Heb mezelf verlicht vandaagquote:
Was het een zware bevalling?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb mezelf verlicht vandaag
het ziet uit dat ze 3:0 verlierenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het al Mario.. Jammer dat je er niet bij kan zijn
maar europacupquote:Op woensdag 18 november 2020 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannenvolleybal?
VS
Fleetwood
Let me think....
Een trap en wat haakjes, het lastigste was het snoer zelf.quote:
Du hast im verloren.........quote:
Je hebt je kerstboom opgezet?quote:Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een trap en wat haakjes, het lastigste was het snoer zelf.
Recht uit de verpakking eiste het toch nog wat intelligente input om tot de volle lengte te ontwikkelen.
Du hast ihn verloren, als ich dir den Weg zeigen musstequote:Op woensdag 18 november 2020 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Du hast im verloren.........
Und ich habe es gesehen
quote:
quote:
Bijvoorbeeld jaquote:
Echte mannen zetten ook kerstbomen opquote:Op woensdag 18 november 2020 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Tss welnee, ik ben een Man!
Ik heb de omgeving verblijd met feestelijke verlichting, aan te passen naar mijn stemming
Ja wij tegen Polenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:24 schreef mario390 het volgende:
nnu komt spel om
groepsieg
oostenrijk vs norway
Ze springen ook echt op de maat van de muziek hčquote:
Ik zeg 6-1 voor Lewandowskiquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze springen ook echt op de maat van de muziek hč
Succesquote:Op woensdag 18 november 2020 20:26 schreef mario390 het volgende:
arnautovic spelt vanavond van
beginn
Overal is het improviseren omdat spelers ontbreken door blessures of Coronaquote:Op woensdag 18 november 2020 20:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze b-team
van norway heeft nog niet
en keer samengespelt
Hij doet tquote:Op woensdag 18 november 2020 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Test
[ link | afbeelding ]
quote:
Ja de finales worden pas volgend jaar november gespeeld ...quote:Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd overhaupt als
jemand groepsieger is?ik heb
geen idee
de em 2021 groepen zijn toch fix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |