@Sodeknetters, had je dit meegekregen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er was een kroeg in Utrecht waarvan de uitbater me altijd begroette met ‘Kratje Kriek’
Ah OKquote:Op woensdag 18 november 2020 16:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, gemeenteraad. Vanwege de gemeentelijke herindeling hier.
Ik hoop het. Ik heb mijn twijfels.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
EN we verslaan straks de Polen ...
Daar had DMJO toch een sponsor loop voor gedaan naar Hilversum.. Waar was het op tv?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
Ik zag per ongeluk op tv vanmiddag over Slaapmeisje een fokster. Tries verhaal
Nee daar hat DJMO niks mee te maken. Er zijn wel fokkers die gedoneerd hebbenquote:Op woensdag 18 november 2020 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had DMJO toch een sponsor loop voor gedaan naar Hilversum.. Waar was het op tv?
Triest iddquote:Op woensdag 18 november 2020 17:21 schreef Soury het volgende:
Ik zag per ongeluk op tv vanmiddag over Slaapmeisje een fokster. Tries verhaal
Het mooie is wel dat dit soort dingen besproken worden. Het is ook debiel die belasting op overleden mensen. Het kan nog wel jaren durenquote:
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het mooie is wel dat dit soort dingen besproken worden. Het is ook debiel die belasting op overleden mensen. Het kan nog wel jaren duren
Ja zoiets..quote:Op woensdag 18 november 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?
Belasting als dat joch wilde blijven wonen was het 40.000 aan schuld die gast is 13quote:Op woensdag 18 november 2020 17:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegekregen. De zoon wou in het ouderlijk huis blijven wonen meen ik en daar was nogal wat geld voor nodig?
Maar ff terugkomende opquote:Op woensdag 18 november 2020 17:34 schreef Soury het volgende:
Het is best raar wat dat betreft. Vader dood, moeder snel ook en ze pikken alles wat je hebt af
Zo is het nou eenmaal. Het is wel mooi dat door slaapmeisje en een groot opgezet iets het in de tweede kamer is gekomenquote:
Dat was voor een overnachting in een hotel.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
DJMO liep 80 km voor Slaapmeisje en Milo!
wel dus
Dat had ik wel meegekregen ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
wel dus
Die had ze sowieso wel gelopen, ik hou er niet zo vanquote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ff terugkomende op
wel dus
Ik loop ook niet graagquote:Op woensdag 18 november 2020 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had ze sowieso wel gelopen, ik hou er niet zo van
quote:
Iets uit de vriezer dus. Ik heb weer veel te veel gekookt dus dat gaat ook de vriezer inquote:Op woensdag 18 november 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Eet smakelijk... ik weet het nog niet
Ik heb soms dingen waar ik niet weet wat het is. Ik doe dat nu andersquote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef chufi het volgende:
Ja dat spul heb ik er ook niet voor niets ingedaan ... Ook maar eens kijken ..
Ik heb stickersquote:Op woensdag 18 november 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb soms dingen waar ik niet weet wat het is. Ik doe dat nu anders
Jajaja ik dus nietquote:
Ik heb van die zipbags daar kan je met een stift op schrijvenquote:
Ja die heb ik ook, maar voor plastic bakjes gebruik stickers .quote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van die zipbags daar kan je met een stift op schrijven
OKquote:Op woensdag 18 november 2020 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar voor plastic bakjes gebruik stickers .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |