SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dotteke
Heb je nog geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
He did’ t again
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey FF. Helaas niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot straks Jipske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bye bye jippieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk slaap ik vannacht beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heeft nu slapen ook geen zin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
Ik kan wel raden wie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat![]()
![]()
nee zij will elke vrije puntquote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.![]()
Het hield niet op. En het mooie is heb hem niet eens ingehaald. Has zelf ook lekker wat puntjes gehaald maar oooooquote:
Hier riep versterking op van jacq en dev![]()
Hoe durft ze.quote:
quote:
Hey Mario,quote:
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dottekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dotteke
Nou vond het wel gezellig met jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig,ik ook.quote:
Gezellig. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,wat jammer.Toch te zwaar?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid![]()
Hij heeft nog wel veel voorsprong.quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: