Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenquote:Op woensdag 18 november 2020 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker ik doe dat meestal over een karabonaatje, blauwe kaas en wat slagroom.
Champignons of kastanjechampignonquote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef espri het volgende:
Wij hadden een biefstukje met champignons in blauwe kaas. gebakken krieltjes en salade. BUUURRRBBBBB het was overheerlijk.
Kliekje biefstukquote:Op woensdag 18 november 2020 18:38 schreef espri het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd, dit was een beetje kliekjes op maken, lag nog een half stuk blauwe kaas, eieren tomatenmoesten op en dat soort dingen.
Mis ik wat?quote:
Is ook lekkahhhhquote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Pasta met kippie, paddenstoelensausje en uitjes/paprika groente prutje erdoor
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef pullup het volgende:
Nu even rap inbieren alvast voor vrijdag
Opgeruimde koelkast.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahaha nee die was vers van de appie, de rest was beetje opmaken.
Ik was zomaar weg vrijdag...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Opgeruimde koelkast.
Ik had chili con carne, uit de vriezer, maar wel zelf gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |