Ja maar nu even niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef espri het volgende:
[..]
Lastig iets maar je moet toch eten, sowieso.
Ja dat is echt balen, eens gekocht maar nooit meer hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromen
minimaal 2quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Drinken jullie 1 of 2 bieren per avond?
Jou kan niets meer gebeuren, ik ga het zo ook even doen en deze keer geen bierchips, ik vond de chili wel erg lekker, maar ze beinvloedden wel de smaak van het bier.quote:
2, staat allemaal in de lijst hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Drinken jullie 1 of 2 bieren per avond?
Gaan we een poll maken hoelang je online bent.quote:
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nuquote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we een poll maken hoelang je online bent.
Heb je Kerona?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nu
Nee hoor dat moet jij zelf wetenquote:
Daar heb ik een fantastische oplossing voor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd bruine vingers van die kastanje dingen ... alsof het er op gespoten is ...
HATSJOE !!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest.
[ afbeelding ]
vertel ?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:57 schreef espri het volgende:
[..]
Daar heb ik een fantastische oplossing voor.
Heb je groen snot uit je neus?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee alles gaat in de vriezer. Ik moet niks nu
Dat is altijd groen toch?quote:
Ja, dat heb ik meegekregen. Dat was alleen een andere eigenaar dan de man die ons altijd Kratje Kriek noemde. Die heeft de kroeg jaren geleden al verkocht.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
@:Sodeknetters, had je dit meegekregen?
[ afbeelding ]
Hij is overleden.
Ik schiet er vliegen mee af met een elastiekjequote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Van die harde die je tegen de muur kan schieten.
Is die mod?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik test alleen mods, loopt vaak slecht af
@:scrupuleus
Leuk effect op een witte muurquote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Van die harde die je tegen de muur kan schieten.
Goeie goeie, kan ik ook proberen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schiet er vliegen mee af met een elastiekje
Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef espri het volgende:
Kan niet openen, alleen als ik het deel op facebook.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
https://9gag.com/search/?query=flies
Raarquote:Op woensdag 18 november 2020 19:07 schreef espri het volgende:
[..]
Kan niet openen, alleen als ik het deel op facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |