SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar oktober.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eindstand oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dotteke
Heb je nog geslapen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
He did’ t again
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey FF. Helaas niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot straks Jipske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Man3.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bye bye jippieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk slaap ik vannacht beterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan heeft nu slapen ook geen zin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.quote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
Ik kan wel raden wie.quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dan ben ik vannacht weer wakker en daar heb kk geen zin in.
Was al iemand heullll boos dat ik hier zo lang zat![]()
![]()
nee zij will elke vrije puntquote:Op zondag 8 november 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heeft nu slapen ook geen zin.![]()
Het hield niet op. En het mooie is heb hem niet eens ingehaald. Has zelf ook lekker wat puntjes gehaald maar oooooquote:
Hier riep versterking op van jacq en dev![]()
Hoe durft ze.quote:
quote:
Hey Mario,quote:
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dottekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb ook tt gemaakt met stoute Dotteke
Nou vond het wel gezellig met jouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooidquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig,ik ook.quote:
Gezellig. 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee,wat jammer.Toch te zwaar?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid![]()
Hij heeft nog wel veel voorsprong.quote:Op zondag 8 november 2020 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je mee gekregen dat schakel de virtuele handdoek in de ring heeft gegooid![]()
Ja. Hij is er achter gekomen dat hij dit geen hele maand trekt. Jammer hoor. Eigenlijk had hij niet 48 uur moeten gaan zitten. Hij was nog maar net op geknaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja te lang door gegaan. En hij moet ook werken natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nu nog wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd ja. Doe ik bijna niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.![]()
Volgens mij heeft iedereen wel puntjes gehaald vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee jij ook niet af en toe ff in de pauzequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Feli.quote:
Zo kut, weet je komt er via internet wel weer wat leuks uit alsnog. Maar zou zo graag dan ff live willen jammen enzo.
Maar ok gaat het nooit worden natuurlijk want veeeeeels tever weg van elkaar enzo. Maar zou wel cool zijn. Want for sure komt er nog wat beters uit enzo. Maar ok internet jammen dan maar.Do what you love, love what you do!![]()
Of Streamyard.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?
Dus soort van asynchroon jammen is het. Maar je kunt dus niet op elkaar inspelen enzo en dat is juist het coole van jammen natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig isquote:Op zondag 8 november 2020 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.
Misschien maar de wekker zetten voor morgen ochtendMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig is
Misschien maar de wekker zetten voor morgen ochtend![]()
Dat is waarquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.![]()
![]()
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcBquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.
Dus soort van asynchroon jammen is het. Maar je kunt dus niet op elkaar inpelen enzo en dat is juist het coole van jammen natuurlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan lig ik nog op een oorquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
En zomis het. Voordeel is dat wij het allemaal moeten.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik helaas bijna nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vorige maand totaal niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, ik ga toch geen kipkerrie maken.
15 vega loempia's opgehaald bij hét Vietnamese kraampjeRevolutions are the locomotives of history.
DDoor de week nu ook niet toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 november 2020 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zo, ik ga toch geen kipkerrie maken.
15 vega loempia's opgehaald bij hét Vietnamese kraampjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ken de sites wel en voor beetje ouwehoeren maakt het niet uit. Maar probeer dit met een instrumenten en jammen en dan is 200ms ineens heel erg veel. Teveel om live te kunnen jammen met elkaar ook. Dus het asynchrone idee werkt wel en is ook leuk. Maar het is niet echt jammen enzo natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcBDo what you love, love what you do!![]()
Dat bepaal ik zelf welquote:
Revolutions are the locomotives of history.
quote:
Tisss niet anders.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van die mensen die je een fijne dag wensen... dat bepaal ik zelf wel!
Revolutions are the locomotives of history.
Ook goed 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: