SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dotteke
Heb je nog geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
He did’ t again
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey FF. Helaas niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot straks Jipske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bye bye jippieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk slaap ik vannacht beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heeft nu slapen ook geen zin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
Ik kan wel raden wie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat![]()
![]()
nee zij will elke vrije puntquote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.![]()
Het hield niet op. En het mooie is heb hem niet eens ingehaald. Has zelf ook lekker wat puntjes gehaald maar oooooquote:
Hier riep versterking op van jacq en dev![]()
Hoe durft ze.quote:
quote:
Hey Mario,quote:
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dottekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dotteke
Nou vond het wel gezellig met jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig,ik ook.quote:
Gezellig. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,wat jammer.Toch te zwaar?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid![]()
Hij heeft nog wel veel voorsprong.quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid![]()
Ja. Hij is er achter gekomen dat hij dit geen hele maand trekt. Jammer hoor. Eigenlijk had hij niet 48 uur moeten gaan zitten. Hij was nog maar net op geknaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja te lang door gegaan. En hij moet ook werken natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu nog wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd ja. Doe ik bijna niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.![]()
Volgens mij heeft iedereen wel puntjes gehaald vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee jij ook niet af en toe ff in de pauzequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feli.quote:
Zo kut, weet je komt er via internet wel weer wat leuks uit alsnog. Maar zou zo graag dan ff live willen jammen enzo.
Maar ok gaat het nooit worden natuurlijk want veeeeeels tever weg van elkaar enzo. Maar zou wel cool zijn. Want for sure komt er nog wat beters uit enzo. Maar ok internet jammen dan maar.Do what you love, love what you do!![]()
Of Streamyard.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?
Dus soort van asynchroon jammen is het. Maar je kunt dus niet op elkaar inspelen enzo en dat is juist het coole van jammen natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig isquote:Op zondag 8 november 2020 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.
Misschien maar de wekker zetten voor morgen ochtend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig is
Misschien maar de wekker zetten voor morgen ochtend![]()
Dat is waarquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.![]()
![]()
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcBquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.
Dus soort van asynchroon jammen is het. Maar je kunt dus niet op elkaar inpelen enzo en dat is juist het coole van jammen natuurlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan lig ik nog op een oorquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En zomis het. Voordeel is dat wij het allemaal moeten.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik helaas bijna nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorige maand totaal niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, ik ga toch geen kipkerrie maken.
15 vega loempia's opgehaald bij hét Vietnamese kraampjeRevolutions are the locomotives of history.
DDoor de week nu ook niet toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 november 2020 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zo, ik ga toch geen kipkerrie maken.
15 vega loempia's opgehaald bij hét Vietnamese kraampjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ken de sites wel en voor beetje ouwehoeren maakt het niet uit. Maar probeer dit met een instrumenten en jammen en dan is 200ms ineens heel erg veel. Teveel om live te kunnen jammen met elkaar ook. Dus het asynchrone idee werkt wel en is ook leuk. Maar het is niet echt jammen enzo natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcBDo what you love, love what you do!![]()
Dat bepaal ik zelf welquote:
Revolutions are the locomotives of history.
quote:
Tisss niet anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van die mensen die je een fijne dag wensen... dat bepaal ik zelf wel!
Ook goed 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel verbaasd weer wat die er uit de USA van maakte met sax enzo. Hahaha verbaasd me elke keer weer wat er dan uit komt.
Was natuurlijk ff stom ideetje van mij vanochtend en ok basic eigenlijk. Maar beetje veranderd enzo. Nu zou hier bas bij moeten eigenlijk. Maar wie weet komt dat nog. En anders nou grappig nr weer gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe gek kan het zijn 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag maatquote:Op zondag 8 november 2020 17:59 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die je een fijne dag wensen... dat bepaal ik zelf wel!Do what you love, love what you do!![]()
Net naar de Appie geweest. Ben nog onderweg naar huisquote:Granny Smith en Pink Lady appeltjes gekocht
Neem het mee naar de vergadering.quote:Op zondag 8 november 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Punten proberen te verzamelen zou verboden moeten worden!@:Nattekat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Flipperkasttovenaar is bekender!quote:![]()
![]()
![]()
Tommy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Who the fuck is alicequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,die andere.quote:
Ja nee, die met z'n Mini-Cooper.quote:
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.![]()
Mooi verhaal achter deze clipquote:Op zondag 8 november 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, die met z'n Mini-Cooper.
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.![]()
![]()
quote:
Ja heel mooi nummer. Lekker schuivelnummer was dat altijd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh?quote:
Volgens mij heb ik de clip zelfs nog nooit gezien!
Iets voor later; Mini-ToT kijkt nu naar "If you're happy and you know it".![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Iets voor later; Mini-ToT kijkt nu naar "If you're happy and you know it".![]()
Lekker hoor Aloa. Lang niet meer gehoord.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kinderen nemen beslag van de computer.quote:Op zondag 8 november 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Iets voor later; Mini-ToT kijkt nu naar "If you're happy and you know it".Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Principessa.quote:
"If you're happy and you know it"quote:Op zondag 8 november 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh?
Iets voor later; Mini-ToT kijkt nu naar "If you're happy and you know it".
Ik had het net uit mijn hoofd verdreven![]()
![]()
Aaaaquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
"If you're happy and you know it"
Ik had het net uit mijn hoofd verdreven
Oww dat soort video's van dit kanaal heb ik wel eens in mijn suggested video's gehad, maar nooit naar gekeken.quote:
Check ik later!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kinderen nemen beslag van de computer.Echt he!
![]()
Wel boeiend vaak...quote:Op zondag 8 november 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Oww dat soort video's van dit kanaal heb ik wel eens in mijn suggested video's gehad, maar nooit naar gekeken.
Check ik later!![]()
![]()
Heb je geen ipadje waar hij kan kijken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Are you bolking me mr Fruit 👅quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat heb ik juist weer liever niet. Nu zit hij voor het 2e scherm zo naast me en heb ik er wat meer controle over wanneer hij kijkt en wanneer niet, en wat hij ziet.quote:Op zondag 8 november 2020 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen ipadje waar hij kan kijken?
Als ik hem een iPad zou geven ben ik bang dat hij niet weg te slaan is van dat ding.
Nu kan ik hem gewoon van de stoel af tillen en op de grond zetten en dan kan hij zo lekker met z'n speelgoed aan de slag.
Een iPad afpakken zal meer ellende opleveren.![]()
Ja, daar heb je wel een goed punt. Dan gaat het voor hem ook eigen voelenquote:Op zondag 8 november 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik juist weer liever niet. Nu zit hij voor het 2e scherm zo naast me en heb ik er wat meer controle over wanneer hij kijkt en wanneer niet, en wat hij ziet.
Als ik hem een iPad zou geven ben ik bang dat hij niet weg te slaan is van dat ding.
Nu kan ik hem gewoon van de stoel af tillen en op de grond zetten en dan kan hij zo lekker met z'n speelgoed aan de slag.
Een iPad afpakken zal meer ellende opleveren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sorry dear.quote:
quote:De aflevering vd muppetshow met hem vind ik ook zo tof.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
No problem darling 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel Mario. Ik was vannacht ook superblij dat je de DT had.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb je zelf nog gefeliciteerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannacht weer DT.
Maar wel zonder mij.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Jij? Of Mario?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey SBEquote:
Ik was er wel vannacht. Maar ik heb niet met de DT meee gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wisseltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je makt nu schakel nach je zit 15 urenquote:Op zondag 8 november 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE
Ik was er wel vannacht. Maar ik heb niet met de DT meee gedaan.![]()
![]()
Moet je weer slapen dan Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak je niet zo druk. Bepaal toch lekker zelf hoe lang ik hier zit.quote:Op zondag 8 november 2020 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
je makt nu schakel nach je zit 15 urenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie zei dat btw vannochtend nu? Ik wacht nog steeds op songtekst ideetjes he hahapingel er wel wat bij.
Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee Kreequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weg elke punt, normal is dat nietquote:Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Bepaal toch lekker zelf hoe lang ik hier zit.![]()
We gaan het zien.quote:![]()
ik begon gisteren te vroeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk niet vanavond meestal uurtje of 6 is ie er wel. Ben fan he als het ff kan tune ik altijd wel in.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij hebt dt toch wel mee gedaan?quote:Op zondag 8 november 2020 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan het zien.![]()
ik begon gisteren te vroeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke. Miscchien wat anders te doenquote:Op zondag 8 november 2020 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet vanavond meestal uurtje of 6 is ie er wel. Ben fan he als het ff kan tune ik altijd wel in.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als een malle.quote:
Ik moet daar altijd om lachen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat had ik al door.quote:
Mario deed niet echt mee zegt wat en hoppaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee mention hem evenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik wakker ben kijk ik wel eens. Maar doe nooit mee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sweetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel je al wat minder moe Aloa?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees wel eens terug, ben wel benieuwd wie de meeste dt gepakt heeftquote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik wakker ben kijk ik wel eens. Maar doe nooit mee."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh jee, je hebt het weer gedaan.quote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Mario. Ik was vannacht ook superblij dat je de DT had.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik zat nog ff te denken over liedje enzo mss over fok enzo.
En nu was ik beetje in de mineur akkoorden vandaag.
Maar denk aan meer rock enzo. Maar het is verdomd lastig zonder liedtekst om wat uit m'n mou te gooien.
Ideetjes dan jullie?]]moet wel beetje cool zijn en niet zo een cheesy nr in 3/4 Gewoon harde rock in 4/4Do what you love, love what you do!![]()
@devzero weet dat wel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees wel eens terug, ben wel benieuwd wie de meeste dt gepakt heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Notturna. Het houdt niet op. Niet vanzelfquote:wordt Er verdrietig van
Notturna.quote:
Kan ik me voorstellen. Het is een hetze tegen jou.quote:Op zondag 8 november 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Notturna. Het houdt niet op. Niet vanzelfwordt Er verdrietig van
Hoe durven ze hequote:Op zondag 8 november 2020 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is een hetze tegen jou.
Ja dat snap je niet he. Het zou verboden moeten wordenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap je niet he. Het zou verboden moeten wordenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ff denken heb hier wel loopjes met thanks aan garageband en apple voor het idee. Moet ff live natuurlijk.
Maar waar de hell kan ik nog mp3 ofzo uploaden ?Do what you love, love what you do!![]()
Denk dat ik dan maar de dt moet pakken vannacht 😛quote:Op zondag 8 november 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.
Gegeten. Ben niet meer chagrijnigRevolutions are the locomotives of history.
Goede bekomst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beroepszeikers blijf je houden kennelijk.quote:Op zondag 8 november 2020 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.
Dat moet hij toch zelf wetenquote:
quote:
Oeh, idee gekregen voor klb topicRevolutions are the locomotives of history.
Ik kon er op wachten.quote:
Lief he SBEquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een inkopertje hequote:
Stef Bos.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt wel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
selfs 2dt helpen me nu niet maar ik ben top 3quote:Op zondag 8 november 2020 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.![]()
Manager belt me. Niet opgenomen. Nu appt ie me of ik morgen toch nog kan komen werken![]()
Wat denkt ie zelf
Hey M1st1g 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭quote:Op zondag 8 november 2020 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
Manager belt me. Niet opgenomen. Nu appt ie me of ik morgen toch nog kan komen werken![]()
Wat denkt ie zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobielquote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭![]()
Maar deze manager hebben we pas een paar weken, dus hij moet t nog leren. Heb een schurfthekel aan m, dus ammehoela dat ik ga werkenRevolutions are the locomotives of history.
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.quote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]ik blijv niet wegen 1 punt
ben zeker op de 3rde![]()
![]()
Hij leert het vast wel ooit.quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobiel![]()
Maar deze manager hebben we pas een paar weken, dus hij moet t nog leren. Heb een schurfthekel aan m, dus ammehoela dat ik ga werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je zit op 16,wat will je hoor?quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.![]()
![]()
Sta ik alweer in de Top 20?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
Roep dat maar niet te hard.quote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]ik blijv niet wegen 1 punt
ben zeker op de 3rde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schakel gaat niet meer voor de 1ste plaats dus zet m op M1st1gquote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Run DMC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann op zij niet boos
zij heeft me soms uit
den scheise gehelpen![]()
Wij staan bij elkaar.quote:
Ik las het vanmiddag en vind dat nog steeds jammerquote:Op zondag 8 november 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel gaat niet meer voor de 1ste plaats dus zet m op M1st1g![]()
Het is nog makkelijk. Te doen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die paar punten zijn zo gehaald als iedereen stopt met posten na mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan geen toeval zijn.quote:
Ja ik ook. Maar ik snap hem wel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag en vind dat nog steeds jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk dat we hem over een maand hebben weggepest. Hoog tijd voor nieuwe manager.quote:
Eerste week dat ie er was bespreek ik met mn collega's dat ik in december vakantie neem.
Later komt ie naar me met dat ik het met hem had moeten checken i.p.v. alleen met mn collegasWaar bemoeit ie zich mee. Toen was de maat vol. Ik maak zn leven echt een hel.
Vorige manager kwam nooit naar je toe. Heel chill en je kon haar alles vertellen. Ze vond alles goed zolang je je KPI doelen maar haalde. En wat een bazin was dat. Onder haar hebben we de hoogste KPI's ooit gehaald in Nederland
Het is een teken.quote:
je moet erst 15 maken dat je in de 10 bentquote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die paar punten zijn zo gehaald als iedereen stopt met posten na mij.
daar heb ik in de tijd weer 2 dtime![]()
33e
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zou je denken?quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet erst 15 maken dat je in de 10 bent
daar heb ik in de tijd weer 2 dtime
Ik kan ook nog mijn best gaan doen.
Mario roep niet te hard. De maand is net een week oud alles kan nogquote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb ik in de tijd weer 2 dtimeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MACARONI IN A POT, THATS SOME WET ASS PUSSYquote:Revolutions are the locomotives of history.
De DT ga ik de komende dagen elke keer pakken.quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar heb ik in de tijd weer 2 dtime![]()
Rag`n`bone man.quote:
denk je ik ben conjo?quote:Op zondag 8 november 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario roep niet te hard. De maand is net een week oud alles kan nog![]()
Gaat je nog lukken ook. m1st1g ook. En als Mario echt speelt hij ook.quote:Op zondag 8 november 2020 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik kan ook nog mijn best gaan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De DT ga ik de komende dagen elke keer pakken.![]()
![]()
![]()
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Zo werkt iedere manager weer anders.quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat we hem over een maand hebben weggepest. Hoog tijd voor nieuwe manager.
Eerste week dat ie er was bespreek ik met mn collega's dat ik in december vakantie neem.
Later komt ie naar me met dat ik het met hem had moeten checken i.p.v. alleen met mn collegasWaar bemoeit ie zich mee. Toen was de maat vol. Ik maak zn leven echt een hel.
Vorige manager kwam nooit naar je toe. Heel chill en je kon haar alles vertellen. Ze vond alles goed zolang je je KPI doelen maar haalde. En wat een bazin was dat. Onder haar hebben we de hoogste KPI's ooit gehaald in NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
I said, certified freak
Seven days a week
Wet-ass pussy
Make that pull-out game weak, woo
Yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, you fucking with some wet-ass pussy
Bring a bucket and a mop for this wet-ass pussy
Give me everything you got for this wet-ass pussy
Beat it up, ******, catch a charge
Extra large and extra hard
Put this pussy right in your face
Swipe your nose like a credit card
Hop on top, I wanna ride
I do a kegel while it's inside
Spit in my mouth, look in my eyes
This pussy is wet, come take a dive
Tie me up like I'm surprised
Let's role play, I'll wear a disguise
I want you to park that big Mack truck
Right in this little garage
Make it cream, make me scream
Out in public, make a scene
I don't cook, I don't clean
But let me tell you how I got this ring (ayy, ayy)
Gobble me, swallow me, drip down the side of me
Quick, jump out 'fore you let it get inside of me
I tell him where to put it, never tell him where I'm 'bout to be
I'll run down on him 'fore I have a nigga running me
Talk your shit, bite your lip
Ask for a car while you ride that dick (while you ride that dick)
You really ain't never gotta fuck him for a thang
He already made his mind up 'fore he came
Now get your boots and your coat
For this wet-ass pussy
He bought a phone just for pictures
Of this wet-ass pussy
Pay my tuition just to kiss me
On this wet-ass pussy
Now make it rain if you wanna
See some wet-ass pussy
Look, I need a hard hitter, I need a deep stroker
I need a Henny drinker, I need a weed smoker
Not a garden snake, I need a king cobra
With a hook in it, hope it lean over
He got some money, then that's where I'm headed
Pussy A1, just like his credit
He got a beard, well, I'm tryna wet it
I let him taste it, now he diabetic
I don't wanna spit, I wanna gulp
I wanna gag, I wanna choke
I want you to touch that lil' dangly thing
That swing in the back of my throat
My head game is fire, punani Dasani
It's going in dry and it's coming out soggy
I ride on that thang like the cops is behind me
I spit on his mic and now he tryna sign me, woo
Your honor, I'm a freak bitch, handcuffs, leashes
Switch my wig, make him feel like he cheating
Put him on his knees, give him something to believe in
Never lost a fight, but I'm looking for a beating
In the food chain, I'm the one that eat ya
If he ate my ass, he's a bottom feeder
Big D stand for big demeanor
I could make you bust before I ever meet ya
If it don't hang, then he can't bang
You can't hurt my feelings, but I like pain
If he fuck me and ask, "Whose is it?"
When I ride the dick, I'ma spell my name
Ah (whores in this house)
Yeah, yeah, yeah
Yeah, you fucking with some wet-ass pussy
Bring a bucket and a mop for this wet-ass pussy
Give me everything you got for this wet-ass pussy
Now from the top, make it drop
That's some wet-ass pussy
Now get a bucket and a mop
I'm talking WAP, WAP, WAP
Macaroni in a pot
That's some wet-ass pussy, huh
(There's some whores in this house)
(There's some whores in this house)Revolutions are the locomotives of history.
hier is geen wenskonzertquote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
![]()
Klopt, en zo haalt de ene ongekende KPI's en de andere medewerkers die geen zin hebben om te luisteren zoals dezequote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo werkt iedere manager weer anders.Revolutions are the locomotives of history.
Van mij mag je winnenquote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
![]()
Neuh, dat denk ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawohlquote:
quote:
Gewoon rustig doorposten.quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je nog lukken ook. m1st1g ook. En als Mario echt speelt hij ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt tussen 0.00 en 23.59quote:Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja even op de juiste tijden posten![]()
Er drijft een smilie in je thee!quote:
quote:
Het schijnt dat alle punten deze maand tussen deze tijden gescoord zijn.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: