Waarom geen cockpitview meneer de coureur, Max heeft ook niet dit overzicht.quote:
speel je ook leuke games of alleen racegamesquote:
racegames beste gamesquote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
speel je ook leuke games of alleen racegames
Jij schakelt denk ik nog automatischquote:Op donderdag 12 november 2020 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
racegames beste games
ik ga esporter worden als ik straks op mn 40e het huis uit ben
dedicated simroom
automatisch is als in ultra instinct limit breaker dat kloptquote:Op donderdag 12 november 2020 21:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij schakelt denk ik nog automatisch
Ultra maagd bedoel je zeker (lol)quote:Op donderdag 12 november 2020 21:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
automatisch is als in ultra instinct limit breaker dat klopt
Ik doe deze view puur voor als ik het opneem. Als ik rij heb ik wel cockpit view, maar als ik een replay opneem doe ik het zo, is beter om de lap te bekijken.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom geen cockpitview meneer de coureur, Max heeft ook niet dit overzicht.
Ik doe ook nog Haxball en Line of Sight (een schietspelletje)quote:Op donderdag 12 november 2020 21:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
speel je ook leuke games of alleen racegames
haxball? stap eens uit 2015quote:Op donderdag 12 november 2020 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doe ook nog Haxball en Line of Sight (een schietspelletje)
Is hartstikke gezellig vriend.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
haxball? stap eens uit 2015
Fijn dat je zelf inziet dat je geen geboren leider bent, integendeelquote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
ik moet nu van de baas mensen aan het werk houden
het escaleert helemaal uit de hand vandaag
ken je het je voorstellen
dima de leider
Zet ze maar lekker aan het werk vriend. Je kunt het!quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
dima de leider
quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet ze maar lekker aan het werk vriend. Je kunt het!
Vrouwelijk personeel wel wat extra opdrachten gegeven om een mooie eindejaarsbonus te verdienen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
dima de leider
zeker zeker ik schuif alles van me af nuquote:Op vrijdag 13 november 2020 15:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Vrouwelijk personeel wel wat extra opdrachten gegeven om een mooie eindejaarsbonus te verdienen?
Koerden in schaapskleren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |