En inderdaad, we kunnen weer. Dus haal je hand uit je broek, leg hem op je andere muis en stem! Stem! Stem!quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk gaan we ook in 2020 KLB weer naar grote hoogtes brengen.
Grappig, ik niet.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik mis iets achter De Kanye West award.
Je hebt toch de Donald Trump awardquote:
Je had beter kunnen kiezen om op users te stemmen waar meeste backfire van toepassing op isquote:Op woensdag 11 november 2020 19:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je hebt toch de Donald Trump award
Dat is toch geen baggeraward.quote:
Ik ben inderdaad de Ronald Raegan award voor Zuurste User vergeten. Bij deze is ie voor jou!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat was er mis met de categorieën van vorig jaar? Waarom moeten deze faalnamen gebruikt worden?
Die vond ik inderdaad beter.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat was er mis met de categorieën van vorig jaar? Waarom moeten deze faalnamen gebruikt worden?
TARDIS. heeft meer KLB awards gewonnen dan jij hier zure posts hebt geplaatst anders.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Maar ik vind het jammer dat zelfs het jaarlijkse KLB-verkiezingstopic door een bepaald persoon (die niet eens moderator is hier) toegeëigend wordt, en waar ook nog eens een politiek kansloos sausje overheen wordt geflikkerd.
Succes ermee.
De meest vervelende user?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga voor de Joe Biden award, wat niet meer dan logisch is.
Stem je wel mee op vogeltjesdans?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Maar ik vind het jammer dat zelfs het jaarlijkse KLB-verkiezingstopic door een bepaald persoon (die niet eens moderator is hier) toegeëigend wordt, en waar ook nog eens een politiek kansloos sausje overheen wordt geflikkerd.
Succes ermee.
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:37 schreef Plompzakker het volgende:
Gestemd op @:vogeltjesdans voor beste user
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Kan er niet een IQ test aan het stemformulier worden toegevoegd? En stemmen van iedereen met een uitslag onder de 95 gaan linea recta de kliko in?
Dat zou wel heel veel users uitsluitenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Kan er niet een IQ test aan het stemformulier worden toegevoegd? En stemmen van iedereen met een uitslag onder de 95 gaan linea recta de kliko in?
Vogeltjesdansquote:Op woensdag 11 november 2020 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, huil maar. De grote winnaar komt er aan.
Nee Plompie...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stem jij ook op vogeltjesdans?
Mensen die kliko zeggen hebben sowieso al een geestelijke beperking.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
NEE DAT MAG NIET DAT IS HELEMAAL NIET BETROUWBAAR!!!quote:Op woensdag 11 november 2020 19:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik wil trouwens graag stemmen per post.
Moet hij weten. Wie zegt dat ik het over hem heb?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
TARDIS. heeft meer KLB awards gewonnen dan jij hier zure posts hebt geplaatst anders.
Carnavalsprovincies Limburg en Brabant krijgen er elf, de rest vier. Gelderland krijgt twee kiesmannen bonus vanwege Nijmegen en Flevoland doet niet mee.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel kiesmannen zijn er per provincie te winnen?
Dus je bent zo'n type dat zijn account op anoniem laat zetten maar dan wel jezelf nog even benoemen?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Superdonald het volgende:
Disclaimer: Alle categorieën in dit topic zijn bedacht door nieuwkomer mod @:Fugue en uitgevoerd door cuck @:TARDIS.
Je neemt het wel erg serieus allemaalquote:Op woensdag 11 november 2020 20:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dus je bent zo'n type dat zijn account op anoniem laat zetten maar dan wel jezelf nog even benoemen?
Eerst als een dramaqueen op anoniem maar dan wel kenbaar maken dat jij het bent. Te kansloos voor woorden.
Ik kan daar gewoon niet tegenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je neemt het wel erg serieus allemaal
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet tegen![]()
Ook in ONZ al die toppa's die mensen over zichzelf openen.
Als ik in K&W kom begin ik te hyperventileren, heb je wat sterkers?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningen
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet doorquote:
Werkt prima. Bedankt voor je stem op mij trouwens.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef Solotovski het volgende:
'Wat is je username?'
En jij denkt dat dit gaat werken?
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Mss moet tardis er dan overall beste mod van maken, dan heb jij ook nog kansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Die pakken ze me niet meer afquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Plompzakker hoef je niet uit te sluiten, gewoon enkel vogeltjesdansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Eventueel kan ik het ook weer op me nemen. Dat is vorig jaar redelijk goed gegaan.
Je hebt niet eens een tagjequote:Op woensdag 11 november 2020 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die pakken ze me niet meer af
kan ik net zo goed op mezelf stemmenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Ik ga voor de Hillary award.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:53 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
kan ik net zo goed op mezelf stemmen
voor de grootste randdebiel, me dunktquote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
De Kanye West Award heeft verder geen toelichting trouwens, ik weet niet of dat bewust was?
Echt?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik wil wel op je stemmen
Mits er een award voor kutste user is
Die was verdwenen toen ik op zwart gingquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een tagje
Voor jou ook geen kans om een titel te prolongerenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit, wat is dit voor iets kansloos man. #notmyKLBfarchoosening
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:59 schreef KREEFTx het volgende:
Normaal gesproken zou het me niet zo uitmaken maar @:Guus_geluk2.0 ik zie jou als een van mijn beste fok vrienden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
grapje eend, die award behoort natuurlijk hermiehermann toe
het is een ludieke awardquote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef VarkensHart het volgende:
Echt bullshit vragen man hoe kan je nou antwoorden wie de meeste vrouwen onder het bureau heeft gaat echt nergens over
@Fugue weer he...quote:Op woensdag 11 november 2020 21:18 schreef VarkensHart het volgende:
Echt bullshit vragen man hoe kan je nou antwoorden wie de meeste vrouwen onder het bureau heeft gaat echt nergens over
die heeft anders wel ervaring met onder het bureau zitten, denk alleen dat het bij FOK!kers lastig wordt met de hoeveelheid colaflessen urine en halve liters die onder het bureau liggenquote:
die heeft afgelopen maand al 4 topics geopend waarin hij zegt FOK! te verlaten dus die móét nu wel weg zijnquote:
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kersquote:Op woensdag 11 november 2020 21:27 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
kan ik na inzenden nog dingen aanpassen? anders wacht ik totdat mensen leuke topics delen
> KLB awardsquote:Op woensdag 11 november 2020 21:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
KLB / Het is helaas voorbij.quote:Op woensdag 11 november 2020 21:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
> KLB awards
> deelt ONZ topic
jij wordt mijn meest inhoudsloze user
de ene staat wel in het juiste subforum en de andere nietquote:Op woensdag 11 november 2020 21:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
KLB / Het is helaas voorbij.
zoek de verschillen
Ik hou van @Fugue maar ze negeert me al sinds 2016quote:Op woensdag 11 november 2020 21:26 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die heeft anders wel ervaring met onder het bureau zitten, denk alleen dat het bij FOK!kers lastig wordt met de hoeveelheid colaflessen urine en halve liters die onder het bureau liggen
sinds ze mod is negeert ze ook een persoonlijkheid hebbenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik hou van @:fugue maar ze negeert me al sinds 2016
Maar ik hou ookvan jouquote:Op woensdag 11 november 2020 21:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds ze mod is negeert ze ook een persoonlijkheid hebben
Ook niet op mij pls ik wil de Hilldog awardquote:Op woensdag 11 november 2020 21:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bedankt maar ik stem niet op je
hoeveel stemmen wil je? volgens mij kan ik dat formulier oneindig keren invullenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ook niet op mij pls ik wil de Hilldog award
dat is de Joe Bidenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de award voor grootste kinderliefhebber. Die kunnen we alvast uitreiken aan @:pferdfahrer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |