Kratje Kriek noemde. Die heeft de kroeg jaren geleden al verkocht.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Sodeknetters, had je dit meegekregen?
[ afbeelding ]
Hij is overleden.
Ik schiet er vliegen mee af met een elastiekjequote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Van die harde die je tegen de muur kan schieten.
Is die mod?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik test alleen mods, loopt vaak slecht af
@:scrupuleus
Leuk effect op een witte muurquote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Van die harde die je tegen de muur kan schieten.
Goeie goeie, kan ik ook proberen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schiet er vliegen mee af met een elastiekje
Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef espri het volgende:
Kan niet openen, alleen als ik het deel op facebook.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
https://9gag.com/search/?query=flies
Raarquote:Op woensdag 18 november 2020 19:07 schreef espri het volgende:
[..]
Kan niet openen, alleen als ik het deel op facebook.
Ja zeker !!quote:
quote:
quote:
Ik wist niet eens dat het bestondquote:
Wat is jou probleem? je bent er min of meer geborenquote:
Ik weet niks maar in het tieten topic staat wel watquote:
LOLquote:Op woensdag 18 november 2020 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is jou probleem? je bent er min of meer geboren
Leuk toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL
Meer gaan eeuwig puberen, maar ok!
Dat mag ookquote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al vrij rap.
Ik ga het niet volgen trouwens
Dat zou ik ook willen antwoorden...............quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al vrij rap.
Ik ga het niet volgen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BierproeverijJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Nicequote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Ze gaan trouwens de kerst en oud&nieuw in quarantaine.
Verstandig wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Ze gaan trouwens de kerst en oud&nieuw in quarantaine.
Voorspelbaar ook.quote:
Hoezo?quote:
Dat is de gewenste correcte aanpakquote:
Gewoon lekker laten gaan?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de gewenste correcte aanpak
Mooier zou zijn om ongetest te beginnen, betere reflectie van samenleving en betere TV
Exact.quote:
Dus ook niet op een soa of aids testen?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact.
En dat is nou net waarop het steeds fout gaat. TV people kunnen er gewoon niet met hun tengels van afblijven.
Neu, gewoon een organische groep, ongefiltered monitoren.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ook niet op een soa of aids testen?
Je spoort nietquote:Op woensdag 18 november 2020 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neu, gewoon een organische groep, ongefiltered monitoren.
Komen, ontstaan er problemen, dan is dat onderdeel van het proces,
Life.
Wie wil er een spoor?quote:
Niemandquote:Op woensdag 18 november 2020 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie wil er een spoor?
Dan ben ik op de goede weg !quote:
Lee wil zijn sporen terug.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie wil er een spoor?
Dat is een herlijk nummer......quote:
Er is geen draad. Nou ja een BB mischienquote:
YT's zijn zo overratedquote:
Gelukkig steekt jouw inbreng daar včr bovenuitquote:
Namen namen namenquote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik test alleen mods, loopt vaak slecht af
@:scrupuleus
Dat kloptquote:Op woensdag 18 november 2020 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gelukkig steekt jouw inbreng daar včr bovenuit
.als een zwerende vinger.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 18 november 2020 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
.als een zwerende vinger.
Kijk Me aan.quote:
HiDiequote:
Mannenvolleybal?quote:
Heb mezelf verlicht vandaagquote:
Was het een zware bevalling?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb mezelf verlicht vandaag
het ziet uit dat ze 3:0 verlierenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het al Mario.. Jammer dat je er niet bij kan zijn
maar europacupquote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannenvolleybal?
VS
Fleetwood
Let me think....
Een trap en wat haakjes, het lastigste was het snoer zelf.quote:
Du hast im verloren.........quote:
Je hebt je kerstboom opgezet?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een trap en wat haakjes, het lastigste was het snoer zelf.
Recht uit de verpakking eiste het toch nog wat intelligente input om tot de volle lengte te ontwikkelen.
Du hast ihn verloren, als ich dir den Weg zeigen musstequote:Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Du hast im verloren.........
Und ich habe es gesehen
quote:
quote:
Bijvoorbeeld jaquote:
Echte mannen zetten ook kerstbomen opquote:Op woensdag 18 november 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Tss welnee, ik ben een Man!
Ik heb de omgeving verblijd met feestelijke verlichting, aan te passen naar mijn stemming
Ja wij tegen Polenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:24 schreef mario390 het volgende:
nnu komt spel om
groepsieg
oostenrijk vs norway
Ze springen ook echt op de maat van de muziek hčquote:
Ik zeg 6-1 voor Lewandowskiquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze springen ook echt op de maat van de muziek hč
Succesquote:Op woensdag 18 november 2020 20:26 schreef mario390 het volgende:
arnautovic spelt vanavond van
beginn
Overal is het improviseren omdat spelers ontbreken door blessures of Coronaquote:Op woensdag 18 november 2020 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze b-team
van norway heeft nog niet
en keer samengespelt
Hij doet tquote:Op woensdag 18 november 2020 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Test
[ link | afbeelding ]
quote:
Ja de finales worden pas volgend jaar november gespeeld ...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd overhaupt als
jemand groepsieger is?ik heb
geen idee
de em 2021 groepen zijn toch fix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |