En inderdaad, we kunnen weer. Dus haal je hand uit je broek, leg hem op je andere muis en stem! Stem! Stem!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk gaan we ook in 2020 KLB weer naar grote hoogtes brengen.
Grappig, ik niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis iets achter De Kanye West award.
Je hebt toch de Donald Trump awardquote:
Je had beter kunnen kiezen om op users te stemmen waar meeste backfire van toepassing op isquote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt toch de Donald Trump award
Dat is toch geen baggeraward.quote:
Ik ben inderdaad de Ronald Raegan award voor Zuurste User vergeten. Bij deze is ie voor jou!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat was er mis met de categorieën van vorig jaar? Waarom moeten deze faalnamen gebruikt worden?
Die vond ik inderdaad beter.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat was er mis met de categorieën van vorig jaar? Waarom moeten deze faalnamen gebruikt worden?
TARDIS. heeft meer KLB awards gewonnen dan jij hier zure posts hebt geplaatst anders.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Maar ik vind het jammer dat zelfs het jaarlijkse KLB-verkiezingstopic door een bepaald persoon (die niet eens moderator is hier) toegeëigend wordt, en waar ook nog eens een politiek kansloos sausje overheen wordt geflikkerd.
Succes ermee.
De meest vervelende user?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga voor de Joe Biden award, wat niet meer dan logisch is.
Stem je wel mee op vogeltjesdans?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Maar ik vind het jammer dat zelfs het jaarlijkse KLB-verkiezingstopic door een bepaald persoon (die niet eens moderator is hier) toegeëigend wordt, en waar ook nog eens een politiek kansloos sausje overheen wordt geflikkerd.
Succes ermee.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
Gestemd op @:vogeltjesdans voor beste user
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Kan er niet een IQ test aan het stemformulier worden toegevoegd? En stemmen van iedereen met een uitslag onder de 95 gaan linea recta de kliko in?
Dat zou wel heel veel users uitsluitenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Kan er niet een IQ test aan het stemformulier worden toegevoegd? En stemmen van iedereen met een uitslag onder de 95 gaan linea recta de kliko in?
Vogeltjesdansquote:Op woensdag 11 november 2020 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, huil maar. De grote winnaar komt er aan.
Nee Plompie...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stem jij ook op vogeltjesdans?
Mensen die kliko zeggen hebben sowieso al een geestelijke beperking.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
NEE DAT MAG NIET DAT IS HELEMAAL NIET BETROUWBAAR!!!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik wil trouwens graag stemmen per post.
Moet hij weten. Wie zegt dat ik het over hem heb?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
TARDIS. heeft meer KLB awards gewonnen dan jij hier zure posts hebt geplaatst anders.
Carnavalsprovincies Limburg en Brabant krijgen er elf, de rest vier. Gelderland krijgt twee kiesmannen bonus vanwege Nijmegen en Flevoland doet niet mee.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel kiesmannen zijn er per provincie te winnen?
Dus je bent zo'n type dat zijn account op anoniem laat zetten maar dan wel jezelf nog even benoemen?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Superdonald het volgende:
Disclaimer: Alle categorieën in dit topic zijn bedacht door nieuwkomer mod @:Fugue en uitgevoerd door cuck @:TARDIS.
Je neemt het wel erg serieus allemaalquote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n type dat zijn account op anoniem laat zetten maar dan wel jezelf nog even benoemen?
Eerst als een dramaqueen op anoniem maar dan wel kenbaar maken dat jij het bent. Te kansloos voor woorden.
Ik kan daar gewoon niet tegenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je neemt het wel erg serieus allemaal
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet tegen![]()
Ook in ONZ al die toppa's die mensen over zichzelf openen.
Als ik in K&W kom begin ik te hyperventileren, heb je wat sterkers?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningen
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet doorquote:
Werkt prima. Bedankt voor je stem op mij trouwens.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef Solotovski het volgende:
'Wat is je username?'
En jij denkt dat dit gaat werken?
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Mss moet tardis er dan overall beste mod van maken, dan heb jij ook nog kansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Die pakken ze me niet meer afquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Plompzakker hoef je niet uit te sluiten, gewoon enkel vogeltjesdansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Eventueel kan ik het ook weer op me nemen. Dat is vorig jaar redelijk goed gegaan.
Je hebt niet eens een tagjequote:Op woensdag 11 november 2020 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die pakken ze me niet meer af
kan ik net zo goed op mezelf stemmenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Ik ga voor de Hillary award.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:53 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
kan ik net zo goed op mezelf stemmen
voor de grootste randdebiel, me dunktquote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
De Kanye West Award heeft verder geen toelichting trouwens, ik weet niet of dat bewust was?
Echt?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik wil wel op je stemmen
Mits er een award voor kutste user is
Die was verdwenen toen ik op zwart gingquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een tagje
Voor jou ook geen kans om een titel te prolongerenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit, wat is dit voor iets kansloos man. #notmyKLBfarchoosening
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:59 schreef KREEFTx het volgende:
Normaal gesproken zou het me niet zo uitmaken maar @:Guus_geluk2.0 ik zie jou als een van mijn beste fok vrienden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
grapje eend, die award behoort natuurlijk hermiehermann toe
het is een ludieke awardquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef VarkensHart het volgende:
Echt bullshit vragen man hoe kan je nou antwoorden wie de meeste vrouwen onder het bureau heeft gaat echt nergens over
@Fugue weer he...quote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef VarkensHart het volgende:
Echt bullshit vragen man hoe kan je nou antwoorden wie de meeste vrouwen onder het bureau heeft gaat echt nergens over
die heeft anders wel ervaring met onder het bureau zitten, denk alleen dat het bij FOK!kers lastig wordt met de hoeveelheid colaflessen urine en halve liters die onder het bureau liggenquote:
die heeft afgelopen maand al 4 topics geopend waarin hij zegt FOK! te verlaten dus die móét nu wel weg zijnquote:
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kersquote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
kan ik na inzenden nog dingen aanpassen? anders wacht ik totdat mensen leuke topics delen
> KLB awardsquote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
KLB / Het is helaas voorbij.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
> KLB awards
> deelt ONZ topic
jij wordt mijn meest inhoudsloze user
de ene staat wel in het juiste subforum en de andere nietquote:Op woensdag 11 november 2020 21:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
KLB / Het is helaas voorbij.
zoek de verschillen
Ik hou van @Fugue maar ze negeert me al sinds 2016quote:Op woensdag 11 november 2020 21:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die heeft anders wel ervaring met onder het bureau zitten, denk alleen dat het bij FOK!kers lastig wordt met de hoeveelheid colaflessen urine en halve liters die onder het bureau liggen
sinds ze mod is negeert ze ook een persoonlijkheid hebbenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik hou van @:fugue maar ze negeert me al sinds 2016
Maar ik hou ookvan jouquote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds ze mod is negeert ze ook een persoonlijkheid hebben
Ook niet op mij pls ik wil de Hilldog awardquote:Op woensdag 11 november 2020 21:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt maar ik stem niet op je
hoeveel stemmen wil je? volgens mij kan ik dat formulier oneindig keren invullenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ook niet op mij pls ik wil de Hilldog award
dat is de Joe Bidenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de award voor grootste kinderliefhebber. Die kunnen we alvast uitreiken aan @:pferdfahrer
vgm is het vooral geen gemis omdat dat betekent dat jij hier niet vaak aanwezig bentquote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef squatt3r het volgende:
Keiharde stemmen geklapt. @:MIkeyTT als beste user ooit en @:Solotovski enkel complimenten voor moderatorschap icm @:Vanillekwark.
De nieuwe mods ken ik niet en dat lijkt geen gemis.
deze kan toch alleen door erasmus gewonnen worden?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Superdonald het volgende:
De Kamala Harris award – voor beste nieuwkomer MOD
Ben je zelf tevreden over deze zinsconstructie als je het zo terugleest?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
vgm is het vooral geen gemis omdat dat betekent dat hij hier niet vaak aanwezig bent
Sowieso een kansloze award.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
deze kan toch alleen door erasmus gewonnen worden?
typfoutje, gefixtquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ben je zelf tevreden over deze zinsconstructie als je het zo terugleest?
Grappig, ik ken je niet, ik ben er altijd al zelden dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat mijn aan- of afwezigheid een significante effect heeft op jouw FOK!-beleving. Maar kennelijk is het anders, dank.quote:
zijn er heel wat die ik een #ANONIEM zou aanbevelen zonder terugkomstquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef squatt3r het volgende:
Sowieso hoe bevalt zo'n comeback, zou je mensen #ANONIEM en terugkeren aanbevelen?
Daarover zijn wet het volledig eens. Ik probeer bijvoorbeeld @Plompzakker al tijden aan te moedigen om zijn goede vriend @Iwanius te volgen in zijn geweldige carrière.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zijn er heel wat die ik een #ANONIEM zou aanbevelen zonder terugkomst
Ik acclimatiseer wat af hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Daarover zijn wet het volledig eens. Ik probeer bijvoorbeeld @:Plompzakker al tijden aan te moedigen om zijn goede vriend @:Iwanius te volgen in zijn geweldige carrière.
Kwestie van tijd dan.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik acclimatiseer wat af hoor
Ja die Harris award moet even iets anders ingericht worden @Superdonaldquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze award.
Harris
De Brett Cavanaugh Award, voor beste modquote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja die Harris award moet even iets anders ingericht worden @:Superdonald
RIGGED!
Of Nancy Pelosi.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De Brett Cavanaugh Award, voor beste mod
Hardste schreeuwerquote:Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Of Nancy Pelosi.
Wat wordt de Kamala award dan?
eerder voor de grootste gekkiequote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De Brett Cavanaugh Award, voor beste mod
Een award voor de user die in aanmerking kwam voor een aanvullende beurs en al minstens drie jaar vanuit een achterstandswijk fok bezoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DeBraat wint die met gemakquote:Op woensdag 11 november 2020 22:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Een award voor de user die in aanmerking kwam voor een aanvullende beurs en al minstens drie jaar vanuit een achterstandswijk fok bezoekt.
die is nooit in aanmerking gekomen voor een aanvullende beurs want die is nooit gaan studerenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:debraat wint die met gemak
Kun je bij het uwv niet ook een aanvullende beurs krijgen?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
die is nooit in aanmerking gekomen voor een aanvullende beurs want die is nooit gaan studeren
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Superdonald het volgende:
Dames, heren en ook andere geslachten,
Na als echte FOK!kers deze crisis en semi-lockdowns maanden schamper te hebben geluisterd naar paniekerige vrienden en collega's die het niet gewend zijn hun vrije en/of werk tijd op hun donkere kamer door te brengen breken de eerste zonnestralen van 2020 dan toch eindelijk door.
Deze positieve stijging zie je overal terug: er hangt een poster van God Biden boven mijn bed, de R is weer onder de 1, @:DeBraat heeft deze maand pas 2 keer permanent afscheid genomen van Dannys liefdeskindje en uw aller TARDIS. biedt dit jaar de KLB Verkiezingen 2020 aan!
Dit jaar alles met een kek Amerikaanse verkiezingen-tintje.
Plompzakker hoopte het al:
[..]
En inderdaad, we kunnen weer. Dus haal je hand uit je broek, leg hem op je andere muis en stem! Stem! Stem!
Uw categorieën voor dit jaar zijn:
De Joe Biden award - voor de beste KLB!er 2020 Aiciu
De Black Lives Matter award - voor het beste KLB-topic Fuck BLM
De Kanye West award. @jigggy
De stembiljet-award - voor het beste verzonnen topic @Mikeytt
De Kamala Harris award – voor beste nieuwkomer MOD @Erasmus
De James Buchanan jr. award – voor de allerleukste vrijgezelle FOK!ker @Aiciu
De Alexandria Ocasio-Cortez award - voor de allerschoonste vrijgezelle FOK!ster @Amee
De Barack Obama award – voor de meest fatsoenlijke user @Solotovski
De Donald Trump award – voor het grootste backfiretopic @Quotidien
De Donald Trump jr. award – voor de grootste hielenlikker @Quotidien
De Michelle Obama award – voor de meest altruïstische user
De John F. Kennedy award – voor de user die het meest de mond wordt gesnoerd @Quotidien
De Bill Clinton award – voor de FOK!ker met de meeste FOK!sters onder zijn bureau @vogeltjesdans
De Ivanka Trump award - voor de meest inhoudsloze user @Justin_Case
De Chris Wallace award - voor de MOD die het minste werk verricht @Justin_Case
En voor de user die nét naast een award grijpt, hebben we nog:
De Hillary Clinton award. @DeBraat
Om te voorkomen dat een groep boze rode users ons stemhokje sloopt kunt u uw stemmen kwijt in de speciaal daarvoor aangemaakte
GOOGLE FORMS.
Aan eigengeilerij doen we niet, dus stem vooral niet op jezelf want dan weet ik waar je woont.
Veel stemplezier!
Disclaimer: Alle categorieën in dit topic zijn bedacht door nieuwkomer mod @:Fugue en uitgevoerd door cuck @:TARDIS.
quote:Op woensdag 11 november 2020 22:58 schreef Nine. het volgende:
Matige awards deze keer en ik zie ook niets met tetten.jaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
2 minder dan de winnaar.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel stemmen wil je? volgens mij kan ik dat formulier oneindig keren invullen
Dit wordt natuurlijk ook een enorme flopquote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hoeveel stemmen wil je? volgens mij kan ik dat formulier oneindig keren invullen
Hoe voelt dat nou, op jezelf stemmen?quote:
Ah, nu is het duidelijk uit welke koker en userkloon deze 'verkiezing' en de OP komtquote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
vgm is het vooral geen gemis omdat dat betekent dat jij hier niet vaak aanwezig bent
Voor iemand die niet meedoet ben je behoorlijk aanwezig hier.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, nu is het duidelijk uit welke koker en userkloon deze 'verkiezing' en de OP komt
Je kan niet winnen als die er niet is habib.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat is toch geen baggeraward.
Als ik die dit jaar win heb ik drie op rij en mag ik de beker houden
Ik heb wel eens kinderen horen zeggen 'mijn penis is groter dan jouw penis.' Ik heb nog nooit kinderen horen zeggen 'zijn penis is groter dan jouw penis.' Bedankt dat ik dit heb mogen meemaken.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
TARDIS. heeft meer KLB awards gewonnen dan jij hier zure posts hebt geplaatst anders.
Tja, het is volgens mij een forum, en dat houdt in dat je her en der mag reageren weetjewel.quote:Op donderdag 12 november 2020 09:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voor iemand die niet meedoet ben je behoorlijk aanwezig hier.
We gaan gewoon voor 5 op een rijquote:Op donderdag 12 november 2020 09:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuk, maar ik doe niet mee. Vier keer op rij beste user zijn vind ik wel genoeg. Veel succes met jullie democratenfeestje
De beste user award staat er niet bij, dus dank maar ik sla ff over. Met vier jaar is mijn ambtstermijn wel volquote:Op donderdag 12 november 2020 10:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We gaan gewoon voor 5 op een rij
En dat is ook precies de reden dat de TS dit zo heeft vormgegevenquote:Op donderdag 12 november 2020 09:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je kan niet winnen als die er niet is habib.
4 more years vogeltjesdansquote:Op donderdag 12 november 2020 10:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De beste user award staat er niet bij, dus dank maar ik sla ff over. Met vier jaar is mijn ambtstermijn wel vol
Haha iddquote:Op donderdag 12 november 2020 10:00 schreef HermieHermann het volgende:
volgens mij heeft dit topic al de Donald Trump gewonnen haha
Fuck ben jij überhaupt dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:04 schreef JanVanZanen het volgende:
Lekker Amerikaans weer vormgegeven. Ik boycot deze verkiezingen.
Toontje ff dimmen maat.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Fuck ben jij überhaupt dan?
In ieder geval geen pferdelul.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoveelste kloon van sebbeswensjequote:Op donderdag 12 november 2020 12:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik sta hier ook wel bekend als DeBraat.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zoveelste kloon van sebbeswensje
Gewoon een Bratwurst kloon dusquote:Op donderdag 12 november 2020 14:14 schreef JanVanZanen het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Ik sta hier ook wel bekend als DeBraat.
Ja zo zou je het kunnen noemen inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:18 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Gewoon een Bratwurst kloon dus
[ afbeelding ]
Ha guus/pferdelul/whatever.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zoveelste kloon van sebbeswensje
Uiting van zwakte.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:39 schreef Questular het volgende:
De moeite nemen om een kloon aan te maken...waarom?
Om niet bestaande supporters om je heen te verzinnen.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:39 schreef Questular het volgende:
De moeite nemen om een kloon aan te maken...waarom?
Het meest trieste is nog wel dat je dan een UI pakt of een ondertitel zodat je toch nog te identificeren bent als die user die op anoniem gaat. Ipv gewoon weggaan met veel bombast en drama je account door de shredder, uiteraard eerst een paar afscheidstopics, en dan een week later weer terug en kenbaar maken dat jij het bent. Zwaar kansloos en inferieur gedrag.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:56 schreef JanVanZanen het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je er zelf dus ook niet echt achterstaat.
Wees jij eens even beleefd tegen meneer JvZ jaquote:Op donderdag 12 november 2020 15:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het meest trieste is nog wel dat je dan een UI pakt of een ondertitel zodat je toch nog te identificeren bent als die user die op anoniem gaat. Ipv gewoon weggaan met veel bombast en drama je account door de shredder, uiteraard eerst een paar afscheidstopics, en dan een week later weer terug en kenbaar maken dat jij het bent. Zwaar kansloos en inferieur gedrag.
Je eigen bericht bedoel je dusquote:
Haaahaha! Alleen mobielquote:Op donderdag 12 november 2020 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je eigen bericht bedoel je dus
hadden we het laatst nog over de categorie speciaal voor jou...zet je hem er zelfniet tussen..quote:
Welke was dat?quote:Op maandag 16 november 2020 12:16 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hadden we het laatst nog over de categorie speciaal voor jou...zet je hem er zelfniet tussen..
quote:Op donderdag 12 november 2020 17:18 schreef -river- het volgende:
Heb ik al veel stemmen? (nee niet in mijn hoofd)
Zondequote:Op maandag 23 november 2020 19:23 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Allemaal lame kut rubrieken dit jaar...
Of gewoon normale awards doen, ipv deze onzin.quote:Op maandag 23 november 2020 23:44 schreef HermieHermann het volgende:
de TS heeft sinds het maken van dit topic bijna niet meer ingelogd en ik zie enkel negatieve reacties, volgens mij kunnen we dit jaar beter overslaan jongens
Doe het dan zelfquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:07 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of gewoon normale awards doen, ipv deze onzin.
Ik vind ze geestig.quote:Op maandag 23 november 2020 19:23 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Allemaal lame kut rubrieken dit jaar...
Retweetquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:53 schreef Nine. het volgende:
Astu... gewoon 2019 stijl.
Beste moderator
Slechtste moderator
Beste meme
Meest vervelende meme
Beste kliekje
Meest vervelende kliekje
Zet zichzelf het meest voor schut
User die het meest gemist wordt
Beste discussievoerder van KLB
De grootste troll in KLB
Grootste linksgekkie
Grootste rechtgekkie
Slimste user
Domste user
Het beste topic van 2020
Het topic dat het meest uit de hand liep in 2020
User met de meeste verzonnen topics
Grootste debiel in KLB
De user die het snelst moet verdwijnen
Beste baggeraar
Grappigste user
Minst grappige user
Beste user van KLB
Je hebt eindelijk eens een keertje een douche genomen?quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:37 schreef Brybry het volgende:
Ik wil mezelf via deze weg graag nomineren voor De Alexandria Ocasio-Cortez award.
Gr gr
Lol, dit topic is toch voor die verkiezingenc als ik hem een debiel vind mag ik dat uiten , als hij mij de kutste user vind mag ie dat ook doen hoorquote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ga je dan straks weer janken dat Quotidien gemeen tegen je doet?
Ik boycot deze verkiezingen, vragen slaan nergens opquote:Op dinsdag 24 november 2020 12:53 schreef Nine. het volgende:
Astu... gewoon 2019 stijl.
Beste moderator
Slechtste moderator
Beste meme
Meest vervelende meme
Beste kliekje
Meest vervelende kliekje
Zet zichzelf het meest voor schut
User die het meest gemist wordt
Beste discussievoerder van KLB
De grootste troll in KLB
Grootste linksgekkie
Grootste rechtgekkie
Slimste user
Domste user
Het beste topic van 2020
Het topic dat het meest uit de hand liep in 2020
User met de meeste verzonnen topics
Grootste debiel in KLB
De user die het snelst moet verdwijnen
Beste baggeraar
Grappigste user
Minst grappige user
Beste user van KLB
Eerste terechte post van deze userquote:Op woensdag 25 november 2020 10:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik boycot deze verkiezingen, vragen slaan nergens op
[poll=1076]
Amenquote:Op woensdag 25 november 2020 11:51 schreef VarkensHart het volgende:
@:haags gooi deze dan weg man niemand zit hier op te wachten en TS is er ook nooit.
Alsof jij kans maakt op beste mod Awardquote:Op woensdag 25 november 2020 12:48 schreef Solotovski het volgende:
@:haags
Gooi die andere open joh, doe je ook eens wat goeds
Ok spek en bonen modquote:Op woensdag 25 november 2020 12:56 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt op beste mod Award
Voor @Solotovski was het niet meer te betalen in ieder gevalquote:Op woensdag 25 november 2020 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat kost zo'n modschap nu tegenwoordig?
@Solotovski werd op kwaliteiten geselecteerd, en heeft dus niet hoeven te betalen. Mijn vraag was hoeveel jij hebt moeten betalen om mod te worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor @:solotovski was het niet meer te betalen in ieder geval
als ik de laatste paar mods zie krijg je 1 maand modschap per ban die je hebt gehadquote:Op woensdag 25 november 2020 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat kost zo'n modschap nu tegenwoordig?
Ik weet het niet meer. Vraag anders een offerte aan bij Danny, zal denk ik in dezelfde prijscategorie liggenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:solotovski werd op kwaliteiten geselecteerd, en heeft dus niet hoeven te betalen. Mijn vraag was hoeveel jij hebt moeten betalen om mod te worden.
Dan heb ik nog heel wat maanden te gaanquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik de laatste paar mods zie krijg je 1 maand modschap per ban die je hebt gehad
Mods zijn uitgesloten dommie, je mag niet eens meedoenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:35 schreef Fugue het volgende:
Die lijst heeft meer categorieen dan ik kloontjes heb aangemaakt daar ga ik niet aan beginnen hoor
Ik jaag nog liever een roestige spijker door mijn kloten dan hier mod te worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vraag anders een offerte aan bij Danny, zal denk ik in dezelfde prijscategorie liggen
Had ik al gezegd dat dat onderdeel van de ontgroening is?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik jaag nog liever een roestige spijker door mijn kloten dan hier mod te worden.
@jigggy is dan ook een zeer teer sneeuwvlokje!quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ga je dan straks weer janken dat Quotidien gemeen tegen je doet?
boh, eerst elkaar pijpen en nu rest er enkel haatquote:Op woensdag 25 november 2020 13:38 schreef Solotovski het volgende:
Slechtste en kutste mod is sws haags
It's lifequote:Op woensdag 25 november 2020 17:06 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
boh, eerst elkaar pijpen en nu rest er enkel haat
Stem dan in #242quote:Op woensdag 25 november 2020 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een klote verkiezing godverdomme
Voor de categorie 'beste user met zijn/haar naam tussen streepjes' ben jij mijn keuze.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef -river- het volgende:
Ik doe er verstandig aan dit jaar niet mee te stemmen
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef -river- het volgende:
Ik doe er verstandig aan dit jaar niet mee te stemmen
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor de categorie 'beste user met zijn/haar naam tussen streepjes' ben jij mijn keuze.
Waar is fok anders voor dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Geen drama veroorzaken als het niet nodig is
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar is fok anders voor dan?
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @Hyaenidae aanquote:
Hij was sws al een van mijn favorietenquote:Op donderdag 26 november 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @:hyaenidae aan
Het valt me op dat jij je 2019 tag nog hebt.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @:hyaenidae aan
Wederzijdsquote:Op donderdag 26 november 2020 11:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was sws al een van mijn favorieten
Heb je wel gewoon betaald?quote:Op donderdag 26 november 2020 12:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij je 2019 tag nog hebt.
Die van mij was na 2 maanden ineens verdwenen
17/4quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:43 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=1076]
15/4
Gooi deze verkiezingen gewoon in de prullenbak
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:56 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon nieuw topic openen joh. Fuck haags met zn ja 1 topic vind k wel genoeg.
Die vent is hier toch nooit, te druk om overal zn schijtposts te droppen
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoe kan het dat @Solotovski zo zuur is geworden na zijn periode als mod? Vragen vragen en nog eens vragenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?
Snap ik wel als je met consorten als haags en plompzakker een kleurtje moet delen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoe kan het dat @:Solotovski zo zuur is geworden na zijn periode als mod? Vragen vragen en nog eens vragen
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaatsquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Snap ik wel als je met consorten als haags en plompzakker een kleurtje moet delen.
Is gewoon allemaal een grote grap joh, schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaats
Notes serieus nemenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaats
Ook diep natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?
Maar als je zo nu en dan even een relaasje schrijft dat rechtstreeks uit Mein Kampf had kunnen komen en "haha negertjes in afrika geen eten" voor jou de hoogste vorm van humor is, is het dan zo vreemd dat een mod die die uitdrukking niet kent daar andere dingen achter zoekt?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Plaats ik een serieuze opmerking over een veelgebruikte Amerikaanse uitdrukking over beren (if its brown lay down, if its black fight back), wordt dat gewoon genote als racisme
Een groot rancuneus afzeikfeest achter de schermen. Moet je eens op de mod subfora kijken
Daardoor wel meer dan 450 notes, dat is echt fantastisch
Loop je innerlijke onrust toch niet zo te externaliseren manquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Plaats ik een serieuze opmerking over een veelgebruikte Amerikaanse uitdrukking over beren (if its brown lay down, if its black fight back), wordt dat gewoon genote als racisme
Een groot rancuneus afzeikfeest achter de schermen. Moet je eens op de mod subfora kijken
Stop eens met dat eeuwige slachtoffergedrag van je man.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Gooi het er allemaal uit vriendquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:56 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon nieuw topic openen joh. Fuck haags met zn ja 1 topic vind k wel genoeg.
Die vent is hier toch nooit, te druk om overal zn schijtposts te droppen
Hoe gaan de `trainingen' ?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Omdat dit de enige plek op het internet is waar zijn poep nog toe wordt gelatenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?
Kansloos tonggedrag dit.
Vogeltjesdans claimde dat, nadat hij ontslagen was bij de BD, nu is teruggenomen en trainingen gaat geven.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?
Kansloos tonggedrag dit.
FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
De pisvlek van fok is er ook, nu kan het feest beginnen
Dit lijkt mij wel doorslaggevend dat deze verkiezing teniet gedaan moet worden en we gewoon die van de vorige jaren aanhouden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Klopt, van de verkiezingen hoeven we het dit jaar niet te hebben
[poll=1076]
Geboycot tot en met
quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar als je zo nu en dan even een relaasje schrijft dat rechtstreeks uit Mein Kampf had kunnen komen en "haha negertjes in afrika geen eten" voor jou de hoogste vorm van humor is, is het dan zo vreemd dat een mod die die uitdrukking niet kent daar andere dingen achter zoekt?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Loop je innerlijke onrust toch niet zo te externaliseren man
Oeeeehhh de zelfpijpkloontjeskliek is ook uit de rioolput gekropen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stop eens met dat eeuwige slachtoffergedrag van je man.
Klopt, zie mijn en jouw tag als resultaat.quote:Op maandag 30 november 2020 21:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel doorslaggevend dat deze verkiezing teniet gedaan moet worden en we gewoon die van de vorige jaren aanhouden.
Nou, volgens de pareto analyse komt 80% van je winst uit 20% van je werk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Klopt, van de verkiezingen hoeven we het dit jaar niet te hebben
[poll=1076]
Geboycot tot en met
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vogeltjesdans claimde dat, nadat hij ontslagen was bij de BD, nu is teruggenomen en trainingen gaat geven.
Maak jij gewoon de nieuwe verkiezing dan, dat kan je vast wel goed nu met je LOI pretstudie management.quote:Op maandag 30 november 2020 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, zie mijn en jouw tag als resultaat.
Het altijd maar weer op kloontjes gooienquote:Op maandag 30 november 2020 21:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oeeeehhh de zelfpijpkloontjeskliek is ook uit de rioolput gekropen.
quote:Op maandag 30 november 2020 22:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het altijd maar weer op kloontjes gooien
Ik gaf je de kans om een FA dat te laten checken, met een ban voor mij mocht ik inderdaad een kloon zijn, en een ban voor jou mocht ik geen kloon zijn.
Toen haakte je met de staart tussen de benen af, omdat je toch niet zo zeker van je zaak was
Sterker nog, het ís al goed.quote:Op maandag 30 november 2020 22:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maak jij gewoon de nieuwe verkiezing dan, dat kan je vast wel goed nu met je LOI pretstudie management.
Nee, omdat elke druipsnikkel met een vpn zo een kloon kan maken. Dus een zogenaamd uniek ip adres zegt helemaal niks.quote:Op maandag 30 november 2020 22:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het altijd maar weer op kloontjes gooien
Ik gaf je de kans om een FA dat te laten checken, met een ban voor mij mocht ik inderdaad een kloon zijn, en een ban voor jou mocht ik geen kloon zijn.
Toen haakte je met de staart tussen de benen af, omdat je toch niet zo zeker van je zaak was
Ik denk dat ik je kloons maar nummers ga geven. Heb je ook eens wat.quote:
Dan zou ik in de loop der jaren honderden onsamenhangende IP-adressen hebben, iets wat een FA zo kan checken.quote:Op maandag 30 november 2020 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, omdat elke druipsnikkel met een vpn zo een kloon kan maken. Dus een zogenaamd uniek ip adres zegt helemaal niks.
Heb je een kladblok nodig voor al je verdenkingen?quote:Op maandag 30 november 2020 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je kloons maar nummers ga geven. Heb je ook eens wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |