Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Die lamp met al die blaadjes... waar gaat het toch heen met de mensheid. Het lijkt wel alsof iedereen iets wil verzinnen dat zo hip mogelijk is.
Hier was ik al bang voor. Het is Kunst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Deze lamp is door Ingo Maurer in 1997 ontworpen, echt heel hip kan je een 23 jaar oude lamp niet noemen.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem
[ afbeelding ]
Er heeft wel meer een opknapbeurt nodig, maar die badkamer is inderdaad wel heel erg.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
Ach, wanneer je het maar lang genoeg laat hangen wordt het vanzelf weer hipquote:Op zaterdag 14 november 2020 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Afgeprijsd! Nu voor nog geen ¤ 1.000!quote:Op zaterdag 14 november 2020 13:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Die lamp met al die blaadjes... waar gaat het toch heen met de mensheid. Het lijkt wel alsof iedereen iets wil verzinnen dat zo hip mogelijk is.
Dat zal te maken hebben met de bankzitters. Die bijv. hun arm op de rugleuning leggen of met hun hoofd tegen de muur hangen.quote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
Deze mensen hangen hun muurkunst te hoog op. Daar kan ik heel slecht tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest gelijk hier aan denken maar dat was elders.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:23 schreef virl3 het volgende:
Vroeger, was er een familie in mijn woonplaats die iedereen kende. Hij boerenknecht, zij huisvrouw en 4 kinderen, maar ze waren een beetje apart. Hij is in de jaren 90 overleden, zij is tot op hoge leeftijd actief geweest op haar manier bij allerlei verenigingen. Zeg maar bekend dorpsfiguur maar ook overleden op best mooie leeftijd jaren geleden. Ze woonden in een woning die d'r altijd knap verwaarloosd uitzag. Ze hadden ook heel lang geeneens stroom heb ik wel eens gehoord. Op een gegeven moment 1 lampje met een stroomdraadje vanaf de buren. Volgens mij heeft daarna een dochter van hun jaren lang in dit huis gewoond maar is ook overleden kort geleden vermoedt ik.
Ik zat vandaag op Funda en ik zag dat huis voorbij komen! Leuk om een keer binnen te kijken, en ik dacht gelijk aan dit topic. Past hier wel in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/barneveld/huis-41154004-valkseweg-99/
In het huis in Bierum hierboven hangt de 'kunst' nóg hogerquote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen het wel redelijk consequent dat is dan wel weer te waarderenquote:Op zondag 15 november 2020 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp opgemerkt van die beugels. Ik vind de keuken leuk.quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Om de makelaar te quoten: "Aan de tuinzijde bevindt zich de half open keuken. Hier heeft de tijd stil gestaan, maar wat ziet de keuken er netjes uit!"
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.
Ik zie voornamelijk beugels op helenlogische plaatsen voor iemand die niet meer gelemaal stevig op de benen staat.quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Om de makelaar te quoten: "Aan de tuinzijde bevindt zich de half open keuken. Hier heeft de tijd stil gestaan, maar wat ziet de keuken er netjes uit!"
Ze hebben ook overal en nergens in huis (de hoek van de woonkamer bijvoorbeeld) wandbeugels bevestigd, ziet er best bijzonder uit.
Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70quote:Op maandag 16 november 2020 11:21 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |