abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196270243
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 11:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik zie voornamelijk beugels op helenlogische plaatsen voor iemand die niet meer gelemaal stevig op de benen staat.
Verder een huis waar nooi in is gemoderniseerd, maar wat er verder wel heel goed onderhouden uit ziet.
Die mensen zijn er zuinig op geweest.
Klopt, geen onlogische plekken inderdaad, maar het ziet er wel bijzonder uit vind ik.

quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70 :D
Overigens verwacht ik dat het zo weg is, hoekwoning in Amersfoort voor 325.000 in een aardige wijk.
Als je handig bent is daar voor een redelijk bedrag heel wat van te maken.

Idem voor deze overigens (net een iets mindere wijk maar wel een garage) en een puintuin:

[ afbeelding ]
Ja ik woon in dezelfde wijk, nu bijna een jaar geleden gekocht en soms kijk ik nog of we wel goed gekocht hebben. :P Vind dit wel veel geld voor de hoeveelheid modernisering die nog nodig is (energielabel F ook), maar verwacht inderdaad alsnog dat hij zo weg is.

Poeh, deze vind ik ook wel prijzig hoor, ook voor de mindere wijk inderdaad. Maargoed, dat is wel wat de markt nu eenmaal heeft gedaan.

Grappig hoe smaken verschillen, ik word dus echt niet blij van die keuken.
  maandag 16 november 2020 @ 13:17:17 #152
3542 Gia
User under construction
pi_196270326
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.
Helemaal strippen tot de balken. Nieuwe plafonds met isolatie, muren stucen, nieuwe badkamer, keuken, toilet.
Valt echt wel wat van te maken! En echt elke cent die je erin steekt, maakt de woning meer waard, in dit geval.
pi_196271524
En dit is ook wel een pareltje O+

De hal belooft al veel goeds

En de gang

Ook de slaapkamer is in stijl
pi_196271527
quote:
Sow hier wordt ik leip van, geen 1 patroon loopt door. OCD alert!
pi_196271554
Lekker retro

pi_196271567
En deze mensen houden van geel :D

pi_196271585
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:

[ afbeelding ]

En de gang
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een goeie plafonds :D
pi_196271616
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef Puala het volgende:
En deze mensen houden van geel :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.
Ze hebben wel met de saturatie lopen klooien, want die keuken heeft in beide foto's een compleet andere tint :')
pi_196271693
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef miaeak het volgende:

[..]

Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.
Ze hebben wel met de saturatie lopen klooien, want die keuken heeft in beide foto's een compleet andere tint :')
Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.
pi_196271712
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.
Oh die kende ik niet!
pi_196271932
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oh die kende ik niet!
Yes, onze heeft dat ook! Niet zo mooi als volledig inbouw maar wel effectief.
  maandag 16 november 2020 @ 15:05:25 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272060
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:09 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Klopt, geen onlogische plekken inderdaad, maar het ziet er wel bijzonder uit vind ik.
[..]

Ja ik woon in dezelfde wijk, nu bijna een jaar geleden gekocht en soms kijk ik nog of we wel goed gekocht hebben. :P Vind dit wel veel geld voor de hoeveelheid modernisering die nog nodig is (energielabel F ook), maar verwacht inderdaad alsnog dat hij zo weg is.

Poeh, deze vind ik ook wel prijzig hoor, ook voor de mindere wijk inderdaad. Maargoed, dat is wel wat de markt nu eenmaal heeft gedaan.

Grappig hoe smaken verschillen, ik word dus echt niet blij van die keuken.
Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.

Dus het zal wel weer goed komen en ik verwacht dat die aan de Patrijzenhof dus ook vrij rap weg is, maar als ik tussen Liendert of Schothorst zou moeten kiezen dan zou het idd Schothorst worden, ook met deze twee woningen en zelfs als dat betekent dat het dus een huis zonder garage zou worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 november 2020 @ 15:08:23 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272089
quote:
Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 november 2020 @ 15:14:10 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272134
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:

[ afbeelding ]

En de gang
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoen :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_196272230
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.

Dus het zal wel weer goed komen en ik verwacht dat die aan de Patrijzenhof dus ook vrij rap weg is, maar als ik tussen Liendert of Schothorst zou moeten kiezen dan zou het idd Schothorst worden, ook met deze twee woningen en zelfs als dat betekent dat het dus een huis zonder garage zou worden.
Mee eens. :) Als ik in Liendert 'moest' wonen zou ik graag daar willen zitten, maar toch liever Schothorst.
pi_196272243
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef Puala het volgende:
Lekker retro

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 16 november 2020 @ 15:27:30 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272306
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:38 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oh die kende ik niet!
Het is een half-geïntegreerde vaatwasser.

Je hebt inbouw vaatwassers in 3 varianten:
Onderbouw, waarbij de vaatwasser een eigen front heeft (meestal wit of RVS).

Half-geïntegreerd, waarbij de vaatwasser bediening aan de voorkant heeft en er een keukenpaneel onder het bedieningsgedeelte aan bevestigd kan worden.

Volledig geïntegreerd, waarbij de bediening aan de bovenkant zit en er een keukenpaneel over de volledige voorkant van de vaatwasser bevestigd kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 november 2020 @ 15:31:50 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272351
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 15:22 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.
Energielabel F dus er zal op die paar dubbele ramen wel weinig aan gedaan zijn qua isolatie.
Aan de andere kant heb je ook gelijk de mogelijkheid het goed te doen, dat is dan wel weer een voordeel :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_196272352
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 15:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....
Ja, brr
  maandag 16 november 2020 @ 15:50:17 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196272568
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal strippen tot de balken. Nieuwe plafonds met isolatie, muren stucen, nieuwe badkamer, keuken, toilet.
Valt echt wel wat van te maken! En echt elke cent die je erin steekt, maakt de woning meer waard, in dit geval.
Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam. _O_
Resistance is futile.
pi_196272803
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.
Valt me toch op dat dit soort excessen, heel vaak in Groningen (speciaal NO) te vinden zijn.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_196272833
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem :+

[ afbeelding ]
Vind 't prachtig. Ik dacht eerst aan een buitenhaard met rookafvoer in de hoek. Is dus de HWA.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 16 november 2020 @ 16:13:47 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196272882
quote:
14s.gif Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam. _O_
Het blijft Noord-Oost Groningen natuurlijk, ik denk dat je het beter plat kunt gooien en iets aardbevingbestendigs en energielabel AAA neer kunt zetten, maar het blijft Bierum natuurlijk, de vraag is idd of zo'n investering zich terugbetaalt, want dan praat je al snel over 3 ton in totaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 16 november 2020 @ 16:26:13 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196273081
Hier heeft de makelaar zelfs de moeite genomen om je te laten zien wat je er van kunt maken.... helaas is de werkelijkheid dusdanig dat dat wel heel veel inspanning gaat kosten, maar wie het zelf allemaal kan kan er een leuk huis aan hebben....

Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')