Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, even de tijden door geven wanneer het rustig is
Misschien maar de wekker zetten voor morgen ochtend
Dat is waarquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is toch anders dan live bij elkaar zijn. Maar ja het is niet anders.
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcBquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Gaat via website nu ook en tracks uploaden. Maar live jammen kan niet via internet. Althans er zijn pogingen wel van apps en sites die het probeerden. Maar er zit altijd teveel vertraging in om zoiets live te kunnen doen met streamen.
Dus soort van asynchroon jammen is het. Maar je kunt dus niet op elkaar inpelen enzo en dat is juist het coole van jammen natuurlijk.
Dan lig ik nog op een oorquote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.
En zomis het. Voordeel is dat wij het allemaal moeten.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Ik helaas bijna nooitquote:
Vorige maand totaal niet.quote:Op zondag 8 november 2020 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Tussen 5 en 6 was altijd het rustigst.
Door de week nu ook niet toch.quote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 november 2020 17:57 schreef Mikeytt het volgende:
Zo, ik ga toch geen kipkerrie maken.
15 vega loempia's opgehaald bij hét Vietnamese kraampje
Ja ken de sites wel en voor beetje ouwehoeren maakt het niet uit. Maar probeer dit met een instrumenten en jammen en dan is 200ms ineens heel erg veel. Teveel om live te kunnen jammen met elkaar ook. Dus het asynchrone idee werkt wel en is ook leuk. Maar het is niet echt jammen enzo natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2020 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://streamyard.com/?g(...)ezRSmTsaAkbwEALw_wcB
Dat bepaal ik zelf welquote:
quote:
Tisss niet anders.quote:
Ook goed 🤪quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |