Krijg bij diverse nieuw aangeboden woningen dezelfde melding. Hikje van funda denk ik..quote:Op zondag 8 november 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm raarDan doet funda misschien vreemd bij mij
ja die doet vreemd![]()
Dit huis staat in Apeldoorn?quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
"In de uitbouw is scheurvorming zichtbaar. Wij bieden u de gelegenheid om nader onderzoek te doen naar de oorzaak en mogelijkheden tot herstel als onderdeel van de onderzoeksplicht."
Wat vriendelijk. Je mag dus eerst rustig zelf 10 mille uittrekken om erachter te komen dat je een bouwval koopt...![]()
Ik heb het gevoel dat als je dat latje weghaalt boven het raam dat de hele uitbouw dan in elkaar lazert.
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.quote:Op maandag 9 november 2020 11:53 schreef Heph844 het volgende:
Vind de vraagprijs wel meevallen. Stel dat je een halve ton kwijt bent aan funderingsherstel oid, heb je een vrijstaande woning in Apeldoorn voor 365.000 euro
Daar ben ik het mee eens, zorg zelf voor een rapport.quote:Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.
Ik denk dat de verbouwing begint bij 100k. Uitbouw repareren, badkamer, keuken, isolatie. Verder is dit een echt Apeldoorns huisje die behoorlijk verkracht is. Alleen het glas in lood heeft het overleefd, de schuifdeuren zijn er niet meer. Ik vind de tuin nogal klein en ook nog eens met flink wat inkijk.quote:Op maandag 9 november 2020 13:04 schreef JeOma het volgende:
[..]
Eens. Buurt is ook best ok. Maar ook van binnen moet er heel veel gebeuren. Inclusief funderingsherstel moet er nog wel 50k a 100k bij om er iets moois van te maken. Maar goed, het klopt dat je dan voor een half miljoen een leuk vrijstaand huis hebt. Ik vond vooral de opmerking grappig dat je onderzoek mocht doen.
Nou, die keuken in dat huis mag er ook wel zijn.. tjezus wat een kleur ..quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
"In de uitbouw is scheurvorming zichtbaar. Wij bieden u de gelegenheid om nader onderzoek te doen naar de oorzaak en mogelijkheden tot herstel als onderdeel van de onderzoeksplicht."
Wat vriendelijk. Je mag dus eerst rustig zelf 10 mille uittrekken om erachter te komen dat je een bouwval koopt...![]()
Ik heb het gevoel dat als je dat latje weghaalt boven het raam dat de hele uitbouw dan in elkaar lazert.
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...
Die vijver deel je wel met de burenquote:Op maandag 9 november 2020 17:38 schreef marcel.de het volgende:
30 posts waarvan 1 met foto in een fototopic
Portable magnetron. Handig, dan hoef je niet telkens naar de keuken![]()
[ afbeelding ]
De tuin is groot en zo heb je een vijver met je eigen zwarte zwanen:
[ afbeelding ]
Hier
Aan het interieur te zien zou het mij niet verbazen dat de bewoners tafeltje dekje afnemers zijn ;-)quote:Op maandag 9 november 2020 17:38 schreef marcel.de het volgende:
30 posts waarvan 1 met foto in een fototopic
Portable magnetron. Handig, dan hoef je niet telkens naar de keuken![]()
[ afbeelding ]
De tuin is groot en zo heb je een vijver met je eigen zwarte zwanen:
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
gevalletje foutje bedankt?
[ afbeelding ]
Dubbele deur waarvan ze er maar één gebruikten?quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan had je of die deur niet dubbel moeten maken, of die trap anders moeten laten lopen, maar dit is echt heel vaag.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dubbele deur waarvan ze er maar één gebruikten?
Kan toch zijn dat die deur er al in zat. Waarom zou je die trap anders moeten laten lopen als je die linkerdeur gewoon als muur ziet.quote:Op dinsdag 10 november 2020 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je of die deur niet dubbel moeten maken, of die trap anders moeten laten lopen, maar dit is echt heel vaag.
Maar goed dat hele huis is op zich een huis met potentie, maar je moet er wel heel veel aan uitgeven om de jaren 90 eruit te krijgen, want het is wel dramatisch gedateerd.
En dan die spuuglelijke trap nog, die idd wel heel duur zal zijn geweest maar niet goed berekend is.
ja, maar hier heb ik nog wel het gevoel dat dit een "grapje" van de architect is, en bij de trap denk ik juist dat er een rekenfoutje is gemaakt ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2020 20:29 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik vind het hapje uit de openhaard ook wel grappig "oops" detail
[ afbeelding ]
Ze zullen er waarschijnlijk later een minder steile trap in hebben gezet om makkelijker boven te komen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:02 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker als je dan ziet wat het eigenlijk 'maar' is.quote:Mis deze buitenkans niet en laat u verrassen door deze bijzondere villa, waar luxueus wonen, werken én recreëren centraal staan, maar bovenal door dit eenmalig interessant aanbod. Informeer snel naar de mogelijkheden want.. dit aanbod is beperkt geldig! Voor meer informatie kunt u …
Mwah, 550m² woonoppervlak staat ongeveer gelijk aan 5 rijtjeshuizen.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:31 schreef F.Sinatra het volgende:
Misschien zijn de foto's nog niet heel opmerkelijk, maar bij de tekst gaan m'n nekharen overeind staan.
[..]
Zeker als je dan ziet wat het eigenlijk 'maar' is.
https://www.funda.nl/koop(...)-harenlaan-3/#foto-9 Sorry, foto mobiel is gewoon k-u-t.
https://www.funda.nl/koop(...)86-slot-harenlaan-3/
Die spiegelwand? Of het gegeven dat het hele huis (enorm lelijk) gedateerd is?quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87359724-sluiskreek-16/
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
Combinatie vanquote:Op woensdag 11 november 2020 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die spiegelwand? Of het gegeven dat het hele huis (enorm lelijk) gedateerd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |