vgm is het vooral geen gemis omdat dat betekent dat jij hier niet vaak aanwezig bentquote:Op woensdag 11 november 2020 21:49 schreef squatt3r het volgende:
Keiharde stemmen geklapt. @:MIkeyTT als beste user ooit en @:Solotovski enkel complimenten voor moderatorschap icm @:Vanillekwark.
De nieuwe mods ken ik niet en dat lijkt geen gemis.
deze kan toch alleen door erasmus gewonnen worden?quote:Op woensdag 11 november 2020 19:12 schreef Superdonald het volgende:
De Kamala Harris award – voor beste nieuwkomer MOD
Ben je zelf tevreden over deze zinsconstructie als je het zo terugleest?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
vgm is het vooral geen gemis omdat dat betekent dat hij hier niet vaak aanwezig bent
Sowieso een kansloze award.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:20 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
deze kan toch alleen door erasmus gewonnen worden?
typfoutje, gefixtquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ben je zelf tevreden over deze zinsconstructie als je het zo terugleest?
Grappig, ik ken je niet, ik ben er altijd al zelden dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat mijn aan- of afwezigheid een significante effect heeft op jouw FOK!-beleving. Maar kennelijk is het anders, dank.quote:
zijn er heel wat die ik een #ANONIEM zou aanbevelen zonder terugkomstquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef squatt3r het volgende:
Sowieso hoe bevalt zo'n comeback, zou je mensen #ANONIEM en terugkeren aanbevelen?
Daarover zijn wet het volledig eens. Ik probeer bijvoorbeeld @Plompzakker al tijden aan te moedigen om zijn goede vriend @Iwanius te volgen in zijn geweldige carrière.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
zijn er heel wat die ik een #ANONIEM zou aanbevelen zonder terugkomst
Ik acclimatiseer wat af hoorquote:Op woensdag 11 november 2020 22:25 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Daarover zijn wet het volledig eens. Ik probeer bijvoorbeeld @:Plompzakker al tijden aan te moedigen om zijn goede vriend @:Iwanius te volgen in zijn geweldige carrière.
Kwestie van tijd dan.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik acclimatiseer wat af hoor
Ja die Harris award moet even iets anders ingericht worden @Superdonaldquote:Op woensdag 11 november 2020 22:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sowieso een kansloze award.
Harris
De Brett Cavanaugh Award, voor beste modquote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja die Harris award moet even iets anders ingericht worden @:Superdonald
RIGGED!
Of Nancy Pelosi.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De Brett Cavanaugh Award, voor beste mod
Hardste schreeuwerquote:Op woensdag 11 november 2020 22:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Of Nancy Pelosi.
Wat wordt de Kamala award dan?
eerder voor de grootste gekkiequote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De Brett Cavanaugh Award, voor beste mod
Een award voor de user die in aanmerking kwam voor een aanvullende beurs en al minstens drie jaar vanuit een achterstandswijk fok bezoekt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DeBraat wint die met gemakquote:Op woensdag 11 november 2020 22:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Een award voor de user die in aanmerking kwam voor een aanvullende beurs en al minstens drie jaar vanuit een achterstandswijk fok bezoekt.
die is nooit in aanmerking gekomen voor een aanvullende beurs want die is nooit gaan studerenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
@:debraat wint die met gemak
Kun je bij het uwv niet ook een aanvullende beurs krijgen?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:06 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
die is nooit in aanmerking gekomen voor een aanvullende beurs want die is nooit gaan studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |