Omdat dit de enige plek op het internet is waar zijn poep nog toe wordt gelatenquote:Op zaterdag 28 november 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?
Kansloos tonggedrag dit.
Vogeltjesdans claimde dat, nadat hij ontslagen was bij de BD, nu is teruggenomen en trainingen gaat geven.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?
Kansloos tonggedrag dit.
FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
De pisvlek van fok is er ook, nu kan het feest beginnen
Dit lijkt mij wel doorslaggevend dat deze verkiezing teniet gedaan moet worden en we gewoon die van de vorige jaren aanhouden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Klopt, van de verkiezingen hoeven we het dit jaar niet te hebben
[poll=1076]
Geboycot tot en met
quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar als je zo nu en dan even een relaasje schrijft dat rechtstreeks uit Mein Kampf had kunnen komen en "haha negertjes in afrika geen eten" voor jou de hoogste vorm van humor is, is het dan zo vreemd dat een mod die die uitdrukking niet kent daar andere dingen achter zoekt?
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Loop je innerlijke onrust toch niet zo te externaliseren man
Oeeeehhh de zelfpijpkloontjeskliek is ook uit de rioolput gekropen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stop eens met dat eeuwige slachtoffergedrag van je man.
Klopt, zie mijn en jouw tag als resultaat.quote:Op maandag 30 november 2020 21:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel doorslaggevend dat deze verkiezing teniet gedaan moet worden en we gewoon die van de vorige jaren aanhouden.
Nou, volgens de pareto analyse komt 80% van je winst uit 20% van je werk.quote:Op zaterdag 28 november 2020 23:52 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Klopt, van de verkiezingen hoeven we het dit jaar niet te hebben
[poll=1076]
Geboycot tot en met
quote:Op zaterdag 28 november 2020 19:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vogeltjesdans claimde dat, nadat hij ontslagen was bij de BD, nu is teruggenomen en trainingen gaat geven.
Maak jij gewoon de nieuwe verkiezing dan, dat kan je vast wel goed nu met je LOI pretstudie management.quote:Op maandag 30 november 2020 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, zie mijn en jouw tag als resultaat.
Het altijd maar weer op kloontjes gooienquote:Op maandag 30 november 2020 21:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oeeeehhh de zelfpijpkloontjeskliek is ook uit de rioolput gekropen.
quote:Op maandag 30 november 2020 22:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het altijd maar weer op kloontjes gooien
Ik gaf je de kans om een FA dat te laten checken, met een ban voor mij mocht ik inderdaad een kloon zijn, en een ban voor jou mocht ik geen kloon zijn.
Toen haakte je met de staart tussen de benen af, omdat je toch niet zo zeker van je zaak was
Sterker nog, het ís al goed.quote:Op maandag 30 november 2020 22:11 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maak jij gewoon de nieuwe verkiezing dan, dat kan je vast wel goed nu met je LOI pretstudie management.
Nee, omdat elke druipsnikkel met een vpn zo een kloon kan maken. Dus een zogenaamd uniek ip adres zegt helemaal niks.quote:Op maandag 30 november 2020 22:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het altijd maar weer op kloontjes gooien
Ik gaf je de kans om een FA dat te laten checken, met een ban voor mij mocht ik inderdaad een kloon zijn, en een ban voor jou mocht ik geen kloon zijn.
Toen haakte je met de staart tussen de benen af, omdat je toch niet zo zeker van je zaak was
Ik denk dat ik je kloons maar nummers ga geven. Heb je ook eens wat.quote:
Dan zou ik in de loop der jaren honderden onsamenhangende IP-adressen hebben, iets wat een FA zo kan checken.quote:Op maandag 30 november 2020 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, omdat elke druipsnikkel met een vpn zo een kloon kan maken. Dus een zogenaamd uniek ip adres zegt helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |