Moet ik weer wat doen?quote:Op maandag 9 november 2020 22:35 schreef Fugue het volgende:
@:Superdonald kan het ook wel een keer doen vind ik.
Ja ik weet precies hoe dat gaat. Sta ik na de eerste dag overal aan kop, komen in de dagen erna ‘ineens’ allemaal stembiljetten per post bovendrijven en verlies ik finaal. Dank je de koekoek.quote:
Ik hoopte wat stemmen voor mezelf ertussen te proppenquote:Op maandag 9 november 2020 22:37 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat. Sta ik na de eerste dag overal aan kop, komen in de dagen erna ‘ineens’ allemaal stembiljetten per post bovendrijven en verlies ik finaal. Dank je de koekoek.
Beste nieuwkomer MODquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
Dien hier je categorieën in, ik begin:
User die er het snelst als de kippen bij is.
De kortste tijd tussen afscheidstopic en sarcasme niet begrijpen.
Nog meer?
Ik nomineer Braddie de moederquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
Nog meer?
Dan nomineer ik Braddiequote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Die zit alleen op Facebook volgens mij.
Nou dit scheelt weer een week theater voor mij. Kan ik weer lekker Playstationen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Fugue het volgende:
TARDIS. gaat dit helemaal in de soep laten lopen. Dat in de dagen erna er ineens heel veel stemmen voor een ander bijkomen en dan gaat hij fraude roepen
Fake newsquote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Fugue het volgende:
TARDIS. gaat dit helemaal in de soep laten lopen. Dat in de dagen erna er ineens heel veel stemmen voor een ander bijkomen en dan gaat hij fraude roepen
Waar ben ik boos en kwaad?quote:Op maandag 9 november 2020 22:56 schreef doggy112 het volgende:
Mod die altijd blij en positief is: Amarantha
Mod die altijd boos en kwaad is: Fugue
De Hillary Clinton award voor de user die er nét naast grijpt;quote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
Nog meer?
De Joe Biden award komt meer in aanmerking bij iemand die de meeste onsamenhangende verhalen verteld.quote:Op maandag 9 november 2020 23:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
De Hillary Clinton award voor de user die er nét naast grijpt;
Obama award voor de meest politiek correcte SJW user;
De Trump award voor de user die de meeste bagger verspreid;
De Bill Clinton award voor de user die altijd met de vrouwen bezig is;
De Bush award voor de user die altijd ruzie zoekt;
De Michelle Obama award voor de vrouwelijke user met de meeste stijl;
De JF Kenndy award voor de user die het vaakst de mond gesnoerd wordt;
De Ivanka Trump award voor de meest inhoudsloze user;
De Joe Biden award voor de underdog die hier al jaren zit;
De Kamala Harris award voor beste nieuwkomer (mod)
De Jo Jorgensen award voor beste spek-en-bonen nieuwkomer mod.quote:Op maandag 9 november 2020 23:31 schreef Fugue het volgende:
[..]
De Hillary Clinton award voor de user die er nét naast grijpt;
Obama award voor de meest politiek correcte SJW user;
De Trump award voor de user die de meeste bagger verspreid;
De Bill Clinton award voor de user die altijd met de vrouwen bezig is;
De Bush award voor de user die altijd ruzie zoekt;
De Michelle Obama award voor de vrouwelijke user met de meeste stijl;
De JF Kenndy award voor de user die het vaakst de mond gesnoerd wordt;
De Ivanka Trump award voor de meest inhoudsloze user;
De Joe Biden award voor de underdog die hier al jaren zit;
De Kamala Harris award voor beste nieuwkomer (mod)
Hee jou ken ik nog van vroegerquote:Op maandag 9 november 2020 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar Prof is helemaal niet oud :s
Wat mot je van me?quote:
Het spijt mequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Het spijt me
Aanvaard mijn excuses pls
How about no?quote:
Das voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:
Je hebt er vast meer dan 1.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Das voor jou een vraag, voor mij een weet.
Ga ik jou niet aan je neus hangenquote:
Wat moet jij nu weer? Je ziet toch dat ik niet op jou reageer?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Het spijt me
Aanvaard mijn excuses pls
Ik zie juist het tegendeel nu?quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer? Je ziet toch dat ik niet op jou reageer?
Jaloers?quote:
K vind t altijd wel gezellig bij je oudersquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:18 schreef Fugue het volgende:
Willen jullie aardig doen hier het voelt alsof ik bij mijn ouders thuis zit zo
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie juist het tegendeel nu?
edit: En mijn reactie was ook meer ter kennisgeving bedoeld. Of iemand daar dan wel of niet op reageert moeten ze zelf weten, maar ik laat me niet verbieden op iemand te reageren.
Inderdaad, altijd lekkere koekjes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K vind t altijd wel gezellig bij je ouders
inb4 de blotenbillenbolkquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben toch wel dol op die plaatjes onderin
[ afbeelding ]
@DeBraatquote:Op dinsdag 10 november 2020 09:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey @:DJMO,
@:HermieHermann en ik hebben een vriend die nog op zoek is naar een ervaren vrouw, ben jij toevallig op zoek naar een maagd van rond de 30?
Vanavond grandioze rentree met DeBraat2.0quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is zijn nieuwe account al gespot?
Hee hoe staat het met de verkiezingenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt vriendelijk. Kun jij je dat wel permitteren?
heb je eindelijk een cuck gevonden die het wel accepteert om jouw werk te doenquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee hoe staat het met de verkiezingen
Doe eens niet zo dwangmatigquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haar Joequote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb je eindelijk een cuck gevonden die het wel accepteert om jouw werk te doen
Ik ga al jaren gebukt onder de wensen van Aber, dit moet niets nieuws voor je zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 10 november 2020 14:20 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ga al jaren gebukt onder de wensen van Aber, dit moet niets nieuws voor je zijn.
Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Wanneer samen een weekendje naar de hoofdstad van Zweden?quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Mark en Hugo zeiden alleen noodzakelijke reizen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 14:33 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest. Wanneer samen een weekendje naar de hoofdstad van Zweden?
echt hequote:Op dinsdag 10 november 2020 11:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
liet jij Fok maar es losquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Over iets waar je niets over los laat?
wat... is hij weer weg...quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanavond grandioze rentree met DeBraat2.0
Mij heeft ie wel gementioned in zn afscheidstopicquote:
eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
4 maanden geleden noemde hij Fuckue nog een grote boze K wijf in discord en die heeft hij ook positief gementioned dus denk dat hij aan de halve liters zatquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mij heeft ie wel gementioned in zn afscheidstopic
Heeey, hadden wij van t weekend niet dezelfde uitslag?quote:
Halve liters frituurvet zekerquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
4 maanden geleden noemde hij Fuckue nog een grote boze K wijf in discord en die heeft hij ook positief gementioned dus denk dat hij aan de halve liters zat
Zou heel goed kunnen, maar vind het dit keer een stuk minder grappigquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeey, hadden wij van t weekend niet dezelfde uitslag?
Snap ik. Waardeloos weerquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar vind het dit keer een stuk minder grappig
Weinig weinigquote:Op dinsdag 10 november 2020 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom geef je geen trap na, wat is dit gebruik je nog wel drugs het gaat niet goed met je
Ik dacht dat jij zo van de interpunctie en zo was?quote:
Alleen als het me uitkomt en als ik kan neerkijken op mensen die het niet doen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo van de interpunctie en zo was?
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:06 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Alleen als het me uitkomt en als ik kan neerkijken op mensen die het niet doen.
Valt me nog meequote:Op dinsdag 10 november 2020 18:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat goed zeg, is het zwaar?
Het spijt me. Wat wil je van me??quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:23 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik vind jou niet echt vriendelijk. Kun jij je dat wel permitteren?
Hij wilt je poeniequote:
krijgt ie niet.quote:
hey homootje, zin om te bukken ?quote:Op maandag 9 november 2020 22:47 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nou dit scheelt weer een week theater voor mij. Kan ik weer lekker Playstationen.
Vraag dat maar aan @Robquote:
Ik doe niet graag aan eigengeilerijquote:
As expectedquote:
Haha toch. Beetje lekker achterwerk?quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij had toch je eigen reet gepost
13 weken ongquote:Op dinsdag 10 november 2020 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al van die troep af dan
Ja onwijsquote:Op dinsdag 10 november 2020 21:33 schreef Tlaloc het volgende:
Hallo
Zijn jullie ook zo blij dat Biden gewonnen heeft?
quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hij is van de drugs af? Zou je niet zeggen aan zijn posts.
[..]
Einde 2021 oorlog met Iran
Ik denk dat hij niet durft.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:01 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
@:DeBraat zeg gewoon dat het deze keer ironie in plaats van sarcasme was en post weer gezellig mee als je toch de hele dag lurkt
Maar wel bedelen voor een Aboquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:01 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
@:DeBraat zeg gewoon dat het deze keer ironie in plaats van sarcasme was en post weer gezellig mee als je toch de hele dag lurkt
Volgens mij snap jij het niet helemaal maar geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Maar wel bedelen voor een Abo
Soms mis je wat als je minder actief bentquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal maar geeft niet hoor.
Waarom heb je nou eigenlijk weer een andere naam?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Soms mis je wat als je minder actief bent
Fernando Martinez is ook weer zo'n mond vol, toch valt deze naam nog steeds samen bij de UIquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom heb je nou eigenlijk weer een andere naam?
Ooooooh remqoquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:15 schreef The_Emotion het volgende:
Ik wou eigenlijk Emotion98.3 nemen, maar er mogen geen puntjes meer in nieuwe nicknames
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:01 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet meer zou inloggen, alleen dat ik niet meer zou posten.quote:
Ach laat je niet wegpesten. Je moet gewoon blijven maar ze niet geven wat ze willen. Maak geen topics, maar post gewoon wat mee, praat niet over je prive, maar post gewoon wat mee. Dan gaan ze schuimbekken.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet meer zou inloggen, alleen dat ik niet meer zou posten.
Doei
Is Sjakie de top of de bottom?quote:Op woensdag 11 november 2020 06:08 schreef JochemSjakie het volgende:
@:debraat heeft het toch bijna één dag uit weten te houden
En toch een postquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet meer zou inloggen, alleen dat ik niet meer zou posten.
Doei
quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Doei
Braddie heeft de basisschool nooit afgemaakt, daarom mag dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:16 schreef Boze_Eend het volgende:
Pesten is niet okay, ik ben een bad boy maar ik stopte met pesten toen ik van de basisschool af was.
Nou en ik ben na mijn vmbo basis/kaderberoeps gestopt. Waarom moet jij haten op andere? Als je een rein hart hebt dan is God met je. Als je rot bent van binnen dan kan je nog het hoogste van het hoogste diploma hebben schiet niet op.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie heeft de basisschool nooit afgemaakt, daarom mag dit.
Ik denk niet dat er men hier haat op Braddie. Dat zou wel heel sneu zijn. Men wil hem wel helpen, maar inmiddels zijn we al toe aan 2394e cyclus.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nou en ik ben na mijn vmbo basis/kaderberoeps gestopt. Waarom moet jij haten op andere? Als je een rein hart hebt dan is God met je. Als je rot bent van binnen dan kan je nog het hoogste van het hoogste diploma hebben schiet niet op.
je zegt wel vaker dingenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Doei
Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er men hier haat op Braddie. Dat zou wel heel sneu zijn. Men wil hem wel helpen, maar inmiddels zijn we al toe aan 2394e cyclus.
je doet de namen van bozehaas en eend112 geen eer aanquote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.
Nee nee, zomer 2021 gaat hij tegen een boom aanrijden als hij dan niet van youtube kan bestaan of iets in die richting.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.
Dat mag je niet vragen van je god, hypocrietje.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is Sjakie de top of de bottom?
#durf te vragen.
Wat doe je nu danquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Doei
Wat jammer.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je doet de namen van bozehaas en eend112 geen eer aan
Dat is zijn keuze.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.
Andre!quote:Op woensdag 11 november 2020 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas een mentaal beperkte pedo op tv bij Alberto die wilde ook geen hulp, tja.
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooiquote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zooo praadjequote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooi
Pestkop.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooi
ik zie die gifje voor mequote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
nadat hij door een rood kruis is gereden
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kersquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Doei
@DeBraat wat extreem triestquote:Op woensdag 11 november 2020 14:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
hallootjes
ben je het nu sat of nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je woorden verkeerd blijft spellen zal je volgens mij deze vragen vaker van anderen krijgen.
ik mag dan wel dik zijn maar ik heb een hoop domme krachtquote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
hallo ben die aandagthour wel ff sat hor
HODEEE DEZE LINES ZIJN DOM A MATTIEquote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik mag dan wel dik zijn maar ik heb een hoop domme kracht
Miemiemiemiequote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun jij in onze discord in plaats van @:Erasmus, hij snapt er niks van
Ik denk dat het gros me er niet wilt hebben tbhquote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun jij in onze discord in plaats van @:Erasmus, hij snapt er niks van
Zijn jullie vrienden, @DeBraat ?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
LAAT MIJN GOEDE VRIEND BRADDIE MET RUST!!!!!!
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagdquote:Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros me er niet wilt hebben tbh
Bij wie moet ik me aanmeldenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagd
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef Superdonald het volgende:
Jongens ik ga niet meer posten maar dat zeg niet dat ik me niet meer aanmeld.
voeg me toequote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagd
okquote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef Superdonald het volgende:
Jongens ik ga niet meer posten maar dat zeg niet dat ik me niet meer aanmeld.
Dit is echt zoquote:Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef Fugue het volgende:
Jongens, denken jullie dat de Blokker snoeischaren verkoopt? Ik wil mijn geldboom snoeien maar @:Superdonald heeft mijn snoeischaar nog
weet niet of in 2 jaar tijd geen 60 euro bij elkaar kunnen sprokkelen het juichen waard isquote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
RED DEAD REDEMPTION 2 IS GEKRAAKT BEN HEM NU AAN HET DOWNLOADEN
Dit. Ik heb het geld wel voor de games, alleen geen tijd om ze te spelenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet niet of in 2 jaar tijd geen 60 euro bij elkaar kunnen sprokkelen het juichen waard is
Zet je wel je VPN aan, anders staat Tim dadelijk op de stoep.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
RED DEAD REDEMPTION 2 IS GEKRAAKT BEN HEM NU AAN HET DOWNLOADEN
Hofman?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zet je wel je VPN aan, anders staat Tim dadelijk op de stoep.
Die herken ik nog, een soort moeder was dat toen voor Braddie. Zij heeft hem vast nog niet opgegeven.quote:
Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uitquote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heerlijk, vandaag 8 uur lang op mijn xbox series x gegamed en ervoor betaald gekregen
Moet je dan geen uren bijhouden ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heerlijk, vandaag 8 uur lang op mijn xbox series x gegamed en ervoor betaald gekregen
xboxquote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb helaas geen vapequote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uit
hahaquote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
Moet je dan geen uren bijhouden ofzo.
PS5 komt ookquote:
Ja, lekker geen zeikende collega’s aan je bureau.quote:
Mhm, eigenlijk wil ik ook wel maar andere kant misschien toch even wachten op de "slim" versies die over een tijdje uitkomen. Vind het maar niets, zo'n bakbeest in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb helaas geen vape
[..]
haha
[..]
PS5 komt ook
heb liever een stille PS5 die tot aan het plafond komt dan weer een PS4 die een stofzuiger nadoetquote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mhm, eigenlijk wil ik ook wel maar andere kant misschien toch even wachten op de "slim" versies die over een tijdje uitkomen. Vind het maar niets, zo'n bakbeest in de woonkamer.
PS5 is ook een stuk mooier dan die lelijke subwooferquote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb liever een stille PS5 die tot aan het plafond komt dan weer een PS4 die een stofzuiger nadoet
ik vind ze allebei wel mooi maar met de gordijnen dicht zie ik ze toch nietquote:Op woensdag 11 november 2020 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PS5 is ook een stuk mooier dan die lelijke subwoofer
Ga je niet de fancy witte nemen danquote:Op woensdag 11 november 2020 21:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vind ze allebei wel mooi maar met de gordijnen dicht zie ik ze toch niet
damn leef jij ook nogquote:Op woensdag 11 november 2020 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker geen zeikende collega’s aan je bureau.
volgens mij heb ik geen keusquote:Op woensdag 11 november 2020 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je niet de fancy witte nemen dan
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uit
Ik betaal niksquote:Op donderdag 12 november 2020 09:51 schreef Dimachaerus het volgende:
die games van die consoles gaan nu toch 100 euro per stuk kosten.. gekkehuis
Aboquote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Superdonald het volgende:
@:Danny hoe haal ik nou die irritante plaatjes van die wijven weg onder elk topic ik ben toch geen 15 meer.
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overigquote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Superdonald het volgende:
@:Danny hoe haal ik nou die irritante plaatjes van die wijven weg onder elk topic ik ben toch geen 15 meer.
Wat is dit voor businessmodel hij moet gewoon een abo nemenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
is niet nodig, kan gewoon zonder abo, want het is geen reclame
of jij geeft wat meer centjes uit in plaats van alleen een basic abo te nemenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat is dit voor businessmodel hij moet gewoon een abo nemen
Ik hou van jou. Bedankt voor je persoonlijke reactie.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:24 schreef Danny het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
'verberg blok met frontpageitems'
Verder weet ik niet hoe oud je bent. Overigens verdwijnen met die setting alle plaatjes uit dat blok, niet alleen die met vrouwen
Ja volgende maand. Ik wacht op mijn YouTube royaltiesquote:Op donderdag 12 november 2020 12:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
of jij geeft wat meer centjes uit in plaats van alleen een basic abo te nemen
Welke producten heb je aanbevolen?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja volgende maand. Ik wacht op mijn YouTube royalties
De Casio XR400srquote:Op donderdag 12 november 2020 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Welke producten heb je aanbevolen?
Vergeet je niet op me te stemmen?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is maar ik ga m kopen!
Beste YouTuber van het jaar 2020?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vergeet je niet op me te stemmen?
vergeet je niet je cam uit te zettenquote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Moet je dan geen uren bijhouden ofzo.
Heb vandaag wel eventjes wat vrouwelijk schoon bekeken in de pauze dat is wel fijn
Pak ze maar mooi aan vriend.quote:
Opzich zou het allemaal geen kwaad kunnen en zoekt ook fok vaak naar het juiste format maar de interesse in zijn persoon is nogal tegennatuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2020 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pak ze maar mooi aan vriend.
Lekker maat.
Helemaal waarquote:Op donderdag 12 november 2020 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Opzich zou het allemaal geen kwaad kunnen en zoekt ook fok vaak naar het juiste format maar de interesse in zijn persoon is nogal tegennatuurlijk.
1:29.6 of zo. Moeilijk circuit man. Ga zo nog ff wat rondjes rijden en hotlapje op YouTube knallen.quote:Op donderdag 12 november 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat is je rondetijd op istanbulpark
dat kippennekje van je heeft zeker moeite met VIRAJ SEKIZquote:Op donderdag 12 november 2020 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
wat is je rondetijd op istanbulpark
Volgas lukt die me nog niet eensquote:Op donderdag 12 november 2020 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat kippennekje van je heeft zeker moeite met VIRAJ SEKIZ
netjesquote:
Waarom geen cockpitview meneer de coureur, Max heeft ook niet dit overzicht.quote:
speel je ook leuke games of alleen racegamesquote:
racegames beste gamesquote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
speel je ook leuke games of alleen racegames
Jij schakelt denk ik nog automatischquote:Op donderdag 12 november 2020 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
racegames beste games
ik ga esporter worden als ik straks op mn 40e het huis uit ben
dedicated simroom
automatisch is als in ultra instinct limit breaker dat kloptquote:Op donderdag 12 november 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij schakelt denk ik nog automatisch
Ultra maagd bedoel je zeker (lol)quote:Op donderdag 12 november 2020 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
automatisch is als in ultra instinct limit breaker dat klopt
Ik doe deze view puur voor als ik het opneem. Als ik rij heb ik wel cockpit view, maar als ik een replay opneem doe ik het zo, is beter om de lap te bekijken.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom geen cockpitview meneer de coureur, Max heeft ook niet dit overzicht.
Ik doe ook nog Haxball en Line of Sight (een schietspelletje)quote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
speel je ook leuke games of alleen racegames
haxball? stap eens uit 2015quote:Op donderdag 12 november 2020 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doe ook nog Haxball en Line of Sight (een schietspelletje)
Is hartstikke gezellig vriend.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
haxball? stap eens uit 2015
Fijn dat je zelf inziet dat je geen geboren leider bent, integendeelquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
ik moet nu van de baas mensen aan het werk houden
het escaleert helemaal uit de hand vandaag
ken je het je voorstellen
dima de leider
Zet ze maar lekker aan het werk vriend. Je kunt het!quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
dima de leider
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet ze maar lekker aan het werk vriend. Je kunt het!
Vrouwelijk personeel wel wat extra opdrachten gegeven om een mooie eindejaarsbonus te verdienen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
dima de leider
zeker zeker ik schuif alles van me af nuquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vrouwelijk personeel wel wat extra opdrachten gegeven om een mooie eindejaarsbonus te verdienen?
Koerden in schaapskleren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Modus op 13-11-2020 22:43:49 ]
Heheheheehquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zit die dikke kneus weer te janken op Youtube alsof hij fucking Geert Wilders is en niet zonder beveiliging naar buiten kan en een safehouse nodig heeft. Terwijl hij ondertussen zit te dreigen naar een persoon in zijn stream.
STIK IN JE AIRFRYER BOLLE BADMUTS
Dat kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Waarom zit die dikke kneus weer te janken op Youtube alsof hij fucking Geert Wilders is en niet zonder beveiliging naar buiten kan en een safehouse nodig heeft. Terwijl hij ondertussen zit te dreigen naar een persoon in zijn stream.
Was een kort fragment die er uit gepikt was en opnieuw geupload door zijn grote fans. Je emoties gaan alle kanten op.quote:
linkquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een kort fragment die er uit gepikt was en opnieuw geupload door zijn grote fans. Je emoties gaan alle kanten op.
Van bedreigd worden en met urgentie een nieuwe woning willen krijgen en voorgoed stoppen met streamen tot zelf een kijker bedreigen en gewoon door blijven streamen ondanks wat je zelf zegt.
Net Big Brother maar dan met maar 1 deelnemer.
De hamvraag is waarom weet je dit heb je niks beters te doen ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Ziedendquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:11 schreef Catkiller het volgende:
Het is maar goed dat fok op een laag pitje staat. Wat is dezequote:Op donderdag 12 november 2020 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
She got a smoking body, but you gotta see the forehead on this hooker. That's a 5 head. Somebody need to drain that or get her a hat.
The creampie at the end doesn't made it. This visit sucks. The prissy bitch should go to a bar, have a few drinks, come back and swallow the white guys loads and let the black dudes cum in her pussy. Fucking numbskull dave schould have his tiny balls punished with pincers and soldering iron for selling this bullshit. Seems like this dumbass isn't able to pick up sexy pretty cumsluts anymore, like detra or debra for example. Just fat, ugly, black or fake titted girls, unable to suck dick and afraid of cum. Fuck it!
I don't understand what she did ?
Why did she get out there ?
She is so boring and so sullen and all the cumshots are her on tits,
she can not swallow cum
one of the worst videos I have ever seen.
she don't swallowing. I join friends this is very boring video
quote:
Wat heb jij gezopenquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:07 schreef Modus het volgende:
Wacht ff hoor zoek zo ff op owh o debaahgaag jeb he wek
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een kort fragment die er uit gepikt was en opnieuw geupload door zijn grote fans.
Modus komt een keer uit lurk/ dm modus.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Wat heb jij gezopen
[..]
Dat zeggen ze allemaal
Hoi.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Modus komt een keer uit lurk/ dm modus.
Wat wat wat wat wat vertel vertelquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was een kort fragment die er uit gepikt was en opnieuw geupload door zijn grote fans. Je emoties gaan alle kanten op.
Van bedreigd worden en met urgentie een nieuwe woning willen krijgen en voorgoed stoppen met streamen tot zelf een kijker bedreigen en gewoon door blijven streamen ondanks wat je zelf zegt.
Net Big Brother maar dan met maar 1 deelnemer.
Nee ik hoef niet constant naar hotels om uitgewoond te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:16 schreef Azula het volgende:
[..]
De hamvraag is waarom weet je dit heb je niks beters te doen ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat vertel vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |