Moet ik weer wat doen?quote:Op maandag 9 november 2020 22:35 schreef Fugue het volgende:
@:Superdonald kan het ook wel een keer doen vind ik.
Ja ik weet precies hoe dat gaat. Sta ik na de eerste dag overal aan kop, komen in de dagen erna ‘ineens’ allemaal stembiljetten per post bovendrijven en verlies ik finaal. Dank je de koekoek.quote:
Ik hoopte wat stemmen voor mezelf ertussen te proppenquote:Op maandag 9 november 2020 22:37 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ja ik weet precies hoe dat gaat. Sta ik na de eerste dag overal aan kop, komen in de dagen erna ‘ineens’ allemaal stembiljetten per post bovendrijven en verlies ik finaal. Dank je de koekoek.
Beste nieuwkomer MODquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
Dien hier je categorieën in, ik begin:
User die er het snelst als de kippen bij is.
De kortste tijd tussen afscheidstopic en sarcasme niet begrijpen.
Nog meer?
Ik nomineer Braddie de moederquote:Op maandag 9 november 2020 22:41 schreef Superdonald het volgende:
Dien hier je categorieën in, ik begin:
User die er het snelst als de kippen bij is.
De kortste tijd tussen afscheidstopic en sarcasme niet begrijpen.
Nog meer?
Dan nomineer ik Braddiequote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Die zit alleen op Facebook volgens mij.
Nou dit scheelt weer een week theater voor mij. Kan ik weer lekker Playstationen.quote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Fugue het volgende:
TARDIS. gaat dit helemaal in de soep laten lopen. Dat in de dagen erna er ineens heel veel stemmen voor een ander bijkomen en dan gaat hij fraude roepen
Fake newsquote:Op maandag 9 november 2020 22:46 schreef Fugue het volgende:
TARDIS. gaat dit helemaal in de soep laten lopen. Dat in de dagen erna er ineens heel veel stemmen voor een ander bijkomen en dan gaat hij fraude roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |