Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uitquote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heerlijk, vandaag 8 uur lang op mijn xbox series x gegamed en ervoor betaald gekregen
Moet je dan geen uren bijhouden ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heerlijk, vandaag 8 uur lang op mijn xbox series x gegamed en ervoor betaald gekregen
xboxquote:Op woensdag 11 november 2020 19:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb helaas geen vapequote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uit
hahaquote:Op woensdag 11 november 2020 19:51 schreef Tlaloc het volgende:
Moet je dan geen uren bijhouden ofzo.
PS5 komt ookquote:
Ja, lekker geen zeikende collega’s aan je bureau.quote:
Mhm, eigenlijk wil ik ook wel maar andere kant misschien toch even wachten op de "slim" versies die over een tijdje uitkomen. Vind het maar niets, zo'n bakbeest in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 november 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb helaas geen vape
[..]
haha
[..]
PS5 komt ook
heb liever een stille PS5 die tot aan het plafond komt dan weer een PS4 die een stofzuiger nadoetquote:Op woensdag 11 november 2020 20:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mhm, eigenlijk wil ik ook wel maar andere kant misschien toch even wachten op de "slim" versies die over een tijdje uitkomen. Vind het maar niets, zo'n bakbeest in de woonkamer.
PS5 is ook een stuk mooier dan die lelijke subwooferquote:Op woensdag 11 november 2020 21:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb liever een stille PS5 die tot aan het plafond komt dan weer een PS4 die een stofzuiger nadoet
ik vind ze allebei wel mooi maar met de gordijnen dicht zie ik ze toch nietquote:Op woensdag 11 november 2020 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
PS5 is ook een stuk mooier dan die lelijke subwoofer
Ga je niet de fancy witte nemen danquote:Op woensdag 11 november 2020 21:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik vind ze allebei wel mooi maar met de gordijnen dicht zie ik ze toch niet
damn leef jij ook nogquote:Op woensdag 11 november 2020 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lekker geen zeikende collega’s aan je bureau.
volgens mij heb ik geen keusquote:Op woensdag 11 november 2020 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je niet de fancy witte nemen dan
quote:Op woensdag 11 november 2020 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk komt er nog rook uit
Ik betaal niksquote:Op donderdag 12 november 2020 09:51 schreef Dimachaerus het volgende:
die games van die consoles gaan nu toch 100 euro per stuk kosten.. gekkehuis
Aboquote:Op donderdag 12 november 2020 11:54 schreef Superdonald het volgende:
@:Danny hoe haal ik nou die irritante plaatjes van die wijven weg onder elk topic ik ben toch geen 15 meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |