Ja zeker !!quote:
quote:
quote:
Ik wist niet eens dat het bestondquote:
Wat is jou probleem? je bent er min of meer geborenquote:
Ik weet niks maar in het tieten topic staat wel watquote:
LOLquote:Op woensdag 18 november 2020 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is jou probleem? je bent er min of meer geboren
Leuk toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL
Meer gaan eeuwig puberen, maar ok!
Dat mag ookquote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al vrij rap.
Ik ga het niet volgen trouwens
Dat zou ik ook willen antwoorden...............quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is al vrij rap.
Ik ga het niet volgen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BierproeverijJe ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Nicequote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Ze gaan trouwens de kerst en oud&nieuw in quarantaine.
Verstandig wel.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef espri het volgende:
[..]
Dat mag ook![]()
Ze gaan trouwens de kerst en oud&nieuw in quarantaine.
Voorspelbaar ook.quote:
Hoezo?quote:
Dat is de gewenste correcte aanpakquote:
Gewoon lekker laten gaan?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de gewenste correcte aanpak
Mooier zou zijn om ongetest te beginnen, betere reflectie van samenleving en betere TV
Exact.quote:
Dus ook niet op een soa of aids testen?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Exact.
En dat is nou net waarop het steeds fout gaat. TV people kunnen er gewoon niet met hun tengels van afblijven.
Neu, gewoon een organische groep, ongefiltered monitoren.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus ook niet op een soa of aids testen?
Je spoort nietquote:Op woensdag 18 november 2020 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Neu, gewoon een organische groep, ongefiltered monitoren.
Komen, ontstaan er problemen, dan is dat onderdeel van het proces,
Life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |