Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.
Champignons of kastanjechampignonquote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Kliekje biefstukquote:Op woensdag 18 november 2020 18:38 schreef espri het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenmoesten op en dat soort dingen.
Mis ik wat?quote:
Is ook lekkahhhhquote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Pasta met kippie, paddenstoelensausje en uitjes/paprika groente prutje erdoor
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Nu even rap inbieren alvast voor vrijdag
Opgeruimde koelkast.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahaha nee die was vers van de appie, de rest was beetje opmaken.
Ik was zomaar weg vrijdag...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimde koelkast.
Ik had chili con carne, uit de vriezer, maar wel zelf gemaakt
Dat heb ik dagelijksquote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was zomaar weg vrijdag...voelde me niet goed en er kwam weer wartaal uit mn vingers en mn mond dus heb maar afgesloten.
Misschien moet ik toch even terug lezenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ik was zomaar weg vrijdag...voelde me niet goed en er kwam weer wartaal uit mn vingers en mn mond dus heb maar afgesloten.
Mwah denk niet dat het daar aan lag maar wie weet..quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch even terug lezen![]()
Je kan dus beter wijn drinken
Ik eet slecht en nu heb ik zuurkool en een worst. Ik heb er geen zin aan.quote:
Lekker pitigquote:Op woensdag 18 november 2020 18:47 schreef espri het volgende:
[..]Morgen komt appie weer mn koelkast vullen dus ff ruimte gemaakt.
Chili ook zooooo lekker.
Die leckere is voor de week erna hè, maar mooi dat je hem hebt.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef espri het volgende:
[..]
Mwah denk niet dat het daar aan lag maar wie weet..
Doe vrijdag wel weer gewoon mee hoor en heb zelfs die de leckere kunnen scoren.
Dus je was de draad kwijt?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pitig![]()
Even een update, ik ben gestopt met die klotewol, heb de draad los getrokken en wilde het stuk sjaal weg gooien, maar dat heeft mijn dochter meegenomen als knuffeldoekje voor haar kat.
Een reden dat je slecht eet?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet slecht en nu heb ik zuurkool en een worst. Ik heb er geen zin aan.
Héé gast !!!!quote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker pitig![]()
Even een update, ik ben gestopt met die klotewol, heb de draad los getrokken en wilde het stuk sjaal weg gooien, maar dat heeft mijn dochter meegenomen als knuffeldoekje voor haar kat.
Trek is er niet ik kook en laat het maar.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef espri het volgende:
[..]
Een reden dat je slecht eet?
Of omdat je alleen eet?
Ja weet ik, alles staat al koud.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die leckere is voor de week erna hè, maar mooi dat je hem hebt.
Vrijedag Kaapse Maria
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan heb je het bruine er wel weer vanaf geschild toch ?
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef espri het volgende:
[..]Ik zal niet zeggen ......
![]()
Nooit meer kopen dus.
Lastig iets maar je moet toch eten, sowieso.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek is er niet ik kook en laat het maar.
Raar, daar had je toch nooit last van?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Trek is er niet ik kook en laat het maar.
Dus toen zat er een steekje los?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sjaal werd echt mooi, maar toen zag ik een foutje en wilde 6 toeren uit halen..... in mijn dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |