SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !
En weer verder.
🏠
De 10 op dit moment meest bekeken huizen op Funda kun je hier vinden :
https://www.funda.nl/thuis/trending/"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
@Blues wat een leuk jaren '70 huisje! (deze dus: https://www.funda.nl/koop(...)-zomerzorgerlaan-40/ )"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja he! Maar 5 tonquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:27 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues wat een leuk jaren '70 huisje! (deze dus: https://www.funda.nl/koop(...)-zomerzorgerlaan-40/ )![]()
![]()
Bloemendaalquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Even een vraagje tussendoor, is Funda echt zo betrouwbaar als dat ze zeggen en is het echt zo makkelijk om een huisje te vinden daar? Ben in nood...
Ik heb het over huren trouwens. En zijn er nog andere alternatieven? Hoe meer hoe beter natuurlijk.The darkest nights produce the brightest stars.![]()
Jaap.nl kun je ook huurwoningen vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:32 schreef DarkTimes het volgende:
Even een vraagje tussendoor, is Funda echt zo betrouwbaar als dat ze zeggen en is het echt zo makkelijk om een huisje te vinden daar? Ben in nood...
Ik heb het over huren trouwens. En zijn er nog andere alternatieven? Hoe meer hoe beter natuurlijk.http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]![]()
Bouwinvest, Dreefbeheer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:32 schreef DarkTimes het volgende:
Ik heb het over huren trouwens. En zijn er nog andere alternatieven? Hoe meer hoe beter natuurlijk.
Maar misschien is het handig omdat het hier offtopic is er een topic over te openen? Krijg je ook meer tips w.s.![]()
![]()
Dank u, dank u. Je hebt helemaal gelijk haha. Ik ga vanmiddag even een topic maken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Bouwinvest, Dreefbeheer.
Maar misschien is het handig omdat het hier offtopic is er een topic over te openen? Krijg je ook meer tips w.s.
The darkest nights produce the brightest stars.![]()
Volledig vercrackt pand, maar dan wel met een mooie douche
https://www.funda.nl/koop(...)tavenissestraat-133/Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)tavenissestraat-133/iets met verkeerde prioriteiten ofzo
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Help mijn man is klusser vibesquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)tavenissestraat-133/![]()
Nou nee, dit is duidelijk een gevalletje waar men begonnen is met de verbouwing maar waar een echtscheiding of iets van dien aard tussendoor kwam. En dat je de badkamer als eerste onder handen neemt is niet meer dan logisch. In een lelijke woonkamer kun je nog wel even door, maar zonder douche... nope.quote:Op zaterdag 7 november 2020 13:16 schreef ZarB het volgende:
[..]iets met verkeerde prioriteiten ofzo
Wel een heel lelijke douche trouwens. Dat wel.disclaimer![]()
Die is over een paar maanden weer op de markt. Voor de dubbele vraagprijs. Alleen dan helemaal opgeknapt. Met stalen deuren, een zwarte keuken, marmerlook tegels in de badkamer en een visgraat vloer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)tavenissestraat-133/![]()
En als ze het slim aanpakken, met opbouw.quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die is over een paar maanden weer op de markt. Voor de dubbele vraagprijs. Alleen dan helemaal opgeknapt. Met stalen deuren, een zwarte keuken, marmerlook tegels in de badkamer en een visgraat vloer.Resistance is futile.![]()
Grijs is toch helemaal in? Dus grijze douche. En zwarte keuken lijkt me minder goed verkopen dan een andere look. Of ziet het er dan chic uit en schroeft dat de prijs op?quote:Op zaterdag 7 november 2020 14:37 schreef Burdie het volgende:
Die is over een paar maanden weer op de markt. Voor de dubbele vraagprijs. Alleen dan helemaal opgeknapt. Met stalen deuren, een zwarte keuken, marmerlook tegels in de badkamer en een visgraat vloer."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Een zwarte keuken is vrij standaard in een "geflipt" huisquote:Op zaterdag 7 november 2020 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Grijs is toch helemaal in? Dus grijze douche. En zwarte keuken lijkt me minder goed verkopen dan een andere look. Of ziet het er dan chic uit en schroeft dat de prijs op?.
![]()
Dat soort mensen als buren "nee ik doe niet mee met de dak opbouw" grrr.quote:Op zaterdag 7 november 2020 12:59 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)tavenissestraat-133/
Hele dakgoot naar de tering,"zeg buurman samen ff de dakgoot laten fixen" --- "waarom nee hoor".
Maar vervolgens wel lekkage in de scheidende muur
Laat die handjes wapperen!![]()
Misschien hadden ze het geld niet om mee te doen. Het is niet echt een rijke wijk in Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:35 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Dat soort mensen als buren "nee ik doe niet mee met de dak opbouw" grrr.
Hele dakgoot naar de tering,"zeg buurman samen ff de dakgoot laten fixen" --- "waarom nee hoor".
Maar vervolgens wel lekkage in de scheidende muur![]()
Of geen behoefte aan extra ruimte.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:22 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het geld niet om mee te doen. Het is niet echt een rijke wijk in Rotterdam.![]()
![]()
"In de uitbouw is scheurvorming zichtbaar. Wij bieden u de gelegenheid om nader onderzoek te doen naar de oorzaak en mogelijkheden tot herstel als onderdeel van de onderzoeksplicht."
Wat vriendelijk. Je mag dus eerst rustig zelf 10 mille uittrekken om erachter te komen dat je een bouwval koopt...![]()
Ik heb het gevoel dat als je dat latje weghaalt boven het raam dat de hele uitbouw dan in elkaar lazert.
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!![]()
krijg helaas deze meldingquote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
"In de uitbouw is scheurvorming zichtbaar. Wij bieden u de gelegenheid om nader onderzoek te doen naar de oorzaak en mogelijkheden tot herstel als onderdeel van de onderzoeksplicht."
Wat vriendelijk. Je mag dus eerst rustig zelf 10 mille uittrekken om erachter te komen dat je een bouwval koopt...![]()
Ik heb het gevoel dat als je dat latje weghaalt boven het raam dat de hele uitbouw dan in elkaar lazert.
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...
Woning niet gevonden
De woning waar je naar zocht is niet langer beschikbaar op funda. Bekijk hieronder het aanbod in Apeldoorn.![]()
Staat er gewoon nog bij mij.quote:Op zondag 8 november 2020 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
krijg helaas deze melding
Woning niet gevonden
De woning waar je naar zocht is niet langer beschikbaar op funda. Bekijk hieronder het aanbod in Apeldoorn.![]()
Krijg bij diverse nieuw aangeboden woningen dezelfde melding. Hikje van funda denk ik..quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm raarDan doet funda misschien vreemd bij mij
ja die doet vreemd![]()
![]()
![]()
Dit huis staat in Apeldoorn?quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...![]()
Ik vind het juist een oplossing van de provincie, eerlijk gezegd. Het jaren '30-huis is degelijk gebouwd, men vindt die te klein, en ramt er in de jaren '80 een uitbouw van 2 verdiepingen erachter.![]()
Scheur is inderdaad ook binnen te zien.
[ Bericht 24% gewijzigd door skrn op 09-11-2020 09:59:57 ]![]()
Vind de vraagprijs wel meevallen. Stel dat je een halve ton kwijt bent aan funderingsherstel oid, heb je een vrijstaande woning in Apeldoorn voor 365.000 euro
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2020 11:53:41 ]![]()
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:53 schreef Heph844 het volgende:
Vind de vraagprijs wel meevallen. Stel dat je een halve ton kwijt bent aan funderingsherstel oid, heb je een vrijstaande woning in Apeldoorn voor 365.000 euroZo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!![]()
Daar ben ik het mee eens, zorg zelf voor een rapport.quote:Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.
Alleen trek je dan verantwoordelijkheid naar je toe, natuurlijk. Maar kan er wel voor zorgen dat er meer geinteresseerden komen voor dat huis. Nu is het alleen maar voor mensen die het aandurven.![]()
Ik denk dat de verbouwing begint bij 100k. Uitbouw repareren, badkamer, keuken, isolatie. Verder is dit een echt Apeldoorns huisje die behoorlijk verkracht is. Alleen het glas in lood heeft het overleefd, de schuifdeuren zijn er niet meer. Ik vind de tuin nogal klein en ook nog eens met flink wat inkijk.quote:Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.
Ik zou het geld er niet voor over hebben, want ik denk dat het zeker een half miljoen gaat kosten en dat haal je er volgens mij niet direct uit.
Edit: Everlaan 20 staat ook te koop voor 10k meer, vergelijkbare staat en pal tegen Het Loo aan. Die gaat met gemak 600k opleveren na verbouwing.
[ Bericht 6% gewijzigd door Seven. op 09-11-2020 18:31:21 ]Resistance is futile.![]()
30 posts waarvan 1 met foto in een fototopic
Portable magnetron. Handig, dan hoef je niet telkens naar de keuken![]()
De tuin is groot en zo heb je een vijver met je eigen zwarte zwanen:
Hier
[ Bericht 38% gewijzigd door marcel.de op 09-11-2020 17:44:01 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Nou, die keuken in dat huis mag er ook wel zijn.. tjezus wat een kleur ..quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...![]()
![]()
![]()
Een 1980 time-warp met maar liefst 3 badkamers en daardoor 4 toiletten.
Alleen de badkamer op de begane grond lijkt later te zijn (ik vermoed dat eind jaren 90 de garage tot slaapkamer met badkamer verbouwd is).
Maar je zit wel helemaal beschut tussen allemaal andere kavels met vrijstaande huizen, behalve de achtertuin van een van de buren, dat is net een aparte te koop staande kavel geworden, dus waar je een tuin als buren had krijg je buren als buren (op foto 5 is de time-warp te zien).![]()
Die vijver deel je wel met de burenquote:Op maandag 9 november 2020 17:38 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. Waardoor je em denk ik niet zomaar mag dempen of aanpassen
![]()
![]()
Dat is in Limburg, daar komt toch iedereen achterom ;-)Aan het interieur te zien zou het mij niet verbazen dat de bewoners tafeltje dekje afnemers zijn ;-)quote:Op maandag 9 november 2020 17:38 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
gevalletje foutje bedankt?
[ afbeelding ]Vast ook dure trap geweest!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Dubbele deur waarvan ze er maar één gebruikten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan had je of die deur niet dubbel moeten maken, of die trap anders moeten laten lopen, maar dit is echt heel vaag.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dubbele deur waarvan ze er maar één gebruikten?
Maar goed dat hele huis is op zich een huis met potentie, maar je moet er wel heel veel aan uitgeven om de jaren 90 eruit te krijgen, want het is wel dramatisch gedateerd.
En dan die spuuglelijke trap nog, die idd wel heel duur zal zijn geweest maar niet goed berekend is.![]()
Kan toch zijn dat die deur er al in zat. Waarom zou je die trap anders moeten laten lopen als je die linkerdeur gewoon als muur ziet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je of die deur niet dubbel moeten maken, of die trap anders moeten laten lopen, maar dit is echt heel vaag.
Maar goed dat hele huis is op zich een huis met potentie, maar je moet er wel heel veel aan uitgeven om de jaren 90 eruit te krijgen, want het is wel dramatisch gedateerd.
En dan die spuuglelijke trap nog, die idd wel heel duur zal zijn geweest maar niet goed berekend is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ja, maar hier heb ik nog wel het gevoel dat dit een "grapje" van de architect is, en bij de trap denk ik juist dat er een rekenfoutje is gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik vind het hapje uit de openhaard ook wel grappig "oops" detail
[ afbeelding ]![]()
Ze zullen er waarschijnlijk later een minder steile trap in hebben gezet om makkelijker boven te komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Misschien zijn de foto's nog niet heel opmerkelijk, maar bij de tekst gaan m'n nekharen overeind staan.Zeker als je dan ziet wat het eigenlijk 'maar' is.quote:Mis deze buitenkans niet en laat u verrassen door deze bijzondere villa, waar luxueus wonen, werken én recreëren centraal staan, maar bovenal door dit eenmalig interessant aanbod. Informeer snel naar de mogelijkheden want.. dit aanbod is beperkt geldig! Voor meer informatie kunt u …
https://www.funda.nl/koop(...)-harenlaan-3/#foto-9 Sorry, foto mobiel is gewoon k-u-t.
https://www.funda.nl/koop(...)86-slot-harenlaan-3/
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2020 10:33:26 ]![]()
Mwah, 550m² woonoppervlak staat ongeveer gelijk aan 5 rijtjeshuizen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:31 schreef F.Sinatra het volgende:
Misschien zijn de foto's nog niet heel opmerkelijk, maar bij de tekst gaan m'n nekharen overeind staan.
[..]
Zeker als je dan ziet wat het eigenlijk 'maar' is.
https://www.funda.nl/koop(...)-harenlaan-3/#foto-9 Sorry, foto mobiel is gewoon k-u-t.
Het is echt een fors huis, zo ziet het er alleen niet uit.![]()
![]()
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87359724-sluiskreek-16/
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.![]()
Die spiegelwand? Of het gegeven dat het hele huis (enorm lelijk) gedateerd is?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.The love you take is equal to the love you make.![]()
Combinatie vanquote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die spiegelwand? Of het gegeven dat het hele huis (enorm lelijk) gedateerd is?Maar dat kan denk wel makkelijk veranderd worden. Zo'n spiegelwand verwijderen lijkt me een rotklus.
![]()
De hele bende moet gesloopt worden, zo’n spiegelwand boeit dan echt nietquote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Combinatie vanMaar dat kan denk wel makkelijk veranderd worden. Zo'n spiegelwand verwijderen lijkt me een rotklus.
![]()
Dat ligt niet aan de spiegelwand hoor, die ram je er gewoon uit met de rest van de gedateerde rotzooi.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
Het vervelende is alleen wel dat het hele huis vol zit met gedateerde rotzooi die eruit moet, en als je dat niet zelf kunt gaat dat gewoon een hoop geld kosten, en dan hebben we het nog niet over het aanpakken van isolatie en dergelijke.
Als je dit huis helemaal zelf kunt moderniseren ben je al zo 50K verder, als je het moet laten doen zit je al snel op het dubbele.![]()
Al die lelijke tegels zijn een veel rottiger klus, helemaal als die tegels niet gelijmd zijn maar in cement gelegd, wat in die tijd nog regelmatig gebeurde.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Combinatie vanMaar dat kan denk wel makkelijk veranderd worden. Zo'n spiegelwand verwijderen lijkt me een rotklus.
![]()
Tuin vind ik wel een pluspunt (minus de schuur). Ik ben wel benieuwd wanneer en of het huis verkocht gaat worden. Ik kijk dagelijks op funda, we willen heel graag een huis in die buurt waar dat dit huis staat
![]()
![]()
Dat het huis 2 slaapkamers heeft is ook een minpunt, dat is simpelweg te weinig voor een gezinswoning, dus dat moet ook weer opgelost worden.
Ik verwacht dat we het over een jaar weer tegenkomen op de funda makeovers insta: https://instagram.com/fundamakeovers?igshid=82p3rcgbue6f
Maar dan voor fors meer, nadat het verkocht is voor ruim onder de vraagprijs.![]()
Hmmz... zelf verkopen, dat maakt de kans op een onrealistische vraagprijs al groter (ze zijn ook al gezakt), verder lees ik niets over het dak, maar dat is met een beetje pech dus al 56 jaar oud, de woning op de hoek van het rijtje lijkt al een nieuw dak te hebben, als dat bij dit huis niet al ergens begin deze eeuw gedaan is zit het er wel aan te komen.
Kost een hoop geld maar met een plat dak is dat simpelweg erg belangrijk.
Voordeel is wel dat je dan gelijk de dakisolatie goed kunt doen.
Ik weet niet hoe de prijzen in de rest van de wijk voor vergelijkbare woningen zijn (mobiel lastig te zien), maar als het in die woningen wel deze eeuw is dan moet dit huis minstens 50-75K lager zitten qua prijs.![]()
Die hele spiegelwand was me niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.Letterlijk alles moet uit dat huis. En dan zit je alsnog in een rotbuurt. Ik snap wel dat mensen daar niet zomaar aan beginnen.
![]()
1 muurtje en n deuropening op de overloop en dat probleem is opgelost en heb je weer standaard 3 slaapkamers.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:04 schreef Leandra het volgende:
Dat het huis 2 slaapkamers heeft is ook een minpunt, dat is simpelweg te weinig voor een gezinswoning, dus dat moet ook weer opgelost worden.
Ik verwacht dat we het over een jaar weer tegenkomen op de funda makeovers insta: https://instagram.com/fundamakeovers?igshid=82p3rcgbue6f
Maar dan voor fors meer, nadat het verkocht is voor ruim onder de vraagprijs.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
Jazeker, groot is het zeker en is ook niet veel mis mee. Maar wel veel gedateerde ruimtes en gruwel met systeemplafonds. Maar de tekst dat het doet voorkomen dat het maar een week te koop staat en je daarna pech hebtquote:Op woensdag 11 november 2020 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, 550m² woonoppervlak staat ongeveer gelijk aan 5 rijtjeshuizen.
Het is echt een fors huis, zo ziet het er alleen niet uit.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2020 11:26:13 ]![]()
Ja, maar het moet wel weer gebeuren en als je het niet zelf kunt is dat wel weer een extra kostenpost.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:19 schreef SV-tje het volgende:
[..]
1 muurtje en n deuropening op de overloop en dat probleem is opgelost en heb je weer standaard 3 slaapkamers.![]()
Ik moet zeggen dat gedateerd me bij dat huis wel meevalt, in de essentie zijn een hoop zaken redelijk neutraal, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Jazeker, groot is het zeker en is ook niet veel mis mee. Maar wel veel gedateerde ruimtes en gruwel met systeemplafonds. Maar de tekst dat het doet voorkomen dat het maar een week te koop staat en je daarna pech hebt
De systeemplafonds zijn alleen in het souterrain toch?
En tsja... die leisteen vloer, als je het echt lelijk vindt zou ik die eruit halen, maar anders lekker laten zitten.![]()
Dat is waar, maar in dit huis is dat een van de makkelijkste dingen.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel weer gebeuren en als je het niet zelf kunt is dat wel weer een extra kostenpost.http://www.partyalot.nl/
Rotbuurt? Hoe dat zo?quote:Op woensdag 11 november 2020 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hele spiegelwand was me niet eens opgevallen.Letterlijk alles moet uit dat huis. En dan zit je alsnog in een rotbuurt. Ik snap wel dat mensen daar niet zomaar aan beginnen.
![]()
Ik weet niet waar jij woont en bent opgegroeid, maar ik vind dat wel een villa hoor. Met lelijke meubels en een afgrijselijk plafond in veel ruimtes. Maar dat valt snel op te lossen natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:31 schreef F.Sinatra het volgende:
Misschien zijn de foto's nog niet heel opmerkelijk, maar bij de tekst gaan m'n nekharen overeind staan.
Zeker als je dan ziet wat het eigenlijk 'maar' is.
Alleen zat ik naar deze foto te staren. Dat is toch een reflectie van twee mensen? Maar waar zitten die dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
In de kamer erachter, door die deuropening.
Wit-zwarte stoel.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja dat was mijn punt ook nietquote:Op woensdag 11 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont en bent opgegroeid, maar ik vind dat wel een villa hoor. Met lelijke meubels en een afgrijselijk plafond in veel ruimtes. Maar dat valt snel op te lossen natuurlijk.
Alleen zat ik naar deze foto te staren. Dat is toch een reflectie van twee mensen? Maar waar zitten die dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is zijn gewoon entiteiten, niks geks.quote:Op woensdag 11 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Heb je in veel huizen als je met een wat gevoelige camera rondloopt.
Vooral in en rond verhuizingen kunnen ze wat onrustig worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nooit .......![]()
Of het feit dat ze geen makelaar hebben in ieder geval aan de tekst duidelijk af te zien is?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die spiegelwand? Of het gegeven dat het hele huis (enorm lelijk) gedateerd is?I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
In de eetkamer achter de keukenquote:Op woensdag 11 november 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont en bent opgegroeid, maar ik vind dat wel een villa hoor. Met lelijke meubels en een afgrijselijk plafond in veel ruimtes. Maar dat valt snel op te lossen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Edit: oh spuit 11, Vanyel had hem ook al![]()
Het is ook echt gewoon een veel te duur huis, deze: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41159816-kleine-kreek-6/ staat een straat verderop en heeft beduidend minder werk nodig, en kost ook al minder, en als je naar de naastgelegen wijk gaat dan heb je deze voor iets meer meer geld, maar voor je dat huis met die spiegelwand af hebt ben je dat sowieso minimaal kwijt: https://www.funda.nl/koop(...)73-bommelerwaard-18/ plus meer ruimte.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.![]()
Toevallig hebben we bij de eerste woning kenbaar gemaakt dat we geïnteresseerd zijn. Tot op heden niks gehoord. Veel huurwoningen uit die wijk worden koopwoningen en de koop gaat dus via een woningcorporatie. Of je het huis mag bezichtigen of niet gaat via een loting. Ik snap ook niet hoe ze aan de prijs van nummer 16 zijn gekomen. Andere woningen worden voor (veel) minder aangeboden.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook echt gewoon een veel te duur huis, deze: https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41159816-kleine-kreek-6/ staat een straat verderop en heeft beduidend minder werk nodig, en kost ook al minder, en als je naar de naastgelegen wijk gaat dan heb je deze voor iets meer meer geld, maar voor je dat huis met die spiegelwand af hebt ben je dat sowieso minimaal kwijt: https://www.funda.nl/koop(...)73-bommelerwaard-18/ plus meer ruimte.![]()
Voor slechts 2,9 miljoen euro ben je eigenaar van deze klassieke doch zeer smaakvol ingerichte villa;
https://www.funda.nl/koop/best/huis-49782775-patrijslaan-13/
Excuus als hij al eerder voorbij gekomen is.![]()
Wanneer was dit in? Jaren 60?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
De badkamer vind ik ook wel opmerkelijk:![]()
![]()
Ja geen ideequote:Op woensdag 11 november 2020 16:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Wanneer was dit in? Jaren 60?
De badkamer vind ik ook wel opmerkelijk:
[ afbeelding ]Ik gok dat hier geen mensen inwonen beneden de 50 80. Ik snap trouwens die spiegelwand in de huiskamer niet. Denk dat zoiets in de slaapkamer beter tot zijn recht komt
![]()
![]()
Ruimtelijk effect.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja geen ideeIk gok dat hier geen mensen inwonen beneden de 50 80. Ik snap trouwens die spiegelwand in de huiskamer niet. Denk dat zoiets in de slaapkamer beter tot zijn recht komt
En ik denk niet dat ze 80+ zijn. Die zithoek past daar bijv. al niet bij.The love you take is equal to the love you make.![]()
Mijn tante van 92 heeft moderne meubels dan dit. Ze zeggen in de omschrijving dat ze net klaar zijn met werken, halverwege/eind 60 dan dus. Maar ze hebben de meubels van hun ouders dan overgenomen ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ruimtelijk effect.
En ik denk niet dat ze 80+ zijn. Die zithoek past daar bijv. al niet bij.![]()
Ik snap dat het je smaak niet is, mijn smaak ook niet, maar het zijn geen typische bejaardenmeubels.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Mijn tante van 92 heeft moderne meubels dan dit. Ze zeggen in de omschrijving dat ze net klaar zijn met werken, halverwege/eind 60 dan dus. Maar ze hebben de meubels van hun ouders dan overgenomen ofzo?The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik gok op bewoners van Indiase afkomst of iets dergelijks en zeker geen bejaarden. Al die gedrapeerde gordijnen, brrr![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok op bewoners van Indiase afkomst of iets dergelijks en zeker geen bejaarden. Al die gedrapeerde gordijnen stofnesten, brrr![]()
Die hangpotjes met schroeven in de schuurquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.Zo deed mijn opa het ook.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tegen reigers of andere viseters in de tuin/ vijver? Of tegen ontsnappende katten...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:39 schreef Mrmime het volgende:
Waarvoor zijn al die waslijnen in de tuin bij dat spiegelhuis?![]()
Die mensen van nummer 16 verkopen zelf en willen niet zien dat hun "paleisje" een gedateerde bende is die niemand wil hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toevallig hebben we bij de eerste woning kenbaar gemaakt dat we geïnteresseerd zijn. Tot op heden niks gehoord. Veel huurwoningen uit die wijk worden koopwoningen en de koop gaat dus via een woningcorporatie. Of je het huis mag bezichtigen of niet gaat via een loting. Ik snap ook niet hoe ze aan de prijs van nummer 16 zijn gekomen. Andere woningen worden voor (veel) minder aangeboden.
Plus dat ze mogelijk een aflossingsvrije hypotheek hebben waarop ze werkelijk nog niet afgelost hebben en dan zullen ze iedere cent heel hard nodig hebben want mogelijk niet voldoende inkomen voor een nieuwe hypotheek, ook niet "in de provincie".
Ze hebben simpelweg geen realistisch beeld van de waarde van hun woning, dat zou zelfs wel eens de reden kunnen zijn dat ze het zelf verkopen: dat er geen makelaar was die meer dan ¤ 234.567 voor dat huis als vraagprijs wilde hanteren.![]()
Tjessis, weer zo'n kamperspaleisje...quote:Op donderdag 12 november 2020 00:07 schreef revpolen het volgende:
Nieuwe trend?! Trap voor de deur!
https://www.funda.nl/koop(...)ne-heistraat-16-396/
[ afbeelding ]![]()
Hij staat er 2 x opquote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mensen van nummer 16 verkopen zelf en willen niet zien dat hun "paleisje" een gedateerde bende is die niemand wil hebben.
Plus dat ze mogelijk een aflossingsvrije hypotheek hebben waarop ze werkelijk nog niet afgelost hebben en dan zullen ze iedere cent heel hard nodig hebben want mogelijk niet voldoende inkomen voor een nieuwe hypotheek, ook niet "in de provincie".
Ze hebben simpelweg geen realistisch beeld van de waarde van hun woning, dat zou zelfs wel eens de reden kunnen zijn dat ze het zelf verkopen: dat er geen makelaar was die meer dan ¤ 234.567 voor dat huis als vraagprijs wilde hanteren.1x zonder makelaar en 1 x met https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41184100-sluiskreek-16/ Maar die zonder makelaar stond er al een tijdje op voordat ze wel een makelaar in de arm namen. Wel dezelfde verkoopprijs.
[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-11-2020 08:58:15 ]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die met makelaar is van deze maand idd...quote:Op donderdag 12 november 2020 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij staat er 2 x op1x zonder makelaar en 1 x met https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41184100-sluiskreek-16/ Maar die zonder makelaar stond er al een tijdje op voordat ze wel een makelaar in de arm namen. Wel dezelfde verkoopprijs.
Ben benieuwd.![]()
Zou je nou de inrichting erbij krijgen denk ik dan altijdquote:Op woensdag 11 november 2020 15:27 schreef ShaoliN het volgende:
Voor slechts 2,9 miljoen euro ben je eigenaar van deze klassieke doch zeer smaakvol ingerichte villa;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/best/huis-49782775-patrijslaan-13/
Excuus als hij al eerder voorbij gekomen is.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Wel lekker makkelijk schoonmakenquote:Op donderdag 12 november 2020 10:14 schreef Berkery het volgende:
Het is optisch bedrog, maar heel even lijkt het net of je kan kakken onder de douche.
[ afbeelding ]
De WC bedoel ik![]()
![]()
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jij hebt vast nooit een vijver met vissen of een tuin vol kippen gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.
[ afbeelding ]
In DIT geval, vissen en iets met reigers denk ik:
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de![]()
Iemand die zuinig is op zijn dure vissen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.
[ afbeelding ]A mind with a heart of it's own![]()
quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet het binnen ook. dit gaat een heel naar geval zijn om te herstellen."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
quote:De vraagprijs is namelijk inclusief onder andere meubilair, raambekleding, tv’s, etc. Het enige wat u nog hoeft te doen is uw koffers inpakken en in te trekken.
De voortuin wordt ook aangeprezen als ruim parkeerterrein
disclaimer![]()
Chanelkussens
Oh, er was nog meer. Wat een wansmaak.Turkse eigenaren zo te zien.
Protège moi de mes désirs.![]()
![]()
Je eigen fitnesstudio van 445m2 met sauna, massagesalon en zonnebank incl. alle apparatuur, en oh ja: je kunt er nog in wonen ook!
En dat voor ¤ 287.500!
https://www.funda.nl/koop/menaam/huis-87318062-dyksterbuorren-3/
@DJMO![]()
Ze zijn nog een stukje vergeten te bestraten.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)aardermeesterweg-38/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via de buren
Is wel wat voor https://twitter.com/onderhoudsarmoe?s=20|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En dan lekker entree vragen. Mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je eigen fitnesstudio van 445m2 met sauna, massagesalon en zonnebank incl. alle apparatuur, en oh ja: je kunt er nog in wonen ook!
En dat voor ¤ 287.500!
@:DJMO![]()
holy crap. voor die prijs, huidige rente, dat is echt een koopje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat voor ¤ 287.500!
@:DJMO
Niemandsland. Dat dan weer wel.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2020 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ze zijn nog een stukje vergeten te bestraten.
Is wel wat voor https://twitter.com/onderhoudsarmoe?s=20![]()
"Uitstekende tv hoek voor de winteravonden!"
Het was de enige muur in de woonkamer? De tv moest écht dat formaat?
https://www.funda.nl/koop/almelo/huis-87561417-klein-hag-1/
Voor de rest: prachtige tuin, niks meer aan doen
Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Wat een enorm lelijk en deprimerend huis met die voor- en achtertuin zo bestraat. Jammer dat het aanzicht van de hele buurt achteruitgaat door deze steenwoestenij.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via de buren![]()
Ik gok op een naambordje met "Wesley en Sharona Bierstekerquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via de buren
Djaylano, Wesley jr, Davey en Jessiah" met een hondenpootje ernaast.Just skip all the layers and go straight to the crazy!![]()
Huh? Hoe zit dat met die kast dan?
Foeilijke schouw ook nog![]()
En de plant is uit het raam gegroeid
Dit huis![]()
Vroeger, was er een familie in mijn woonplaats die iedereen kende. Hij boerenknecht, zij huisvrouw en 4 kinderen, maar ze waren een beetje apart. Hij is in de jaren 90 overleden, zij is tot op hoge leeftijd actief geweest op haar manier bij allerlei verenigingen. Zeg maar bekend dorpsfiguur maar ook overleden op best mooie leeftijd jaren geleden. Ze woonden in een woning die d'r altijd knap verwaarloosd uitzag. Ze hadden ook heel lang geeneens stroom heb ik wel eens gehoord. Op een gegeven moment 1 lampje met een stroomdraadje vanaf de buren. Volgens mij heeft daarna een dochter van hun jaren lang in dit huis gewoond maar is ook overleden kort geleden vermoedt ik.
Ik zat vandaag op Funda en ik zag dat huis voorbij komen! Leuk om een keer binnen te kijken, en ik dacht gelijk aan dit topic. Past hier wel in.
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/Dit is een Signature....![]()
Dat soort pareltjes kom je niet vaak meer tegen waar nog niets aan is verbouwd in de jaren 80/90/00quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
Vroeger, was er een familie in mijn woonplaats die iedereen kende. Hij boerenknecht, zij huisvrouw en 4 kinderen, maar ze waren een beetje apart. Hij is in de jaren 90 overleden, zij is tot op hoge leeftijd actief geweest op haar manier bij allerlei verenigingen. Zeg maar bekend dorpsfiguur maar ook overleden op best mooie leeftijd jaren geleden. Ze woonden in een woning die d'r altijd knap verwaarloosd uitzag. Ze hadden ook heel lang geeneens stroom heb ik wel eens gehoord. Op een gegeven moment 1 lampje met een stroomdraadje vanaf de buren. Volgens mij heeft daarna een dochter van hun jaren lang in dit huis gewoond maar is ook overleden kort geleden vermoedt ik.
Ik zat vandaag op Funda en ik zag dat huis voorbij komen! Leuk om een keer binnen te kijken, en ik dacht gelijk aan dit topic. Past hier wel in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/http://www.partyalot.nl/
Deze komt nog wel terug op funda makeovers van instaquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/. Bergen potentie!
Resistance is futile.![]()
Oh, je zit op dat stukje nog wel leuk ook, maar ik vermoed dat het plat gaat en er huizen gebouwd gaan worden, het perceel is 12.000m² op een plek die prima geschikt is voor bewoning of een combinatie bedrijf met woning en daar passen er wel een paar van op die kavel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/![]()
Dat vermoed ik ook inderdaad. Gaat gewoon een bulldozer over heen en wordt een complete wijk op neergezet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, je zit op dat stukje nog wel leuk ook, maar ik vermoed dat het plat gaat en er huizen gebouwd gaan worden, het perceel is 12.000m² op een plek die prima geschikt is voor bewoning of een combinatie bedrijf met woning en daar passen er wel een paar van op die kavel.![]()
Nah, dat zal niet lukken; die straat aan de achterkant is aansluitend op een bedrijventerrein, dus daar verwacht ik nog wel wat bedrijfsgebouwen, maar de straat aan de voorkant is idd prima geschikt voor nog een paar woningen, desnoods maar een stuk of 5 op flinke kavels, met een beetje mazzel de boerderij gerenoveerd met behoud van oude onderdelen, maar het gaat hier in de regio vrij makkelijk tegen de vlakte als het toch al op instorten staat.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook inderdaad. Gaat gewoon een bulldozer over heen en wordt een complete wijk op neergezet.![]()
Het ontbreken van tegels aan het plafond is een groot gemisquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via de buren![]()
Hoe kan je dit nou doen. In een achtertuin oke, maar in je voortuin? Je gaat daar toch niet zitten met tafeltje en stoelen? Of kan je daar auto's parkeren? Bij de buren kan het wel: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via de burenFacts don't care about your feelings![]()
"Via deze deur loopt u zo de ruime voortuin in van maar liefst 57m2. De voortuin is ideaal om bijvoorbeeld 2 auto’s te parkeren waardoor, u nooit hoeft te zoeken naar een parkeerplek. "quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou doen. In een achtertuin oke, maar in je voortuin? Je gaat daar toch niet zitten met tafeltje en stoelen? Of kan je daar auto's parkeren? Bij de buren kan het wel: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656![]()
Regelrecht uit het open lucht museum.. verder oude zooi die ik niet hoefquote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/
I'm right and you know it![]()
Ah overheen gelezen. Ze zullen wel bij de gemeente dan een vergunning hebben aangevraagd om een inrit bij de stoep te maken.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:46 schreef Yozzz het volgende:
[..]
"Via deze deur loopt u zo de ruime voortuin in van maar liefst 57m2. De voortuin is ideaal om bijvoorbeeld 2 auto’s te parkeren waardoor, u nooit hoeft te zoeken naar een parkeerplek. "Facts don't care about your feelings![]()
Dat huis in Rotterdam met zn tegelparadijs. Wat een vraagprijs voor een wijk die in de dorpen in de omgeving de bijnaam "negerwaard" had en nou niet bepaald bekend stond als veilig.![]()
Die lamp met al die blaadjes... waar gaat het toch heen met de mensheid. Het lijkt wel alsof iedereen iets wil verzinnen dat zo hip mogelijk is.Facts don't care about your feelings![]()
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Die lamp met al die blaadjes... waar gaat het toch heen met de mensheid. Het lijkt wel alsof iedereen iets wil verzinnen dat zo hip mogelijk is.![]()
Hier was ik al bang voor. Het is Kunst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.
Facts don't care about your feelings![]()
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem
[ afbeelding ]Dan zou ik hem toch in de berging plaatsen.
Kan zoiets tegen vorst?![]()
Er heeft wel meer een opknapbeurt nodig, maar die badkamer is inderdaad wel heel erg.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!![]()
Ach, wanneer je het maar lang genoeg laat hangen wordt het vanzelf weer hipquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.![]()
![]()
Afgeprijsd! Nu voor nog geen ¤ 1.000!quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Die lamp met al die blaadjes... waar gaat het toch heen met de mensheid. Het lijkt wel alsof iedereen iets wil verzinnen dat zo hip mogelijk is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Dat zal te maken hebben met de bankzitters. Die bijv. hun arm op de rugleuning leggen of met hun hoofd tegen de muur hangen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Deze mensen hangen hun muurkunst te hoog op. Daar kan ik heel slecht tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps. Te vlug gereageerd, zie nu pas de andere afbeeldingen.![]()
Ik moest gelijk hier aan denken maar dat was elders.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/![]()
https://geertjanlassche.com/film/de-boer-die-zou-gaan-emigreren/Jeroentje.![]()
In het huis in Bierum hierboven hangt de 'kunst' nóg hogerquote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze doen het wel redelijk consequent dat is dan wel weer te waarderenquote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
![]()
Om de makelaar te quoten: "Aan de tuinzijde bevindt zich de half open keuken. Hier heeft de tijd stil gestaan, maar wat ziet de keuken er netjes uit!"
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.![]()
Scherp opgemerkt van die beugels. Ik vind de keuken leuk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Om de makelaar te quoten: "Aan de tuinzijde bevindt zich de half open keuken. Hier heeft de tijd stil gestaan, maar wat ziet de keuken er netjes uit!"
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik zie voornamelijk beugels op helenlogische plaatsen voor iemand die niet meer gelemaal stevig op de benen staat.quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.
Verder een huis waar nooi in is gemoderniseerd, maar wat er verder wel heel goed onderhouden uit ziet.
Die mensen zijn er zuinig op geweest.A mind with a heart of it's own![]()
Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.
Overigens verwacht ik dat het zo weg is, hoekwoning in Amersfoort voor 325.000 in een aardige wijk.
Als je handig bent is daar voor een redelijk bedrag heel wat van te maken.
Idem voor deze overigens (net een iets mindere wijk maar wel een garage) en een puintuin:![]()
![]()
Wat is dan de/jouw definitie van een puintuin?
Ik dacht eentje waarin puin is ‘verwerkt’. En dat zie ik niet.
Verder zie ik vnl. snoeiwerk, maar in de basis best een aardige beplanting.The love you take is equal to the love you make.![]()
Die tuin is echt m'n droom haha!grappig dat dat zo verschillend kan zijn
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Ik wil die gele keuken, die hadden we ook in het huis waar ik tot m’n zesde heb gewoond. Ik zoek dergelijke tegeltjes voor mijn nieuwe keuken.![]()
Klopt, geen onlogische plekken inderdaad, maar het ziet er wel bijzonder uit vind ik.quote:Op maandag 16 november 2020 11:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk beugels op helenlogische plaatsen voor iemand die niet meer gelemaal stevig op de benen staat.
Verder een huis waar nooi in is gemoderniseerd, maar wat er verder wel heel goed onderhouden uit ziet.
Die mensen zijn er zuinig op geweest.Ja ik woon in dezelfde wijk, nu bijna een jaar geleden gekocht en soms kijk ik nog of we wel goed gekocht hebben.quote:Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70
Overigens verwacht ik dat het zo weg is, hoekwoning in Amersfoort voor 325.000 in een aardige wijk.
Idem voor deze overigens (net een iets mindere wijk maar wel een garage) en een puintuin:
[ afbeelding ]Vind dit wel veel geld voor de hoeveelheid modernisering die nog nodig is (energielabel F ook), maar verwacht inderdaad alsnog dat hij zo weg is.
Poeh, deze vind ik ook wel prijzig hoor, ook voor de mindere wijk inderdaad. Maargoed, dat is wel wat de markt nu eenmaal heeft gedaan.
Grappig hoe smaken verschillen, ik word dus echt niet blij van die keuken.![]()
Helemaal strippen tot de balken. Nieuwe plafonds met isolatie, muren stucen, nieuwe badkamer, keuken, toilet.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.
Valt echt wel wat van te maken! En echt elke cent die je erin steekt, maakt de woning meer waard, in dit geval.![]()
En dit is ook wel een pareltje![]()
De hal belooft al veel goeds
En de gang
Ook de slaapkamer is in stijl![]()
![]()
Sow hier wordt ik leip van, geen 1 patroon loopt door. OCD alert!quote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef Puala het volgende:
Bijzonder badkamertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat een goeie plafondsquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de slaapkamer is in stijl
[ afbeelding ]![]()
![]()
Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef Puala het volgende:
En deze mensen houden van geel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel met de saturatie lopen klooien, want die keuken heeft in beide foto's een compleet andere tint![]()
![]()
Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.quote:Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef miaeak het volgende:
[..]
Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.
Ze hebben wel met de saturatie lopen klooien, want die keuken heeft in beide foto's een compleet andere tint![]()
Oh die kende ik niet!quote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.![]()
Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.quote:Op maandag 16 november 2020 13:09 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Klopt, geen onlogische plekken inderdaad, maar het ziet er wel bijzonder uit vind ik.
[..]
Ja ik woon in dezelfde wijk, nu bijna een jaar geleden gekocht en soms kijk ik nog of we wel goed gekocht hebben.Vind dit wel veel geld voor de hoeveelheid modernisering die nog nodig is (energielabel F ook), maar verwacht inderdaad alsnog dat hij zo weg is.
Poeh, deze vind ik ook wel prijzig hoor, ook voor de mindere wijk inderdaad. Maargoed, dat is wel wat de markt nu eenmaal heeft gedaan.
Grappig hoe smaken verschillen, ik word dus echt niet blij van die keuken.
Dus het zal wel weer goed komen en ik verwacht dat die aan de Patrijzenhof dus ook vrij rap weg is, maar als ik tussen Liendert of Schothorst zou moeten kiezen dan zou het idd Schothorst worden, ook met deze twee woningen en zelfs als dat betekent dat het dus een huis zonder garage zou worden.![]()
Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....quote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef Puala het volgende:
Bijzonder badkamertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoenquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mee eens.quote:Op maandag 16 november 2020 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.
Dus het zal wel weer goed komen en ik verwacht dat die aan de Patrijzenhof dus ook vrij rap weg is, maar als ik tussen Liendert of Schothorst zou moeten kiezen dan zou het idd Schothorst worden, ook met deze twee woningen en zelfs als dat betekent dat het dus een huis zonder garage zou worden.Als ik in Liendert 'moest' wonen zou ik graag daar willen zitten, maar toch liever Schothorst.
![]()
Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef Puala het volgende:
Lekker retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.![]()
Het is een half-geïntegreerde vaatwasser.quote:
Je hebt inbouw vaatwassers in 3 varianten:
Onderbouw, waarbij de vaatwasser een eigen front heeft (meestal wit of RVS).
Half-geïntegreerd, waarbij de vaatwasser bediening aan de voorkant heeft en er een keukenpaneel onder het bedieningsgedeelte aan bevestigd kan worden.
Volledig geïntegreerd, waarbij de bediening aan de bovenkant zit en er een keukenpaneel over de volledige voorkant van de vaatwasser bevestigd kan worden.![]()
Energielabel F dus er zal op die paar dubbele ramen wel weinig aan gedaan zijn qua isolatie.quote:Op maandag 16 november 2020 15:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.
Aan de andere kant heb je ook gelijk de mogelijkheid het goed te doen, dat is dan wel weer een voordeel![]()
![]()
Ja, brrquote:Op maandag 16 november 2020 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....![]()
Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam.quote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal strippen tot de balken. Nieuwe plafonds met isolatie, muren stucen, nieuwe badkamer, keuken, toilet.
Valt echt wel wat van te maken! En echt elke cent die je erin steekt, maakt de woning meer waard, in dit geval.
Resistance is futile.![]()
Valt me toch op dat dit soort excessen, heel vaak in Groningen (speciaal NO) te vinden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Vind 't prachtig. Ik dacht eerst aan een buitenhaard met rookafvoer in de hoek. Is dus de HWA.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem
[ afbeelding ]Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.![]()
Het blijft Noord-Oost Groningen natuurlijk, ik denk dat je het beter plat kunt gooien en iets aardbevingbestendigs en energielabel AAA neer kunt zetten, maar het blijft Bierum natuurlijk, de vraag is idd of zo'n investering zich terugbetaalt, want dan praat je al snel over 3 ton in totaal.quote:Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam.![]()
Hier heeft de makelaar zelfs de moeite genomen om je te laten zien wat je er van kunt maken.... helaas is de werkelijkheid dusdanig dat dat wel heel veel inspanning gaat kosten, maar wie het zelf allemaal kan kan er een leuk huis aan hebben....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makelaarstekst: Handige klusser? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor je ‘in de verkoop’ gekregen… Centraal in het dorp Woldendorp en op een verrassend groot perceel is namelijk een vrijstaand woonhuis gesitueerd dat wel wat ‘liefde en energie’ kan gebruiken!quote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef Leandra het volgende:
Hier heeft de makelaar zelfs de moeite genomen om je te laten zien wat je er van kunt maken.... helaas is de werkelijkheid dusdanig dat dat wel heel veel inspanning gaat kosten, maar wie het zelf allemaal kan kan er een leuk huis aan hebben....
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoezo die aanhalingstekens 2x?Het kàn heel tof worden inderdaad, maar mensenkinderen wat een klus.
![]()
Lang leve de mensen die het leuk vinden om zo’n huis op te knappen, zou ik zeggen.
Volgens mij redeneren mensen hier soms wat te veel vanuit hun eigen voorkeuren.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja gelukkig zijn er mensen die hier blij van worden! Ik wilde dat ik er één was, al schrik ik bij deze ook wel van de staat van het dak. Aan de andere kant heb je hier weinig sloopwerkzaamheden over dus kan het meteen mooier worden.quote:Op maandag 16 november 2020 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Lang leve de mensen die het leuk vinden om zo’n huis op te knappen, zou ik zeggen.
Volgens mij redeneren mensen hier soms wat te veel vanuit hun eigen voorkeuren.![]()
![]()
Ook wel gezellig. Het pils en de peuken staan nog op tafel.
https://www.funda.nl/koop(...)-vogelkersstraat-28/It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
quote:Op maandag 16 november 2020 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-vogelkersstraat-28/
The love you take is equal to the love you make.![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
@osodevo aangezien hij alleen een magnetron had om te koken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Fok!ker woont daar?
Koelkast, oven, magnetron, alles binnen handbereik in de woonkamer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
@:osedovo aangezien hij alleen een magnetron had om te koken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Niks mis mee om 11.15uquote:Op maandag 16 november 2020 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)-vogelkersstraat-28/![]()
![]()
Hou kun je nou met een Corvette een Tabbert caravan trekken.quote:Op maandag 16 november 2020 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoen![]()
ik denk de boekhouding van de BV die op dit adres is gevestigdquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat zouden wij niet mogen zien?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/zetten/huis-41035068-magdalena-13/
So we just called him Fred![]()
Dit hok is zo klein dat ze 23 van de 31 foto's buiten de woning hebben genomen, inclusief de beroemste buttplug van Europa:
So we just called him Fred![]()
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)So we just called him Fred![]()
Geen idee, wel opvallend dat het huis in 2018 ook al te koop stond (vanaf 2011 ogenschijnlijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat zouden wij niet mogen zien?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/zetten/huis-41035068-magdalena-13/)
http://zetten.www.miljoen(...)/Magdalena-13-Zetten![]()
Met bieden vanaf 535k zou ik ook direct de kiet te koop zetten als ik zo een schutting tuin hadquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan).
Wat is er zo speciaal aan Berkel en Rodenrijs dat je hier mee weg komt?.
![]()
* Blues kijkt uit het raam naar eigen tuin... eh.. dan heb ik ook een puintuinquote:Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70
Idem voor deze overigens (net een iets mindere wijk maar wel een garage) en een puintuin:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mag dat zwart en glas in de ban? Werkelijk elk huis in elk programma knappen ze op met zwart en glazen deurenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)![]()
![]()
Hiervoor kom ik in dit topicquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik dacht ff "oeh! Corvettequote:Op maandag 16 november 2020 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoen".
Maar dit kan je toch geen corvette meer noemen?:
Past wel bij de rest van het huis, though.![]()
En de "foto's" die er van de binnenkant wel zijn zijn geen foto's maar tekeningen....quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:38 schreef Fred het volgende:
Dit hok is zo klein dat ze 23 van de 31 foto's buiten de woning hebben genomen, inclusief de beroemste buttplug van Europa:
[ afbeelding ]
Allemaal, er is geen enkele foto van de binnenkant, volgens de tekst "zal binnenkort gestart worden met de transformatie van een stijlvol herenhuis uit 1876 naar een kleinschalig appartementencomplex genaamd de Mauritsstaete I" Gelukkig is dat hokje van 48m² voor die ¤ 349.000 wel turn-key helemaal af en hoef je dus geen keuken en dat soort dingen meer uit te kopen.
Wel handig om de zut eerst te verkopen en dan op te splitsen, qua zekerheid van inkomsten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Leandra op 17-11-2020 11:24:18 ]![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Fok!ker woont daar?
Koelkast, oven, magnetron, alles binnen handbereik in de woonkamer![]()
En niet te vergeten een tuinstoel in je kamer
![]()
![]()
Hoe langer je naar de foto's kijkt hoe meer pauper dingen je ziet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef Blues het volgende:
[..]En niet te vergeten een tuinstoel in je kamer
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: