Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er men hier haat op Braddie. Dat zou wel heel sneu zijn. Men wil hem wel helpen, maar inmiddels zijn we al toe aan 2394e cyclus.
je doet de namen van bozehaas en eend112 geen eer aanquote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat jullie hem allemaal willen helpen leggen jullie jezelf op. Misschien heeft hij geen hulp nodig? Of misschien wil hij geen hulp? Dan hoef je ook niet te helpen.
Nee nee, zomer 2021 gaat hij tegen een boom aanrijden als hij dan niet van youtube kan bestaan of iets in die richting.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.
Dat mag je niet vragen van je god, hypocrietje.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is Sjakie de top of de bottom?
#durf te vragen.
Wat doe je nu danquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet meer zou inloggen, alleen dat ik niet meer zou posten.
Doei
Wat jammer.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je doet de namen van bozehaas en eend112 geen eer aan
Dat is zijn keuze.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie geen hulp krijgt, gaat ie zich binnenkort nog om een vangrail heen vouwen nadat hij door een rood kruis is gereden of sterft ie aan dichtgeslibde aderen.
Andre!quote:Op woensdag 11 november 2020 11:27 schreef Catkiller het volgende:
Zag pas een mentaal beperkte pedo op tv bij Alberto die wilde ook geen hulp, tja.
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooiquote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zooo praadjequote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooi
Pestkop.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem lost zich dus binnenkort vanzelf op, mooi
ik zie die gifje voor mequote:Op woensdag 11 november 2020 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
nadat hij door een rood kruis is gereden
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kersquote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef DeBraat het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik niet meer zou inloggen, alleen dat ik niet meer zou posten.
Doei
@DeBraat wat extreem triestquote:Op woensdag 11 november 2020 14:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ONZ / Vaarwel lieve FOK!kers
hallootjes
ben je het nu sat of nietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Als je woorden verkeerd blijft spellen zal je volgens mij deze vragen vaker van anderen krijgen.
ik mag dan wel dik zijn maar ik heb een hoop domme krachtquote:Op woensdag 11 november 2020 14:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
hallo ben die aandagthour wel ff sat hor
HODEEE DEZE LINES ZIJN DOM A MATTIEquote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik mag dan wel dik zijn maar ik heb een hoop domme kracht
Miemiemiemiequote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun jij in onze discord in plaats van @:Erasmus, hij snapt er niks van
Ik denk dat het gros me er niet wilt hebben tbhquote:Op woensdag 11 november 2020 14:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun jij in onze discord in plaats van @:Erasmus, hij snapt er niks van
Zijn jullie vrienden, @DeBraat ?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
LAAT MIJN GOEDE VRIEND BRADDIE MET RUST!!!!!!
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagdquote:Op woensdag 11 november 2020 14:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros me er niet wilt hebben tbh
Bij wie moet ik me aanmeldenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagd
quote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef Superdonald het volgende:
Jongens ik ga niet meer posten maar dat zeg niet dat ik me niet meer aanmeld.
voeg me toequote:Op woensdag 11 november 2020 14:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zelfs dima heeft er een paar maanden over nikkers geklaagd
okquote:Op woensdag 11 november 2020 15:37 schreef Superdonald het volgende:
Jongens ik ga niet meer posten maar dat zeg niet dat ik me niet meer aanmeld.
Dit is echt zoquote:Op woensdag 11 november 2020 16:14 schreef Fugue het volgende:
Jongens, denken jullie dat de Blokker snoeischaren verkoopt? Ik wil mijn geldboom snoeien maar @:Superdonald heeft mijn snoeischaar nog
weet niet of in 2 jaar tijd geen 60 euro bij elkaar kunnen sprokkelen het juichen waard isquote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
RED DEAD REDEMPTION 2 IS GEKRAAKT BEN HEM NU AAN HET DOWNLOADEN
Dit. Ik heb het geld wel voor de games, alleen geen tijd om ze te spelenquote:Op woensdag 11 november 2020 17:05 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
weet niet of in 2 jaar tijd geen 60 euro bij elkaar kunnen sprokkelen het juichen waard is
Zet je wel je VPN aan, anders staat Tim dadelijk op de stoep.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
RED DEAD REDEMPTION 2 IS GEKRAAKT BEN HEM NU AAN HET DOWNLOADEN
Hofman?quote:Op woensdag 11 november 2020 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zet je wel je VPN aan, anders staat Tim dadelijk op de stoep.
Die herken ik nog, een soort moeder was dat toen voor Braddie. Zij heeft hem vast nog niet opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |