Sow hier wordt ik leip van, geen 1 patroon loopt door. OCD alert!quote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef Puala het volgende:
Bijzonder badkamertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een goeie plafondsquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
En dit is ook wel een pareltje![]()
De hal belooft al veel goeds
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de slaapkamer is in stijl
[ afbeelding ]
Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.quote:Op maandag 16 november 2020 14:30 schreef Puala het volgende:
En deze mensen houden van geel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.quote:Op maandag 16 november 2020 14:33 schreef miaeak het volgende:
[..]
Creatieve oplossing voor een niet-inbouw vaatwasser.
Ze hebben wel met de saturatie lopen klooien, want die keuken heeft in beide foto's een compleet andere tint
Oh die kende ik niet!quote:Op maandag 16 november 2020 14:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is wel een inbouw vaatwasser, sommige modellen hebben front bediening.
Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.quote:Op maandag 16 november 2020 13:09 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Klopt, geen onlogische plekken inderdaad, maar het ziet er wel bijzonder uit vind ik.
[..]
Ja ik woon in dezelfde wijk, nu bijna een jaar geleden gekocht en soms kijk ik nog of we wel goed gekocht hebben.Vind dit wel veel geld voor de hoeveelheid modernisering die nog nodig is (energielabel F ook), maar verwacht inderdaad alsnog dat hij zo weg is.
Poeh, deze vind ik ook wel prijzig hoor, ook voor de mindere wijk inderdaad. Maargoed, dat is wel wat de markt nu eenmaal heeft gedaan.
Grappig hoe smaken verschillen, ik word dus echt niet blij van die keuken.
Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....quote:Op maandag 16 november 2020 14:26 schreef Puala het volgende:
Bijzonder badkamertje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoenquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op maandag 16 november 2020 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat stukje Liendert is nou net wel aardig, en in de jaren 70/80/90 kon je daar (in dat specifieke stukje) nog heel goed zitten, maar Liendert is wel heel hard achteruit gegaan, aan de andere kant denk ik dat het nu ook wel weer vooruit gaat, het slopen van een deel van die flats en het vervangen voor eengezinswoningen is wel goed geweest, plus dat de woningen van de woningstichting bij de Geelgorsstraat en dergelijke ook soms al verkocht worden en dat trekt de wijk ook wat omhoog.
Dus het zal wel weer goed komen en ik verwacht dat die aan de Patrijzenhof dus ook vrij rap weg is, maar als ik tussen Liendert of Schothorst zou moeten kiezen dan zou het idd Schothorst worden, ook met deze twee woningen en zelfs als dat betekent dat het dus een huis zonder garage zou worden.
Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.quote:Op maandag 16 november 2020 14:29 schreef Puala het volgende:
Lekker retro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een half-geïntegreerde vaatwasser.quote:
Energielabel F dus er zal op die paar dubbele ramen wel weinig aan gedaan zijn qua isolatie.quote:Op maandag 16 november 2020 15:22 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Koud huis volgens mij. Dik gordijn voor de voordeur. Straalkachel op de wc en een deken op de bank.
Ja, brrquote:Op maandag 16 november 2020 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben met dat soort trappetjes om het bad of de douche uit te stappen altijd zo bang dat je onderuit gaat....
Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam.quote:Op maandag 16 november 2020 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal strippen tot de balken. Nieuwe plafonds met isolatie, muren stucen, nieuwe badkamer, keuken, toilet.
Valt echt wel wat van te maken! En echt elke cent die je erin steekt, maakt de woning meer waard, in dit geval.
Valt me toch op dat dit soort excessen, heel vaak in Groningen (speciaal NO) te vinden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:14 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Zowel de keuken als de badkamer behoeven een opknapbeurt en wellicht enige modernisering. Gelukkig is er al wel centrale verwarming aangelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet duur voor een vrijstaande woning met grote tuin maar de locatie is dan ook niet echt in het economische hart van Nederland.
Vind 't prachtig. Ik dacht eerst aan een buitenhaard met rookafvoer in de hoek. Is dus de HWA.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:23 schreef Daantke het volgende:
Binnen geen plek meer voor de oven? Geen probleem
[ afbeelding ]
Het blijft Noord-Oost Groningen natuurlijk, ik denk dat je het beter plat kunt gooien en iets aardbevingbestendigs en energielabel AAA neer kunt zetten, maar het blijft Bierum natuurlijk, de vraag is idd of zo'n investering zich terugbetaalt, want dan praat je al snel over 3 ton in totaal.quote:Op maandag 16 november 2020 15:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trap moet wel verplaatst worden (echt, een beroerdere plek is haast niet mogelijk) en de nodige dragende muren die gestut moeten worden. Kost wat, maar dan heb je ook wat. 100k ben je zo kwijt aan deze verbouwing, en de vraag is of je er 200k voor terug krijgt in Bierum. Wel een epische plaatsnaam.
Makelaarstekst: Handige klusser? Dan hebben wij een mooie uitdaging voor je ‘in de verkoop’ gekregen… Centraal in het dorp Woldendorp en op een verrassend groot perceel is namelijk een vrijstaand woonhuis gesitueerd dat wel wat ‘liefde en energie’ kan gebruiken!quote:Op maandag 16 november 2020 16:26 schreef Leandra het volgende:
Hier heeft de makelaar zelfs de moeite genomen om je te laten zien wat je er van kunt maken.... helaas is de werkelijkheid dusdanig dat dat wel heel veel inspanning gaat kosten, maar wie het zelf allemaal kan kan er een leuk huis aan hebben....
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja gelukkig zijn er mensen die hier blij van worden! Ik wilde dat ik er één was, al schrik ik bij deze ook wel van de staat van het dak. Aan de andere kant heb je hier weinig sloopwerkzaamheden over dus kan het meteen mooier worden.quote:Op maandag 16 november 2020 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Lang leve de mensen die het leuk vinden om zo’n huis op te knappen, zou ik zeggen.
Volgens mij redeneren mensen hier soms wat te veel vanuit hun eigen voorkeuren.
quote:Op maandag 16 november 2020 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook wel gezellig. Het pils en de peuken staan nog op tafel.
https://www.funda.nl/koop(...)-vogelkersstraat-28/
@osodevo aangezien hij alleen een magnetron had om te koken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Fok!ker woont daar?
Koelkast, oven, magnetron, alles binnen handbereik in de woonkamer![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
@:osedovo aangezien hij alleen een magnetron had om te koken.
Niks mis mee om 11.15uquote:Op maandag 16 november 2020 23:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ook wel gezellig. Het pils en de peuken staan nog op tafel.
https://www.funda.nl/koop(...)-vogelkersstraat-28/
Hou kun je nou met een Corvette een Tabbert caravan trekken.quote:Op maandag 16 november 2020 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoen
ik denk de boekhouding van de BV die op dit adres is gevestigdquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat zouden wij niet mogen zien?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/zetten/huis-41035068-magdalena-13/
Geen idee, wel opvallend dat het huis in 2018 ook al te koop stond (vanaf 2011 ogenschijnlijkquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:56 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat zouden wij niet mogen zien?
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/zetten/huis-41035068-magdalena-13/
Met bieden vanaf 535k zou ik ook direct de kiet te koop zetten als ik zo een schutting tuin hadquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)
* Blues kijkt uit het raam naar eigen tuin... eh.. dan heb ik ook een puintuinquote:Op maandag 16 november 2020 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat hele huis is nog origineel jaren 70
Overigens verwacht ik dat het zo weg is, hoekwoning in Amersfoort voor 325.000 in een aardige wijk.
Als je handig bent is daar voor een redelijk bedrag heel wat van te maken.
Idem voor deze overigens (net een iets mindere wijk maar wel een garage) en een puintuin:
[ afbeelding ]
Mag dat zwart en glas in de ban? Werkelijk elk huis in elk programma knappen ze op met zwart en glazen deurenquote:Op dinsdag 17 november 2020 10:50 schreef Fred het volgende:
Hier zijn ze denk ik uitgekeken op het uitzicht op het toilet vanaf de eetkamertafel:
[ afbeelding ]
Woning staat in een wijk waar het min of meer verplicht is om je tuin zo in te richten dat er je twee auto's op kan parkeren, om de percelen betaalbaar te houden is de ruimte voor de auto's afgesnoept van de achtertuin. Gevolg is dat je op een grote parkeerplaats woont met een postzegel om om zelf op te zitten.
Je ziet dan ook veel woningen nu kort na oplevering van de wijk te koop staan (net zoals de buren van deze woning ook hebben gedaan)
Hiervoor kom ik in dit topicquote:Op maandag 16 november 2020 14:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
En de gang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht ff "oeh! Corvettequote:Op maandag 16 november 2020 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee Corvettes in de garage.... maar hemel, wat een klus om dat huis van al die "Custom made" extra's te ontdoen
En de "foto's" die er van de binnenkant wel zijn zijn geen foto's maar tekeningen....quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:38 schreef Fred het volgende:
Dit hok is zo klein dat ze 23 van de 31 foto's buiten de woning hebben genomen, inclusief de beroemste buttplug van Europa:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke Fok!ker woont daar?
Koelkast, oven, magnetron, alles binnen handbereik in de woonkamer![]()
Hoe langer je naar de foto's kijkt hoe meer pauper dingen je ziet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:17 schreef Blues het volgende:
[..]En niet te vergeten een tuinstoel in je kamer
Nee, degene die nog gerestaureerd moet worden heeft meer kansen, deze zou zo in een Cars-show mee kunnen doen als het Hillbilly neefje van Lightning McQueen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik dacht ff "oeh! Corvette".
Maar dit kan je toch geen corvette meer noemen?:
Past wel bij de rest van het huis, though.
Oeh, dat is bij Ruinerwold om de hoekquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:21 schreef Blues het volgende:
Keldertje in Dwingeloo
[ afbeelding ]
Instapklaar! Incl. koeiendeur.
[ afbeelding ]
DIT HUIS
Gaat vanzelf weer voorbij joh, is de hype van het moment, over 10 jaar kun je huizen met zwart stalen deuren met glas en een grote visgraatvloer zo pinpointen naar een (ver)bouw rond 2020.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag dat zwart en glas in de ban? Werkelijk elk huis in elk programma knappen ze op met zwart en glazen deuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |