Lees wel eens terug, ben wel benieuwd wie de meeste dt gepakt heeftquote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik wakker ben kijk ik wel eens. Maar doe nooit mee.
Oh jee, je hebt het weer gedaan.quote:Op zondag 8 november 2020 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel Mario. Ik was vannacht ook superblij dat je de DT had.
@devzero weet dat wel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lees wel eens terug, ben wel benieuwd wie de meeste dt gepakt heeft
Ja Notturna. Het houdt niet op. Niet vanzelfquote:
Notturna.quote:
Kan ik me voorstellen. Het is een hetze tegen jou.quote:Op zondag 8 november 2020 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Notturna. Het houdt niet op. Niet vanzelfwordt Er verdrietig van
Hoe durven ze hequote:Op zondag 8 november 2020 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Het is een hetze tegen jou.
Ja dat snap je niet he. Het zou verboden moeten wordenquote:
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap je niet he. Het zou verboden moeten worden
Denk dat ik dan maar de dt moet pakken vannacht 😛quote:Op zondag 8 november 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou idd. DT hebben in de nacht en dan nog zo klagen.
Goede bekomst.quote:
Beroepszeikers blijf je houden kennelijk.quote:Op zondag 8 november 2020 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.
Dat moet hij toch zelf wetenquote:
quote:
Ik kon er op wachten.quote:
Lief he SBEquote:
Was een inkopertje hequote:
Stef Bos.quote:
Echt wel.quote:
selfs 2dt helpen me nu niet maar ik ben top 3quote:Op zondag 8 november 2020 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is gewoon nooit goed bij sommigen.
Hey M1st1g 😘quote:
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭quote:Op zondag 8 november 2020 18:46 schreef Mikeytt het volgende:
Manager belt me. Niet opgenomen. Nu appt ie me of ik morgen toch nog kan komen werken![]()
Wat denkt ie zelf
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobielquote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet hij nu nog niet dat jij niet wil bellen 🤭
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.quote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]ik blijv niet wegen 1 punt
ben zeker op de 3rde
Hij leert het vast wel ooit.quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt hoor. Letterlijk nog nooit opgenomen op mn mobiel![]()
Maar deze manager hebben we pas een paar weken, dus hij moet t nog leren. Heb een schurfthekel aan m, dus ammehoela dat ik ga werken
je zit op 16,wat will je hoor?quote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.
quote:
Roep dat maar niet te hard.quote:Op zondag 8 november 2020 18:47 schreef mario390 het volgende:
[..]ik blijv niet wegen 1 punt
ben zeker op de 3rde
Schakel gaat niet meer voor de 1ste plaats dus zet m op M1st1gquote:Op zondag 8 november 2020 18:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Pas maar op. Ik heb afgelopen week genoeg geslapen. Nu ben ik er weer bijna elke nacht.
Run DMC.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann op zij niet boos
zij heeft me soms uit
den scheise gehelpen
Wij staan bij elkaar.quote:
Ik las het vanmiddag en vind dat nog steeds jammerquote:Op zondag 8 november 2020 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel gaat niet meer voor de 1ste plaats dus zet m op M1st1g
Het is nog makkelijk. Te doen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die paar punten zijn zo gehaald als iedereen stopt met posten na mij.
Dat kan geen toeval zijn.quote:
Ja ik ook. Maar ik snap hem wel.quote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag en vind dat nog steeds jammer
Denk dat we hem over een maand hebben weggepest. Hoog tijd voor nieuwe manager.quote:
Het is een teken.quote:
je moet erst 15 maken dat je in de 10 bentquote:Op zondag 8 november 2020 18:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die paar punten zijn zo gehaald als iedereen stopt met posten na mij.
Zou je denken?quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet erst 15 maken dat je in de 10 bent
daar heb ik in de tijd weer 2 dtime
Mario roep niet te hard. De maand is net een week oud alles kan nogquote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
MACARONI IN A POT, THATS SOME WET ASS PUSSYquote:
De DT ga ik de komende dagen elke keer pakken.quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
Rag`n`bone man.quote:
denk je ik ben conjo?quote:Op zondag 8 november 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario roep niet te hard. De maand is net een week oud alles kan nog
Gaat je nog lukken ook. m1st1g ook. En als Mario echt speelt hij ook.quote:Op zondag 8 november 2020 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou je denken?
Ik kan ook nog mijn best gaan doen.
quote:Op zondag 8 november 2020 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De DT ga ik de komende dagen elke keer pakken.
Zo werkt iedere manager weer anders.quote:Op zondag 8 november 2020 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denk dat we hem over een maand hebben weggepest. Hoog tijd voor nieuwe manager.
Eerste week dat ie er was bespreek ik met mn collega's dat ik in december vakantie neem.
Later komt ie naar me met dat ik het met hem had moeten checken i.p.v. alleen met mn collegasWaar bemoeit ie zich mee. Toen was de maat vol. Ik maak zn leven echt een hel.
Vorige manager kwam nooit naar je toe. Heel chill en je kon haar alles vertellen. Ze vond alles goed zolang je je KPI doelen maar haalde. En wat een bazin was dat. Onder haar hebben we de hoogste KPI's ooit gehaald in Nederland
hier is geen wenskonzertquote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Klopt, en zo haalt de ene ongekende KPI's en de andere medewerkers die geen zin hebben om te luisteren zoals dezequote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo werkt iedere manager weer anders.
Van mij mag je winnenquote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Homijn het volgende:
Ik kan nog steeds winnen.Als jullie eindelijk eens stil zijn nadat ik heb gepost.
Neuh, dat denk ik nietquote:
Jawohlquote:
quote:
Gewoon rustig doorposten.quote:Op zondag 8 november 2020 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat je nog lukken ook. m1st1g ook. En als Mario echt speelt hij ook.
Klopt tussen 0.00 en 23.59quote:Op zondag 8 november 2020 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja even op de juiste tijden posten
Er drijft een smilie in je thee!quote:
quote:
Het schijnt dat alle punten deze maand tussen deze tijden gescoord zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |