Voor @Solotovski was het niet meer te betalen in ieder gevalquote:Op woensdag 25 november 2020 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat kost zo'n modschap nu tegenwoordig?
@Solotovski werd op kwaliteiten geselecteerd, en heeft dus niet hoeven te betalen. Mijn vraag was hoeveel jij hebt moeten betalen om mod te worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor @:solotovski was het niet meer te betalen in ieder geval
als ik de laatste paar mods zie krijg je 1 maand modschap per ban die je hebt gehadquote:Op woensdag 25 november 2020 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat kost zo'n modschap nu tegenwoordig?
Ik weet het niet meer. Vraag anders een offerte aan bij Danny, zal denk ik in dezelfde prijscategorie liggenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:solotovski werd op kwaliteiten geselecteerd, en heeft dus niet hoeven te betalen. Mijn vraag was hoeveel jij hebt moeten betalen om mod te worden.
Dan heb ik nog heel wat maanden te gaanquote:Op woensdag 25 november 2020 13:10 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik de laatste paar mods zie krijg je 1 maand modschap per ban die je hebt gehad
Mods zijn uitgesloten dommie, je mag niet eens meedoenquote:Op woensdag 25 november 2020 13:35 schreef Fugue het volgende:
Die lijst heeft meer categorieen dan ik kloontjes heb aangemaakt daar ga ik niet aan beginnen hoor
Ik jaag nog liever een roestige spijker door mijn kloten dan hier mod te worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Vraag anders een offerte aan bij Danny, zal denk ik in dezelfde prijscategorie liggen
Had ik al gezegd dat dat onderdeel van de ontgroening is?quote:Op woensdag 25 november 2020 14:22 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik jaag nog liever een roestige spijker door mijn kloten dan hier mod te worden.
@jigggy is dan ook een zeer teer sneeuwvlokje!quote:Op dinsdag 24 november 2020 13:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ga je dan straks weer janken dat Quotidien gemeen tegen je doet?
boh, eerst elkaar pijpen en nu rest er enkel haatquote:Op woensdag 25 november 2020 13:38 schreef Solotovski het volgende:
Slechtste en kutste mod is sws haags
It's lifequote:Op woensdag 25 november 2020 17:06 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
boh, eerst elkaar pijpen en nu rest er enkel haat
Stem dan in #242quote:Op woensdag 25 november 2020 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een klote verkiezing godverdomme
Voor de categorie 'beste user met zijn/haar naam tussen streepjes' ben jij mijn keuze.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef -river- het volgende:
Ik doe er verstandig aan dit jaar niet mee te stemmen
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:03 schreef -river- het volgende:
Ik doe er verstandig aan dit jaar niet mee te stemmen
quote:Op donderdag 26 november 2020 11:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor de categorie 'beste user met zijn/haar naam tussen streepjes' ben jij mijn keuze.
Waar is fok anders voor dan?quote:Op donderdag 26 november 2020 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Geen drama veroorzaken als het niet nodig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |