Ja. Hij is er achter gekomen dat hij dit geen hele maand trekt. Jammer hoor. Eigenlijk had hij niet 48 uur moeten gaan zitten. Hij was nog maar net op geknaptquote:
Ja te lang door gegaan. En hij moet ook werken natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, hij kukelde aardig om van de slaap he?
Ja nu nog wel.quote:
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.quote:
Idd ja. Doe ik bijna niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vooral als je werkt is het niet te doen. Hij zit onder zijn werk volgens mij nooit hier.
Volgens mij heeft iedereen wel puntjes gehaald vandaag.quote:
Nee jij ook niet af en toe ff in de pauzequote:
Feli.quote:
Of Streamyard.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan toch via YT doen, wat braad ook doet ?
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.quote:
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig isquote:Op zondag 8 november 2020 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent er net op de verkeerde momenten. Altijd als het druk is.
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.quote:Op zondag 8 november 2020 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |