Ruimtelijk effect.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja geen ideeIk gok dat hier geen mensen inwonen beneden de 50 80. Ik snap trouwens die spiegelwand in de huiskamer niet. Denk dat zoiets in de slaapkamer beter tot zijn recht komt
Mijn tante van 92 heeft moderne meubels dan dit. Ze zeggen in de omschrijving dat ze net klaar zijn met werken, halverwege/eind 60 dan dus. Maar ze hebben de meubels van hun ouders dan overgenomen ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2020 18:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ruimtelijk effect.
En ik denk niet dat ze 80+ zijn. Die zithoek past daar bijv. al niet bij.
Ik snap dat het je smaak niet is, mijn smaak ook niet, maar het zijn geen typische bejaardenmeubels.quote:Op woensdag 11 november 2020 18:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Mijn tante van 92 heeft moderne meubels dan dit. Ze zeggen in de omschrijving dat ze net klaar zijn met werken, halverwege/eind 60 dan dus. Maar ze hebben de meubels van hun ouders dan overgenomen ofzo?
quote:Op woensdag 11 november 2020 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok op bewoners van Indiase afkomst of iets dergelijks en zeker geen bejaarden. Al die gedrapeerde gordijnen stofnesten, brrr
Die hangpotjes met schroeven in de schuurquote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87359724-sluiskreek-16/
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
Tegen reigers of andere viseters in de tuin/ vijver? Of tegen ontsnappende katten...quote:Op woensdag 11 november 2020 19:39 schreef Mrmime het volgende:
Waarvoor zijn al die waslijnen in de tuin bij dat spiegelhuis?
Die mensen van nummer 16 verkopen zelf en willen niet zien dat hun "paleisje" een gedateerde bende is die niemand wil hebben.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Toevallig hebben we bij de eerste woning kenbaar gemaakt dat we geïnteresseerd zijn. Tot op heden niks gehoord. Veel huurwoningen uit die wijk worden koopwoningen en de koop gaat dus via een woningcorporatie. Of je het huis mag bezichtigen of niet gaat via een loting. Ik snap ook niet hoe ze aan de prijs van nummer 16 zijn gekomen. Andere woningen worden voor (veel) minder aangeboden.
Tjessis, weer zo'n kamperspaleisje...quote:Op donderdag 12 november 2020 00:07 schreef revpolen het volgende:
Nieuwe trend?! Trap voor de deur!
https://www.funda.nl/koop(...)ne-heistraat-16-396/
[ afbeelding ]
Hij staat er 2 x opquote:Op woensdag 11 november 2020 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die mensen van nummer 16 verkopen zelf en willen niet zien dat hun "paleisje" een gedateerde bende is die niemand wil hebben.
Plus dat ze mogelijk een aflossingsvrije hypotheek hebben waarop ze werkelijk nog niet afgelost hebben en dan zullen ze iedere cent heel hard nodig hebben want mogelijk niet voldoende inkomen voor een nieuwe hypotheek, ook niet "in de provincie".
Ze hebben simpelweg geen realistisch beeld van de waarde van hun woning, dat zou zelfs wel eens de reden kunnen zijn dat ze het zelf verkopen: dat er geen makelaar was die meer dan ¤ 234.567 voor dat huis als vraagprijs wilde hanteren.
Die met makelaar is van deze maand idd...quote:Op donderdag 12 november 2020 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij staat er 2 x op1x zonder makelaar en 1 x met https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-41184100-sluiskreek-16/ Maar die zonder makelaar stond er al een tijdje op voordat ze wel een makelaar in de arm namen. Wel dezelfde verkoopprijs.
Zou je nou de inrichting erbij krijgen denk ik dan altijdquote:Op woensdag 11 november 2020 15:27 schreef ShaoliN het volgende:
Voor slechts 2,9 miljoen euro ben je eigenaar van deze klassieke doch zeer smaakvol ingerichte villa;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/best/huis-49782775-patrijslaan-13/
Excuus als hij al eerder voorbij gekomen is.
Wel lekker makkelijk schoonmakenquote:Op donderdag 12 november 2020 10:14 schreef Berkery het volgende:
Het is optisch bedrog, maar heel even lijkt het net of je kan kakken onder de douche.
[ afbeelding ]
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.quote:Op woensdag 11 november 2020 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-87359724-sluiskreek-16/
Ik gok dat zo'n spiegelwand mensen afschrikt, want hij staat al best lang op funda. Ik zeg best lang, omdat over het algemeen huizen in die buurt wel rap verkocht worden.
Jij hebt vast nooit een vijver met vissen of een tuin vol kippen gehadquote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.
[ afbeelding ]
Iemand die zuinig is op zijn dure vissen.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Of de mega lange waslijnen? Watvoor gezin heeft hier gewoond zeg.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2020 16:58 schreef JeOma het volgende:
[ afbeelding ]
"In de uitbouw is scheurvorming zichtbaar. Wij bieden u de gelegenheid om nader onderzoek te doen naar de oorzaak en mogelijkheden tot herstel als onderdeel van de onderzoeksplicht."
Wat vriendelijk. Je mag dus eerst rustig zelf 10 mille uittrekken om erachter te komen dat je een bouwval koopt...![]()
Ik heb het gevoel dat als je dat latje weghaalt boven het raam dat de hele uitbouw dan in elkaar lazert.
Maar goed, misschien ben ik te kritisch omdat ik niet in de Randstad woon. Daar zal dit wel schering en inslag zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |