De tt was niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:27 schreef shiitake het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik zou openen, maar ik was ook te lui.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Kiek dan!Zo'n leuk beestje, nieuwsgierig, meteen kroelen, echt een schatje.
[ afbeelding ]
Ik mis het wel maar.. Als ik nog een kat neem moet het een luidruchtige oosterling zijn. Probleem met die raskatten is dat ze vaak medische klachten hebben en die stress en ellende wat dat met zich meebrengt, daar ben ik heel erg huiverig voor, gezien de drama's met Harry en Loes. Tenzij ik ergens tegenaan loop, als in zeg nooit nooit, ga ik niet aan verse katten beginnen.quote:
In opleiding danquote:
[ afbeelding ]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooitquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik mis het wel maar.. Als ik nog een kat neem moet het een luidruchtige oosterling zijn. Probleem met die raskatten is dat ze vaak medische klachten hebben en die stress en ellende wat dat met zich meebrengt, daar ben ik heel erg huiverig voor, gezien de drama's met Harry en Loes. Tenzij ik ergens tegenaan loop, als in zeg nooit nooit, ga ik niet aan verse katten beginnen.
Hoiquote:
Ah wat n kjoetiequote:Op dinsdag 17 november 2020 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, precies dat dusquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooit
Het is wel schattig zo'n jonkie, maar dat schattige is er snel af. Nadeel is dat je nog niet weet hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ik heb een keer een jonkie gehad en ook katten uit het asiel. Die uit het asiel waren een stuk liever dan die kleine.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat niet meer wil, helemaal als je als zo'n ellende hebt gehad, je hebt er zoveel zorgen en verdriet van, maar het bloed kruipt soms waar het niet gaan kan..... Dus wie weet ooit
Ja je weet het niet ...quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is wel schattig zo'n jonkie, maar dat schattige is er snel af. Nadeel is dat je nog niet weet hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ik heb een keer een jonkie gehad en ook katten uit het asiel. Die uit het asiel waren een stuk liever dan die kleine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Zijn er verkiezingen dan ?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
Zo, mijn burgerplicht weer gedaan, stembiljet ingevuld en in de kliko gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |