Ik kan daar gewoon niet tegenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je neemt het wel erg serieus allemaal
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet tegen![]()
Ook in ONZ al die toppa's die mensen over zichzelf openen.
Als ik in K&W kom begin ik te hyperventileren, heb je wat sterkers?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kom, doen we samen wat ademhalingsoefeningen
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet doorquote:
Werkt prima. Bedankt voor je stem op mij trouwens.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:21 schreef Solotovski het volgende:
'Wat is je username?'
En jij denkt dat dit gaat werken?
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Mss moet tardis er dan overall beste mod van maken, dan heb jij ook nog kansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Die pakken ze me niet meer afquote:Op woensdag 11 november 2020 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat telt niet. Anders had ik vorig jaar ook bijna de beste mod Award gewonnen.
Ik snap de stemmers op mij overigens wel aangezien @:solotovski het beste alternatief bleek te zijn
Plompzakker hoef je niet uit te sluiten, gewoon enkel vogeltjesdansquote:Op woensdag 11 november 2020 20:51 schreef Quotidien het volgende:
Eventueel kan ik het ook weer op me nemen. Dat is vorig jaar redelijk goed gegaan.
Je hebt niet eens een tagjequote:Op woensdag 11 november 2020 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die pakken ze me niet meer af
kan ik net zo goed op mezelf stemmenquote:Op woensdag 11 november 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar als je op mij wil stemmen voor de nieuwkomer award mag dat hoor, heeft Tardis toch niet door
Ik ga voor de Hillary award.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:53 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
kan ik net zo goed op mezelf stemmen
voor de grootste randdebiel, me dunktquote:Op woensdag 11 november 2020 20:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
De Kanye West Award heeft verder geen toelichting trouwens, ik weet niet of dat bewust was?
Echt?quote:Op woensdag 11 november 2020 20:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik wil wel op je stemmen
Mits er een award voor kutste user is
Die was verdwenen toen ik op zwart gingquote:Op woensdag 11 november 2020 20:52 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een tagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |