Ik kon er op wachten.quote:
Lief he SBEquote:
Was een inkopertje hequote:
Stef Bos.quote:
Echt wel.quote:
selfs 2dt helpen me nu niet maar ik ben top 3quote:Op zondag 8 november 2020 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.
Hey M1st1g 😘quote:
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭quote:Op zondag 8 november 2020 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
Manager belt me. Niet opgenomen. Nu appt ie me of ik morgen toch nog kan komen werken![]()
Wat denkt ie zelf
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobielquote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.quote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]ik blijv niet wegen 1 punt
ben zeker op de 3rde
Hij leert het vast wel ooit.quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobiel![]()
Maar deze manager hebben we pas een paar weken, dus hij moet t nog leren. Heb een schurfthekel aan m, dus ammehoela dat ik ga werken
je zit op 16,wat will je hoor?quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |