quote:Op donderdag 26 november 2020 11:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar is fok anders voor dan?
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @Hyaenidae aanquote:
Hij was sws al een van mijn favorietenquote:Op donderdag 26 november 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @:hyaenidae aan
Het valt me op dat jij je 2019 tag nog hebt.quote:Op donderdag 26 november 2020 11:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je niet op vd wil stemmen dan raad ik een stem op @:hyaenidae aan
Wederzijdsquote:Op donderdag 26 november 2020 11:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was sws al een van mijn favorieten
Heb je wel gewoon betaald?quote:Op donderdag 26 november 2020 12:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het valt me op dat jij je 2019 tag nog hebt.
Die van mij was na 2 maanden ineens verdwenen
17/4quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:43 schreef Dries4Ever het volgende:
[poll=1076]
15/4
Gooi deze verkiezingen gewoon in de prullenbak
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?quote:Op vrijdag 27 november 2020 13:56 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon nieuw topic openen joh. Fuck haags met zn ja 1 topic vind k wel genoeg.
Die vent is hier toch nooit, te druk om overal zn schijtposts te droppen
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoe kan het dat @Solotovski zo zuur is geworden na zijn periode als mod? Vragen vragen en nog eens vragenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?
Snap ik wel als je met consorten als haags en plompzakker een kleurtje moet delen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Hoe kan het dat @:Solotovski zo zuur is geworden na zijn periode als mod? Vragen vragen en nog eens vragen
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaatsquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Snap ik wel als je met consorten als haags en plompzakker een kleurtje moet delen.
Is gewoon allemaal een grote grap joh, schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaats
Notes serieus nemenquote:Op vrijdag 27 november 2020 14:06 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja vreemd dat ze de grootste bageraar van KLB een mod maken, maar mij gaan noten als ik een keer een grapje plaats
Ook diep natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2020 14:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het zit wel diep he, hoe ging dat achter de schermen bij jullie?
Maar als je zo nu en dan even een relaasje schrijft dat rechtstreeks uit Mein Kampf had kunnen komen en "haha negertjes in afrika geen eten" voor jou de hoogste vorm van humor is, is het dan zo vreemd dat een mod die die uitdrukking niet kent daar andere dingen achter zoekt?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Plaats ik een serieuze opmerking over een veelgebruikte Amerikaanse uitdrukking over beren (if its brown lay down, if its black fight back), wordt dat gewoon genote als racisme
Een groot rancuneus afzeikfeest achter de schermen. Moet je eens op de mod subfora kijken
Daardoor wel meer dan 450 notes, dat is echt fantastisch
Loop je innerlijke onrust toch niet zo te externaliseren manquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Plaats ik een serieuze opmerking over een veelgebruikte Amerikaanse uitdrukking over beren (if its brown lay down, if its black fight back), wordt dat gewoon genote als racisme
Een groot rancuneus afzeikfeest achter de schermen. Moet je eens op de mod subfora kijken
Stop eens met dat eeuwige slachtoffergedrag van je man.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Gooi het er allemaal uit vriendquote:Op vrijdag 27 november 2020 13:56 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon nieuw topic openen joh. Fuck haags met zn ja 1 topic vind k wel genoeg.
Die vent is hier toch nooit, te druk om overal zn schijtposts te droppen
Hoe gaan de `trainingen' ?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Jij was toch het opgetyft van FOk!? Waarom kom je dan nog telkens terug om te lopen janken?quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |