Ga ik jou niet aan je neus hangenquote:
Wat moet jij nu weer? Je ziet toch dat ik niet op jou reageer?quote:Op dinsdag 10 november 2020 07:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Het spijt me
Aanvaard mijn excuses pls
Ik zie juist het tegendeel nu?quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wat moet jij nu weer? Je ziet toch dat ik niet op jou reageer?
Jaloers?quote:
K vind t altijd wel gezellig bij je oudersquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:18 schreef Fugue het volgende:
Willen jullie aardig doen hier het voelt alsof ik bij mijn ouders thuis zit zo
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zie juist het tegendeel nu?
edit: En mijn reactie was ook meer ter kennisgeving bedoeld. Of iemand daar dan wel of niet op reageert moeten ze zelf weten, maar ik laat me niet verbieden op iemand te reageren.
Inderdaad, altijd lekkere koekjes.quote:Op dinsdag 10 november 2020 08:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K vind t altijd wel gezellig bij je ouders
inb4 de blotenbillenbolkquote:Op dinsdag 10 november 2020 08:31 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben toch wel dol op die plaatjes onderin
[ afbeelding ]
@DeBraatquote:Op dinsdag 10 november 2020 09:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey @:DJMO,
@:HermieHermann en ik hebben een vriend die nog op zoek is naar een ervaren vrouw, ben jij toevallig op zoek naar een maagd van rond de 30?
Vanavond grandioze rentree met DeBraat2.0quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is zijn nieuwe account al gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |