Tamelijk dom zo je trouwe achterban merkbaar te naaienquote:Op zaterdag 7 november 2020 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat Trump grappen uithaalt met hun medische zorg onder andere.
Het is Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tamelijk dom zo je trouwe achterban merkbaar te naaien
Wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:28 schreef BlackNero het volgende:
Fox zet nu ook in op de glitch in Michigan. Volgens mij is er bij Foxnews intern ook de nodige polarisatie.
Fox bestaat ook uit 2 delen. De nieuwsafdeling en de entertainment cq propaganda afdeling.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:28 schreef BlackNero het volgende:
Fox zet nu ook in op de glitch in Michigan. Volgens mij is er bij Foxnews intern ook de nodige polarisatie.
quote:
Klopt, maar gisteren had Tucker Carlson toch wel de nodige kritiek op Trump en vooral zijn speech. Hannity was woest en Ingraham ging conspiracy mode. Nu is Lou Dobbs weer smoesjes aan het zoeken. Ik heb Wallace tot nu steeds gemist, maar daar heb ik wel genoeg vertrouwen in.quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Fox bestaat ook uit 2 delen. De nieuwsafdeling en de entertainment cq propaganda afdeling.
Om nog iets mee te kunnen als het doorslaggevend zou zijn. Volgens mij luidt het oordeel nu vooral: “het sop is de kool niet waard want het gaat om marginale aantallen”quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Snap alsnog niet waarom deze stemmen dan apart gehouden zouden moeten worden, maar ok.
Als dat zo is, dan is dit meer een politieke uitspraak, niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Om nog iets mee te kunnen als het doorslaggevend zou zijn. Volgens mij luidt het oordeel nu vooral: “het sop is de kool niet waard want het gaat om marginale aantallen”
Omdat bij die stembiljetten een aantal dingen gecontroleerd moeten worden zoals de datum van versturing, dubbel stemmen en zo ...quote:Op zaterdag 7 november 2020 01:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Snap alsnog niet waarom deze stemmen dan apart gehouden zouden moeten worden, maar ok.
Wat zeggen ze dan? Ik hoorde dat Fox afgelopen dagen verrassend redelijk wasquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zit voor de grap even Fox News te kijken, echt walgelijke verslaggeving: https://video.foxnews.com/v/5614615980001#sp=watch-live
Nu is er echt een propaganda meneer Biden aan het afkraken op alle mogelijke vlakken in een betoog. Snap niet zo goed waarom.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:04 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan? Ik hoorde dat Fox afgelopen dagen verrassend redelijk was
Ik zie het ja. Echt achterlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nu is er echt een propaganda meneer Biden aan het afkraken op alle mogelijke vlakken in een betoog. Snap niet zo goed waarom.
Ik hoor net dat hij zou spreken als er news outlets waren die hem als president gecalled hadden. Maar dat is dus niet zo.....quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Om 2 uur zou Biden toch een toespraak houden trouwens?
Tjah.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:05 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Echt achterlijk.
'They literally picked Kamala Harris as the VP, a woman who can't even pronounce her own name.'?
Waarom? “Gebrek aan procesbelang” is gewoon een juridisch oordeel. Evenals “vordering komt niet voor toewijzing in aanmerking want disproportioneel veel nadeel voor gedaagde”quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dit meer een politieke uitspraak, niet?
Ah ja, wat echt naar mijn mening bizar is. Wat een laffe bende.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij zou spreken als er news outlets waren die hem als president gecalled hadden. Maar dat is dus niet zo.....
Verplaatst naar 4 uur.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
Om 2 uur zou Biden toch een toespraak houden trouwens?
Ik ben geen jurist, dus als jij me zegt dat dit kan zijn zodat het hooggerechtshof mogelijik afhankelijk van de stand van zaken dan wil besluiten, dan lijkt me dat politiek. Want juridisch kan dit varkentje nu direct gewassen worden zonder dat je vooraf de uitkomst weet, immers, nietwaar?quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? “Gebrek aan procesbelang” is gewoon een juridisch oordeel. Evenals “vordering komt niet voor toewijzing in aanmerking want disproportioneel veel nadeel voor gedaagde”
Overigens kan dat procesbelang Trump nog wel eens gaan opbreken. De kans dat een rechter überhaupt gaat beginnen aan een zaak als er geen mogelijkheid meer is om de 270 nog te halen is klein... (meldt CNN net)
Tering.quote:
Mwah hoorde ook Kornacki met valide redenen komen om dat niet te doen. Ze hebben bv niet echt zicht op welke richting de stemmen van de provisional ballots opgaan. En liever het zekere voor het onzekere nemen natuurlijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah ja, wat echt naar mijn mening bizar is. Wat een laffe bende.
Sjonge, werd toevallig bijtijds wakker voor 2 uur.quote:
Ik denk dat hij niet luistertquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sjonge, werd toevallig bijtijds wakker voor 2 uur.
Kijken of het lukt om 4 uur.
Bedankt allen voor de bijlees.
Zou iemand al duidelijk hebben gemaakt aan trump - al die vrienden (?) die hij dagelijks uren belt - dat het voor hem een verloren zaak is.
Mijn kennis van Amerikaans recht (wat nogal afwijkt want common law) is ook beperkt hoor. Maar wat ik er van begrijp is dit ook geen finaal oordeel (dat zou van het hof moeten komen, dit komt van 1 rechter) maar een soort ordemaatregel. Dan is het logisch dat je geen onomkeerbare dingen doet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, dus als jij me zegt dat dit kan zijn zodat het hooggerechtshof mogelijik afhankelijk van de stand van zaken dan wil besluiten, dan lijkt me dat politiek. Want juridisch kan dit varkentje nu direct gewassen worden zonder dat je vooraf de uitkomst weet, immers, nietwaar?
Van wie neemt hij iets aan dan? Hilary kreeg een telefoontje van Obama. Wie zou dat bij Trump moeten doen? Putin? Als de geruchten waar zijn is die laatste trouwens ook weg volgend jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zou iemand al duidelijk hebben gemaakt aan trump - al die vrienden (?) die hij dagelijks uren belt - dat het voor hem een verloren zaak is.
Jazeker zijn die er.quote:Op zaterdag 7 november 2020 02:23 schreef Zwoerd het volgende:
Zijn er in Amerika eigenlijk duidelijke regels wat een president tijdens de lame duck period nog allemaal kan doen?
Ah, zeker alleen fatsoensnormen? Gaat vast goed komenquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jazeker zijn die er.
Hij mag namelijk alles.
ID tonen of anderzins een gebrek repareren tav provisional ballotsquote:Op zaterdag 7 november 2020 02:34 schreef svann het volgende:
CNN nu: Breaking news. Long line in Nevada after deadline to resolve ballot issues.
Wat gebeurd daar?
Alsnog stemmen?
Big tech en de globalisten verdrijven de ouderwetse diners en Starbucks is meer voor de metrosexuele stedeling, zoiets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 03:04 schreef svann het volgende:
Is Starbucks drinken ook al politiek gekleurd?
Het is in elk geval slechte koffie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 03:07 schreef BlackNero het volgende:
Big tech en de globalisten verdrijven de ouderwetse diners en Starbucks is meer voor de metrosexuele stedeling, zoiets.
Dit is gewoon treurig.quote:Op zaterdag 7 november 2020 03:16 schreef AMDB het volgende:
Deze election theft video van Giuliani. Je hoeft de content niet te kijken (bullshit). Maar skip wel even naar 11:08, kun je lachen.
Wat enorm kenmerkend van deze meerdaagse South Park-aflevering dat bij een dergelijke statement vermeldt wordt dat Biden geen victory speech zal geven voordat hij deze ook daadwerkelijk heeft bereikt.quote:
Ach ja tegenwoordig zijn er ook presidenten die dat niet doen dusquote:Op zaterdag 7 november 2020 04:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat enorm kenmerkend van deze meerdaagse South Park-aflevering dat bij een dergelijke statement vermeldt wordt dat Biden geen victory speech zal geven voordat hij deze ook daadwerkelijk heeft bereikt.
Dezelfde gedachte had ik ook, Trump zal iets woester geworden zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:43 schreef trein2000 het volgende:
Die opperstemmenteller in Allegheny is duidelijk
Dat is de reden dat ik Fox volg, die zijn steeds het eerste met hun calls.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach ja tegenwoordig zijn er ook presidenten dus die dat niet doen dus![]()
Maar in feite blijft het uitroepen van news outlets van een winnaar nog steeds een 'voorspelling'. Wel een hele zekere voorspelling maar in de praktijk is het pas zeker als de staat de stemmen gecertificeerd heeft en daar wacht niemand op
Het is ook fascinerendquote:Op zaterdag 7 november 2020 04:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik Fox volg, die zijn steeds het eerste met hun calls.
Het lijkt haast wel een teaser dat PA nu op een <1% verschil gaat eindigen en dus per definitie een recount gaan doen. Het had zo makkelijk kunnen zijn, 1.1% voor Biden en we konden dit achter ons laten.
Ben nog nooit zo betrokken geweest bij Amerikaanse politiek.
Genieten die Twitter-tantrums vol frustratie. Laatste zoveel uur lijkt het wel of Drumpf Jr. papa's telefoon heeft afgepakt, ik meen namelijk een aantal coherente zinnen te lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dezelfde gedachte had ik ook, Trump zal iets woester geworden zijn.
Vraag me oprecht af wat zijn mentale toestand nu is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:53 schreef bedachtzaam het volgende:
Zal Trump nu iets door zijn tv gegooid hebben?
Ik ook. Ik mocht Trump al absoluut niet, maar dacht dat de V.S. en de wereld beter af waren met hem dan met Biden. Wat is dat enorm veranderd in de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:55 schreef skysherrif het volgende:
Hier spreekt een president.
Ik ben onderhand best 'opgewarmd' voor een Biden presidentschap, ik heb er vertrouwen in
Dat eerste heb ik dan weer absoluut niet gehad, sws altijd eerder voor de democraat, maar ik hoopte op Sanders (en yang).quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mocht Trump al absoluut niet, maar dacht dat de V.S. en de wereld beter af waren met hem dan met Biden. Wat is dat enorm veranderd in de laatste paar dagen.
Ik had voor zijn termijn eigenlijk al een idee van "wat een tactloze zwakzinnige", maar het is een zakenman en wellicht is het goed dat een dergelijk figuur het bedrijf V.S. bestuurt. Wist niet eens dat Biden ex-vicepresident was.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik dan weer absoluut niet gehad, sws altijd eerder voor de democraat, maar ik hoopte op Sanders (en yang).
Dat is eigenlijk wel het grappigste van dit alles, door Trump z'n krijsend-kind-gedrag ben ik echt gaan rooten voor Joey Biden. Kende hem niet verder alszijnde een figuur uit memes die zwakzinnige bijstandmisbruikers in Facebook-marktplaats groepjes postten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:04 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens ook echt respect dat hij zichzelf nog niet de overwinnaar noemt. Dat had hij makkelijk kunnen doen met bijv. Decision Desk die hem de overwinning al hebben gegeven en de duidelijke cijfers overal.
Maar dat zou alleen maar onrust opleveren, hij wacht geduldig af en maakt een groot contrast met Trump die dat (bovendien onterect) wel doet.
De enige reden dat ze alle stemmen gaan tellen is omdat het boegbeeld van Cheetos dat zo hard roept.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:06 schreef svann het volgende:
Zoals te verwachten een positieve alvast presidentiële speech over geduld, dat elke stem telt, verbinden en opbouwen.
Tijd dat CNN het gaat callen. Mooi moment na deze speech.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
De grens in PA voor een recount gaat hij nu voorbij.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
De grens in PA voor een recount gaat hij nu voorbij.
Liefst gewoon Fox eigenlijk, om alle twijfel weg te nemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tijd dat CNN het gaat callen. Mooi moment na deze speech.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:26 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik call hem en ga slapen. Biden is POTUS-elect.
[..]
Ik geloof het niet. Zie het wel veel voorbij komen bij usual suspects.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:23 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er hier ook mensen die geloven in de blockchain / watermerk op valse stemmen theorie?
Blockchain is de enige toekomst, en die zal er komen, maar niet voordat het op corporate niveau is uitgemolken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:23 schreef Nielsch het volgende:
Zijn er hier ook mensen die geloven in de blockchain / watermerk op valse stemmen theorie?
Dankzij de shitshow van de afgelopen paar dagen kan ik dit bericht niet anders bekijken dan skeptisch.quote:
Ha nee. Kyle Griffin werkt voor de NBC en is een soort doorgeefluik van betrouwbare nieuwtjes.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Dankzij de shitshow van de afgelopen paar dagen kan ik dit bericht niet anders bekijken dan skeptisch.
Is het toevallig iemand die immer trouw naast President Cheeto staat op het zinkende schip?
Een baken van onpartijdigheid temidden deze freakshow?quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ha nee. Kyle Griffin werkt voor de NBC en is een soort doorgeefluik van betrouwbare nieuwtjes.
Nee onpartijdig is hij niet maar dat hoeft ook niet zolang de berichten die hij doorgeeft maar betrouwbaar zijn. Wat natuurlijk niet betekent dat hij nooit een fout maakt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 06:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Een baken van onpartijdigheid temidden deze freakshow?
Ik heb me nog nooit zoveel voor Amerikaanse politiek geïnteresseerd als nu, deze gang van zaken fascineert me echt. En dan nog die aanhang in de vorm van een stel bastaard-zonen die om beurten fraude schreeuwen of oproepen tot het oppakken van de fakkels en hooivorken.
Wie dacht toen Back to The Future uitkwam dat Biff Tannen als president een accurate voorspelling zou zijn?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 06:02 schreef illusions het volgende:
Wie dacht toen Back to The Future uitkwam dat Biff Tannen als president een accurate voorspelling zou zijn?
Mark Meadows was dus zonder mondkapje op het verkiezingsfeestje in het Witte Huis:quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 03:16 schreef AMDB het volgende:
Deze election theft video van Giuliani. Je hoeft de content niet te kijken (bullshit). Maar skip wel even naar 11:08, kun je lachen.
Hmmmquote:Op zaterdag 7 november 2020 06:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mark Meadows was dus zonder mondkapje op het verkiezingsfeestje in het Witte Huis:
[ twitter ]
[ twitter ]
Alle contact tracing zou al gedaan zijn![]()
![]()
[ twitter ]
Een volledige paragraaf van academisch-klinkend woordgebruik wat in principe valt te vertalen als schoppen, krijsen en janken omdat Maarschalk Cheetos z'n zin niet krijgt. Toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:14 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals gewoonlijk weer één grote chaos dus ....![]()
[ twitter ]
Dus een selecte groep insiders wist het al, maar die hebben een nog grotere groep aanhang verzocht het stil te houden. Belooft weer een sappig schandaal.quote:
Hij is de laatste paar dagen niet anders dan dat ie is hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 04:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mocht Trump al absoluut niet, maar dacht dat de V.S. en de wereld beter af waren met hem dan met Biden. Wat is dat enorm veranderd in de laatste paar dagen.
Ja. Blij dat ik gewoon ben gaan slapen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
En nog is er niets veranderd. Ik heb het idee dat ik in een soort loop zit.
Weet je dat zeker? Of zijn ze klaar voor vandaag? Als niemand er iets over zegt is het vrij waarschijnlijk dat ze nog niet klaar ziijn met tellenquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:15 schreef illusions het volgende:
Waarom zegt niemand iets over Georgia?
Kreeg net een push notification van die Github tool dat ze klaar waren met tellen, 0.09% marge voor Biden.
Recount indien iemand het aanvraagt.
Het is een quote uit een artikel van de Wall Street Journal waarvan het linkje in de tweet staatquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Een volledige paragraaf van academisch-klinkend woordgebruik wat in principe valt te vertalen als schoppen, krijsen en janken omdat Maarschalk Cheetos z'n zin niet krijgt. Toch?
Niet alle blockchain heeft energie nodig. Blockchain zou heel goed kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 05:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Blockchain is de enige toekomst, en die zal er komen, maar niet voordat het op corporate niveau is uitgemolken.
De enige eerlijke blockchain is Bitcoin zelf, en zelfs daar heb je theoretisch met 50%+ computing power geheel de touwtjes in eigen handen.
Zodra je blockchain-based verkiezingen gaat houden, bepaalt degene die de meeste energie kan opwekken de uitkomst.
Die github is mijns inziens zo'n beetje het meest betrouwbare medium tot nog toe.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Of zijn ze klaar voor vandaag? Als niemand er iets over zegt is het vrij waarschijnlijk dat ze nog niet klaar ziijn met tellen
Nou, dan sluit ik me daarbij aan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is een quote uit een artikel van de Wall Street Journal waarvan het linkje in de tweet staat
Er staat dat het ontbreekt aan enige vorm van strategie/ organisatie in het Witte Huis om deze verkiezing te bevechten bij de rechter en dat eigenlijk niemand weet wie daarover gaat![]()
Ik geloof dat geen enkele termijn van geen enkele president smetteloos is, maar de afgelopen jaren waren een shitshow die ongeevenaard is in de recente geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus een selecte groep insiders wist het al, maar die hebben een nog grotere groep aanhang verzocht het stil te houden. Belooft weer een sappig schandaal.
Ze gaan daar al automatisch recounten als dat binnen de marge blijft. Maar eerst moeten echt alle stemmen binnen zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:15 schreef illusions het volgende:
Waarom zegt niemand iets over Georgia?
Kreeg net een push notification van die Github tool dat ze klaar waren met tellen, 0.09% marge voor Biden.
Recount indien iemand het aanvraagt.
Yo, jij ook hier?quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik geloof dat geen enkele termijn van geen enkele president smetteloos is, maar de afgelopen jaren waren een shitshow die ongeevenaard is in de recente geschiedenis.
Leuk dat je username er op aansluit op het volgende. Het showtje waar we nu in de media naar kijken hebben we namelijk ook aan Trump en zn Witte Huis te danken.
Veel alternatieve media hadden Biden al heel vroeg als winnaar. Men pakte gewoon de tellingen, deed er wat polls en gestaafde prognoses bij en daar was een uitslag.
In een normaal jaar hadden alle mainstream media dit ook toegepast. Maar omdat Trump CNN, MSNBC, ABC, Fox etc regelmatig bestookt zijn door Trump met Fake news en omdat hij in fraude gelooft wil niemand de anders gangbare methode toepassen.
Ook al was er statistisch nauwelijks sprake van een kans dat t anders zou kunnen worden. Indien het toch nog anders zou worden had men met twee doorsnee kandidaten er geen punt van gemaakt.
Dus dankzij Trump zitten we nu ook weer naar een spastisch geheel te kijken.
Georgia is geen automatische recount dus, die kan binnen 2 dagen aangevraagd worden indien de marge =<0.5% is, waar volgens mijn donkerbruine vermoeden, Trump nog geen 2 uur voor nodig heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze gaan daar al automatisch recounten als dat binnen de marge blijft. Maar eerst moeten echt alle stemmen binnen zijn.
Waar staat dan dat ze in Georgia uitgeteld zijn? Dat is gewoon de laatste schatting.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Georgia is geen automatische recount dus, die kan binnen 2 dagen aangevraagd worden indien de marge =<0.5% is, waar volgens mijn donkerbruine vermoeden, Trump nog geen 2 uur voor nodig heeft.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Alle stemmen zijn geteld. Enige reden dat er "Unknown" staat bij remaining votes is omdat het een vlug in elkaar gezet script is, en de individuele staten hardcoded in de "watchlist" van die tool staan.
Heb de sourcecode er al op nagekeken.Lang leve Github en filantropen zoals Alex.
Kreeg net een push notificatie van die Github tool via Google Chrome.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waar staat dan dat ze in Georgia uitgeteld zijn? Dat is gewoon de laatste schatting.
Pff ik ga dat niet allemaal doornemen hoor. De NYT geeft iig nog gewoon aan dat 98% van de stemmen geteld is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Kreeg net een push notificatie van die Github tool via Google Chrome.
https://alex.github.io/ny(...)d-state-changes.html
Je ziet hier bij remaining votes "Unknown", zo ook bij "Hurdle". Dit wordt weergegeven omdat het begrijpelijkerwijs een vlug in elkaar gezet scriptje is.
Dit is de CSV met de data waarop die pagina is gebaseerd:
https://github.com/alex/n(...)nd-state-changes.csv
Heel duidelijk dat er 0 remaining votes zijn, en dus ook 0 hurdle.
Die CSV wordt opgemaakt d.m.v. dezelfde API die New York Times gebruikt, echter pollen ze het systeem elke zoveel minuten en zodoende zijn sites als NYT nog niet up to date.
https://github.com/alex/n(...)nd-state-changes.csv
Waarom is Alaska eigenlijk nog een vraagteken?quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:34 schreef illusions het volgende:
Dames en heren, een blik in de toekomst:
[ afbeelding ]
Ben het nader aan het bekijken, en volgens mij heb ik te vroeg gejuicht, er lijkt een bug in de "scraper" te zitten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pff ik ga dat niet allemaal doornemen hoor. De NYT geeft iig nog gewoon aan dat 98% van de stemmen geteld is.
Mischien zijn er batches van stemmen die nog helemaal niet ingevoerd zijn?
Als het tellen in Georgia klaar zou zijn zou deze staat er ook helemaal niet meer op staan net als alle andere staten die gecalled zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben het nader aan het bekijken, en volgens mij heb ik te vroeg gejuicht, er lijkt een bug in de "scraper" te zitten.
Het CSV bestand geeft een negatief getal voor "Remaining votes".
Je hebt gelijk. Mijn excuses, was te voorbarig. Nogmaals, kreeg dus een push notification van die pagina en wanneer de source-data =<0 is, geeft hij een "Unknown".quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als het tellen in Georgia klaar zou zijn zou deze staat er ook helemaal niet meer op staan net als alle andere staten die gecalled zijn.
Deze kaart ligt voor Trump klaarquote:Op zaterdag 7 november 2020 07:58 schreef BlackLining het volgende:
Even de speech van Biden gekekenprima toch.
Maar Trump gaat dus serieus voor een herhaling van 2000 ja?er zou toch vast wel ergens iemand zijn die hem kan aanraden dat niet te doen? De kans dat rechters mee gaan in dit gelul is nagenoeg 0% toch?
https://twitter.com/TeamTrump/status/1324721472347262977quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:30 schreef DonDruiper het volgende:
Nou vandaag ist wel klaar toch?
Tijd om Donald vandaag definitief af te maken.
Game - Set - Jail
quote:Others didn’t feel they had anything to explain or defend. “Don’t cry because it’s over. Smile because it happened,” a former White House official told me. “Live. Laugh. Love.” This person added, “Sometimes you own the libs; sometimes the libs own you.”
https://nymag.com/intelli(...)y-election-week.htmlquote:"said that Trump is not just done for, but done. “He wants to lose. He’s out of money. He worries about being arrested. He worried about being assassinated,” they said. “It hasn’t been a great experience for him. He likes showing people around the White House, but the actual day-to-day business of being president? It’s been pretty unpleasant for him.”
“A lot of what Trump says is the opposite of what he means. That’s true of all of us, to some extent,” the president’s friend said. But when Trump said he didn’t mind losing to Biden, even though he famously hates losers of any ilk, his friend believed him. “He doesn’t believe losing is shameful — quitting is bad. Losing isn’t,” this person said. “He’s afraid. He’s the most insecure, afraid person ever. He’s too afraid to be president. He’s afraid to exercise power. He’s afraid to do the job. It’s why he’s overbearing and crazy — he sabotages himself constantly because he hates himself and wants out. He’s always trying to hurt himself. That guy commits more self-harm than anyone I’ve ever encountered.”
Dit zal ie vast willen, maar ik vermoed dat hij binnen enkele weken al wordt teruggefloten door zijn eigen partij. Jezelf wereldwijd voor schut zetten is één ding, maar uiteindelijk zal dit (op negatieve wijze) reflecteren op de Republikeinen als partij en in het algemeen, dit zullen ze toch wel willen voorkomen, lijkt mij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Helaas is januari nog best wel een lange periode in deze situatie. De familie Trump zal nog wel meer doen dan dit.
Daar heeft de Trump campagne verder weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamTrump/status/1324721472347262977
[ afbeelding ]"
Laat ik het zo zeggen: "It ain't over till the fat lady sings!"
Het belangrijkste voor de Republikeinen zijn die 2 (of minstens 1 van de) senaatszetels die in januari te verdienen zijn. Ik denk dat ze in moeten gaan schatten of een jankende Trump die kans vergroot of verkleint. Gezien het feit dat Biden daar gewonnen heeft, lijkt het er op dat Trump beter zijn mond kan houden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dit zal ie vast willen, maar ik vermoed dat hij binnen enkele weken al wordt teruggefloten door zijn eigen partij. Jezelf wereldwijd voor schut zetten is één ding, maar uiteindelijk zal dit (op negatieve wijze) reflecteren op de Republikeinen als partij en in het algemeen, dit zullen ze toch wel willen voorkomen, lijkt mij.
Ik verwacht nog een paar weken gehuil en geschreeuw, daarna is het wel klaar...
Dat denken we al 4 jaar lang.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
maar uiteindelijk zal dit (op negatieve wijze) reflecteren op de Republikeinen als partij en in het algemeen, dit zullen ze toch wel willen voorkomen, lijkt mij.
"Its over because the fat guy screams!"quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://twitter.com/TeamTrump/status/1324721472347262977
[ afbeelding ]"
Laat ik het zo zeggen: "It ain't over till the fat lady sings!"
True, maar ze kunnen toch het een en ander hun richting op laten sturen!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft de Trump campagne verder weinig over te zeggen.
Geen kans!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:14 schreef klappernootopreis het volgende:
Mijn God, wat zal ik me de komende tijd met je vermaken!#forever
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft de Trump campagne verder weinig over te zeggen.
Nope. Ik zou maar vast in een hoekje gaan zitten huilen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
True, maar ze kunnen toch het een en ander hun richting op laten sturen!
Hoe dan? Het is nu toch wel heel erg een achterhoedegevecht geworden...quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
True, maar ze kunnen toch het een en ander hun richting op laten sturen!
ik hoef alleen maar een post te plaatsen die duidelijk maakt dat TRUMP VERLOREN HEEFT! om je in de gordijnen te jagen. In welk PVV/FvD topic je je binnenkort ook verstopt.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:17 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]Inderdaad, alles glipt nu uit Trumps kleine handjes.
Ik zou maar niet zo zeker van jullie zaak zijn!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nope. Ik zou maar vast in een hoekje gaan zitten huilen.
Zoiets riep men al toen Trump zich ooit verkiesbaar stelde... kijk in welke nachtmerrie we terecht zijn gekomen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
Dit zal ie vast willen, maar ik vermoed dat hij binnen enkele weken al wordt teruggefloten door zijn eigen partij. Jezelf wereldwijd voor schut zetten is één ding, maar uiteindelijk zal dit (op negatieve wijze) reflecteren op de Republikeinen als partij en in het algemeen, dit zullen ze toch wel willen voorkomen, lijkt mij.
Zo denken dat soort figuren niet. Die benaderen politiek als een voetbalwedstrijd. Gaat er een verloren dan zijn ze dat de volgende keer weer vergeten en schreeuwen ze weer net zo hard voor hun eigen clubje.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een post te plaatsen die duidelijk maakt dat TRUMP VERLOREN HEEFT! om je in de gordijnen te jagen. In welk PVV/FvD topic je je binnenkort ook verstopt.
Als Trump heeft verloren, dan heeft hij verloren... Maar “C'mon, man. Come on.” (Zoals Biden dat zou zeggen!) let's wait and see!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik hoef alleen maar een post te plaatsen die duidelijk maakt dat TRUMP VERLOREN HEEFT! om je in de gordijnen te jagen. In welk PVV/FvD topic je je binnenkort ook verstopt.
Nou, Nee!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo denken dat soort figuren niet. Die benaderen politiek als een voetbalwedstrijd. Gaat er een verloren dan zijn ze dat de volgende keer weer vergeten en schreeuwen ze weer net zo hard voor hun eigen clubje.
Ja hoi, dit is niet BNW of AVK.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik zou maar niet zo zeker van jullie zaak zijn!
Er is gerommeld van voor tot achter...
Laatst vond de FBI nog wat in een prullenbak... dat was al in september...
Ik kan eigenlijk niet anders zeggen: hier heb je een punt!quote:
Dit gaat om een minimaal aantal stemmen. Weet je hoeveel stemmen er per post zijn gedaan? Volgens mij zijn dat tientallen miljoenen. Dan is de kans heel groot dat er op die hoeveelheid een klein aantal kwijt raakt, niet bezorgd wordt, etc.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik zou maar niet zo zeker van jullie zaak zijn!
Er is gerommeld van voor tot achter...
Laatst vond de FBI nog wat in een prullenbak... dat was al in september...
'Praktisch zeker' niet. Maar ze kunnen (hoogstwaarschijnlijk) blijven blokkeren in de senaat, hebben de census vroegtijdig af kunnen kappen en hebben een onevenredig aantal rechters op alle niveaus benoemd dus ze zullen nog wel even meer macht hebben dan op basis van hun aanhang logisch is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat anders, is het niet zo dat de Republikeinen hierna de boel weer zo extreem gaan gerrymanderen dat vanaf 2022 het Huis en lokale staatsHuizen praktisch zeker naar hen zal gaan tot Sint Juttemis?
Je zou ook kunnen zeggen... als ze dit al vinden... wat kan er nog meer mis zijn gegaan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit gaat om een minimaal aantal stemmen. Weet je hoeveel stemmen er per post zijn gedaan? Volgens mij zijn dat tientallen miljoenen. Dan is de kans heel groot dat er op die hoeveelheid een klein aantal kwijt raakt, niet bezorgd wordt, etc.
mijn buurman heeft een keer met een brandslang een groepje voetbalsupporters uit zijn tuin gejaagd die probeerden een ravage aan te richten in zijn straat toen de thuisclub verloor. Ze hebben even een afkoelperiode nodig. Hoe langer dat het tellen duurt, hoe pijnlijker het zal zijn voor de Trump "achterban" Als een hardnekkige ontsteking die pas weg gaat als ze er in hebben gesneden of uit zichzelf explodeert. Ik vermaak me me ondertussen kostelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo denken dat soort figuren niet. Die benaderen politiek als een voetbalwedstrijd. Gaat er een verloren dan zijn ze dat de volgende keer weer vergeten en schreeuwen ze weer net zo hard voor hun eigen clubje.
Twee hoge Republikeinen zijn het alvast niet met je eens:quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen... als ze dit al vinden... wat kan er nog meer mis zijn gegaan?
quote:Some hanky-panky always goes on, and there are already reports of poll watchers in Philadelphia not being allowed to do their jobs,” Rove said. “But stealing hundreds of thousands of votes would require a conspiracy on the scale of a James Bond movie. That isn’t going to happen. Let’s repeat that: that isn’t going to happen.
https://www.theguardian.c(...)-baseless-vote-claimquote:“I’ll get myself into trouble here. I basically made the comment like, so if fraud was so prevalent, then did the Democrats forget to do it in 2016? They just forgot to do it?” he said. “I mean, Trump … barely won. And it’s not because he didn’t win. [Democrats] just didn’t show up. Did they just forget? Fraud was so prevalent, but they just forgot to do it?”
Er sijpelt steeds meer en meer naar buiten en het kan Joe ook nog wel schaden mocht hij al president zijn...quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:34 schreef Puddington het volgende:
Horen we trouwens nog wat van die laptop van Hunter? Of blijkt dat ook allemaal onzin te zijn geweest?
In Alaska duurt het tellen van stemmen langer wegens 'logistieke redenen'quote:Op zaterdag 7 november 2020 07:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Waarom is Alaska eigenlijk nog een vraagteken?
Van mij mogen ze dit in januari grondig onderzoeken. Maar pas nadat het Mueller rapport ongecensureerd aan het congres is overhandigd en iedereen dit heeft gelezen. Prioriteit is prioriteit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:34 schreef Puddington het volgende:
Horen we trouwens nog wat van die laptop van Hunter? Of blijkt dat ook allemaal onzin te zijn geweest?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er sijpelt steeds meer en meer naar buiten en het kan Joe ook nog wel schaden mocht hij al president zijn...
En dan gaan de Republikeinen aan de haal met Impeachment...![]()
Dat hangt er helemaal van af wat de rol van Biden in dit alles is geweest.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er sijpelt steeds meer en meer naar buiten en het kan Joe ook nog wel schaden mocht hij al president zijn...
Ze sturen Borat en Guiliani op de zaak af.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
'Laat mij de splinter uit je oog verwijderen' zolang je nog een balk in je eigen oog hebt, is een understatement hier.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit gaat om een minimaal aantal stemmen. Weet je hoeveel stemmen er per post zijn gedaan? Volgens mij zijn dat tientallen miljoenen. Dan is de kans heel groot dat er op die hoeveelheid een klein aantal kwijt raakt, niet bezorgd wordt, etc.
En zo zal er ook vast wel ergens een teller zijn geweest die een stemmetje of wat gefraudeerd heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja hoor, keep on dreamingquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
God, wisten we maar maar wie deze users zijn: Bocaj, Nintex, Refragmental of welke relschopper dan ook hier. Het zijn figuren die je van alles kunt aansmeren. Daar kun je rijk mee worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:46 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellen maar met die laptop, en in het algemeen, je bent voorgelogen. Bedonderd. Besmoefeld. Elke dag, De afgelopen 4 jaar.
Of, gewoon een foutje gemaakt. Het zijn ook gewoon mensen, die al onder enorme druk stonden vóór 'bezorgde burgers' met wapens voor hun deur kwamen protesteren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:51 schreef BlackLining het volgende:
En zo zal er ook vast wel ergens een teller zijn geweest die een stemmetje of wat gefraudeerd heeft.
Hopelijk zie je toch ook in dat er nu heel veel onzin naar buiten wordt gebracht om verwarring te zaaien?quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LoLquote:Op zaterdag 7 november 2020 08:41 schreef speknek het volgende:
Dan maar een filmpje van MAGAs die in Philly onironisch meeschreeuwen met Rage Against the Machine.
[ twitter ]
Ouder maar rullevant
[ afbeelding ]
Het doet me eigenlijk wel denken aan de historische bokswedstrijd van Muhammad Ali tegen George Foreman waar Ali ronden lang alleen maar stond te verdedigen tot Foremans armen moe werden, waarop Ali met een razendsnelle links, rechts, links combinatie de reus Foreman tegen het canvas kreeg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:55 schreef DonDruiper het volgende:
Gewoon niet meer op ingaan.
Meestal wordt er voor een K.O. nog wat gesparteld.
Laat gaan
dan beledig je Foreman, dat was een goeie een eerlijke bokserquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het doet me eigenlijk wel denken aan de historische bokswedstrijd van Muhammad Ali tegen George Foreman waar Ali ronden lang alleen maar stond te verdedigen tot Foremans armen moe werden, waarop Ali met een razendsnelle links, rechts, links combinatie de reus Foreman tegen het canvas kreeg.
dat was de bedoeling ook, en Ali was een geniale bokser. Dat maakte het verschil.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan beledig je Foreman, dat was een goeie een eerlijke bokser
dat krijg je er van als je je in het White meatpacker House begeeft.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef Bluesdude het volgende:
Trump Chief of Staff Mark Meadows Infected With Coronavirus
--------------
https://www.bloomberg.com(...)ected-by-coronavirus
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ook, en Ali was een geniale bokser. Dat maakte het verschil.
nu vraag je echt om een vergulde kers op de taart Blacklining!quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:08 schreef BlackLining het volgende:
Ja en Meadows was ook aanwezig op dat belachelijke feest wat ze wilden houden in het Witte Huis
Zou Trump het alweer opnieuw kunnen krijgen inmiddels?
Degene die als eerste een call maakt krijgt de Toorn des Presidents over zich heenquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:09 schreef FYazz het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zijn de verwachtingen voor Election Day 5. Gaan PA, AZ of NV vandaag nog callen of hebben ze al aangegeven dat het over het weekend heen wordt getild?
Marge in PA en NV loopt alleen maar op toch? Dus die zouden ze vandaag wel kunnen callen?
PA kan nog wel even duren, toen het tellen uitliep werden ook de ballots ingeleverd van de militairen. Een van de redenen van deze vertraging is dat ze die ook mee willen tellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:09 schreef FYazz het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat zijn de verwachtingen voor Election Day 5. Gaan PA, AZ of NV vandaag nog callen of hebben ze al aangegeven dat het over het weekend heen wordt getild?
Marge in PA en NV loopt alleen maar op toch? Dus die zouden ze vandaag wel kunnen callen?
Hmmmm Militairen, dat hoorde ik ook ja in het nieuws! Trump stemmers?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
PA kan nog wel even duren, toen het tellen uitliep werden ook de ballots ingeleverd van de militairen. Een van de redenen van deze vertraging is dat ze die ook mee willen tellen.
besmoefeld!quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:46 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het je anders moet vertellen maar met die laptop, en in het algemeen, je bent voorgelogen. Bedonderd. Besmoefeld. Elke dag, De afgelopen 4 jaar.
patriotten. Niet perse Trump stemmers.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hmmmm Militairen, dat hoorde ik ook ja in het nieuws! Trump stemmers?
De stand:quote:
Dat zou goed eens kunnen ja. Wordt het straks toch nog weer spannendquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:17 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hmmmm Militairen, dat hoorde ik ook ja in het nieuws! Trump stemmers?
In dit liedje van Trump zit wel veel Militair en Marine spul.... dus...quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
patriotten. Niet perse Trump stemmers.
zal nog wel meevallen, een president die gesneuvelde soldaten losers noemt zal er toch niet zo enorm goed op staanquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou goed eens kunnen ja. Wordt het straks toch nog weer spannend
Hij weet ook dat er verkiezingen voor de tweede kamer aan zitten te komen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk nou toch eens, blijkt ome Joost de verstandigste te zijn van alle gekkies in NL:
[ twitter ]
Zie je wel..... Er is nog hoop voor die extremistquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk nou toch eens, blijkt ome Joost de verstandigste te zijn van alle gekkies in NL:
[ twitter ]
Ja, valt me oprecht niet tegen, verbaast me zelfs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie je wel..... Er is nog hoop voor die extremist
oja, dat is zo.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal nog wel meevallen, een president die gesneuvelde soldaten losers noemt zal er toch niet zo enorm goed op staan
Mwoah, ik denk niet dat-ie dat in zijn achterhoofd toch. Hij is wel gelinkt aan Baudet, maar niet ene politicus.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:21 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hij weet ook dat er verkiezingen voor de tweede kamer aan zitten te komen.
Mooi, dat scheelt weer wat fans van Ongehoord Nederland en dus minder kans dat we die bagger te horen krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
Wie weet, misschien heeft hij dit wél gedaan..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:23 schreef BlackLining het volgende:
Dat was toch van Onbehoorlijk Nederland, of zoiets? Allemaal randfiguren joh.
Valt me mee dat Baudet het nog niet heeft aangedurfd om Trump te feliciteren.
En die was dinsdagavond op het verkiezingsfeestje in het Witte Huis, zonder mondkapje en zonder afstand te houden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:04 schreef Bluesdude het volgende:
Trump Chief of Staff Mark Meadows Infected With Coronavirus
--------------
https://www.bloomberg.com(...)ected-by-coronavirus
Ja, hoewel natuurlijk de chef lege dozen op plaats 4 van de lijst van het FvD gedurende de verkiezingsnacht zelf Trump al als morele winnaar van de verkiezingen uitriep.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:23 schreef BlackLining het volgende:
Dat was toch van Onbehoorlijk Nederland, of zoiets? Allemaal randfiguren joh.
Valt me mee dat Baudet het nog niet heeft aangedurfd om Trump te feliciteren.
Ja, alhoewel dat soort lui dit ook weer snel vergeten hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt weer wat fans van Ongehoord Nederland en dus minder kans dat we die bagger te horen krijgen.
Omdat het allemaal nog binnen de recount marge zit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:26 schreef zalkc het volgende:
Goedemorgen,
Ik zag dat er niks veranderd is PA > GA > AZ<
Waarom was er geen call vannacht?
dat Meadows coronavirus krijgt boeit me niet zo, maar dat er lagere stafleden ook besmet zijn geraakt vind ik zorgelijker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die was dinsdagavond op het verkiezingsfeestje in het Witte Huis, zonder mondkapje en zonder afstand te houden.
Dat feestje werd overigens daar gehouden om de coronaregels van DC te kunnen ontduiken.
En hij is woensdag al positief getest maar men wilde dat stilhouden.
Ik mag hopen dat ze dit weekend toch officieel callen zodat Biden, maar vooral Harris haar speech kan geven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Degene die als eerste een call maakt krijgt de Toorn des Presidents over zich heen
Ik denk dat men hem heel bewust laat spartelen. Maakt uiteindelijk toch geen flikker meer uit, iedereen weet het al. De 'lamestream media' gaan hem echt dat lolletje niet meer gunnen en ik denk dat ze bij Fox ook toevallig net een tunnel in rijden.
* klappernootopreis slijpt zijn messen voor de komende campagnes in dit kikkerlandjequote:Op zaterdag 7 november 2020 10:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel natuurlijk de chef lege dozen op plaats 4 van de lijst van het FvD gedurende de verkiezingsnacht zelf Trump al als morele winnaar van de verkiezingen uitriep.
fake news toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:27 schreef franklop het volgende:
Bij CNN haalden ze Fox even door de mangel
Ja, dat wordt nog wat hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
* klappernootopreis slijpt zijn messen voor de komende campagnes in dit kikkerlandje
Omdat je beter kunt callen als je zeker bent, en helemaal met die paar laatste doorslaggevende staten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:26 schreef zalkc het volgende:
Goedemorgen,
Ik zag dat er niks veranderd is PA > GA > AZ<
Waarom was er geen call vannacht?
Heerlijk als populistisch rechts zichzelf aan stukken trekt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
Ja nog steeds, heerlijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:27 schreef franklop het volgende:
Is het ook, maar het geeft vooral aan dat ze zich helemaal niets van de restricties aantrekken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:27 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat Meadows coronavirus krijgt boeit me niet zo, maar dat er lagere stafleden ook besmet zijn geraakt vind ik zorgelijker.
Ik vind het eerder beangstigend dat er wappies nog verder heen zijn dan hij.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie je wel..... Er is nog hoop voor die extremist
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ikaanse-verkiezingenquote:PVV- en FvD-politici delen fake news-berichten over de verkiezingen in de VS op social media. Dat concludeert Peter Burger, universitair docent wetenschapsjournalistiek en brongebruik in Leiden, na analyse van nepnieuws dat op Twitter wordt rondgepompt.
blijkbaar zullen daar de zaken gewoon door lopen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:31 schreef AnneX het volgende:
Bijgelezen.
Wat anderen voor mij zeggen, dat (tegen) spartelen bij trump en consorten is best zinvol: langzaam wennen voor de achterban en langzame torture voor de administratie, voor de familie, de vrienden(?)/ profiteurs en voor meneer de president himself.
Heel langzaam.
Wat zullen mensen blij zijn met de zorgwetten etc. En wat gaat het allemaal nog meer geld kosten om recht te breien.
Gemist hoe de beurzen reageren, eigenlijk. Wie heeft dat gevolgd?
Eigenlijk niet. De Ant Group die niet naar de beurs ging was belangrijker dan de Amerikaanse Verkiezingen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:31 schreef AnneX het volgende:
Dow, Nasdaq en S&P zijn tussen 3 en 5 november allen wel leuk gestegen en blijven gewoon stabiel terwijl de president moord en brand schreeuwtquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:31 schreef AnneX het volgende:
Bijgelezen.
Wat anderen voor mij zeggen, dat (tegen) spartelen bij trump en consorten is best zinvol: langzaam wennen voor de achterban en langzame torture voor de administratie, voor de familie, de vrienden(?)/ profiteurs en voor meneer de president himself.
Heel langzaam.
Wat zullen mensen blij zijn met de zorgwetten etc. En wat gaat het allemaal nog meer geld kosten om recht te breien.
Ik sluit het openen van een Trump bibliotheek ter ere van een voorgaande president de komende jaren even uit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
De vraag is, wat gaat er tussen nu en de inauguratie gebeuren?
• Maakt Trump er een NOG grotere puinhoop van?
• Neemt Pence het stokje over?
• Krijgen we statewhide rellen?
• Gaat Biden een voor initiatief nemen en zal hij proberen dit pushen bij MCConnell?
• Gaat Trump zich verstoppen en probeert hij er tussen uit te knijpen met de poet?
• Zullen er vervolgingen komen voor Trump Cronies?
Wie zal het zeggen?
allicht niet, het gros van de handel reageert niet op pieken. Vandaar dat ik niet bang ben dat mijn Trustfonds aangetast zal worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dow, Nasdaq en S&P zijn tussen 3 en 5 november allen wel leuk gestegen en blijven gewoon stabiel terwijl de president moord en brand schreeuwtMen lijkt er weinig van onder de indruk te zijn.
een stripmuseum misschien? zonder tekst?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik sluit het openen van een Trump bibliotheek ter ere van een voorgaande president de komende jaren even uit.
Daar zit jij nu al dagen op te hopen, maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Jammer, die zou ik toch graag bezoeken als ik ooit weer in de VS zou zijnquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik sluit het openen van een Trump bibliotheek ter ere van een voorgaande president de komende jaren even uit.
This and more in the next episode of Soap.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
• Gaat Biden een voor initiatief nemen en zal hij proberen dit pushen bij MCConnell?
• Gaat Trump zich verstoppen en probeert hij er tussen uit te knijpen met de poet?
Wie zal het zeggen?
Hopen? Zit je me hier even te beschuldigen? De rapporteerknop is niet ver weg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar zit jij nu al dagen op te hopen, maar ik denk het niet.
Dat merk je ook altijd aan Joost Eerdmans bij Op1, die heeft vaak geen flauw idee waar het over gaat aan tafel omdat hij in zijn bubbel alleen de scheten van Ben Shapiro cum suis zit te inhaleren, en zo niet kan achterhalen wat er echt speelt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ikaanse-verkiezingen
quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
This and more in the next episode of Soap.
Ja, die staat boven elke post, dat weet ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Hopen? Zit je me hier even te beschuldigen? De rapporteerknop is niet ver weg.
stand down and stand back..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die staat boven elke post, dat weet ik
Maar ik zeg dat slechts, gebaseerd op wat je de afgelopen dagen post.
Vooralsnog denk ik dat niet. Van de zomer stond de VS behoorlijk in de brand, maar laten die actoren nou overweldigend geen Trump fans geweest zijn.
Misschien dat het jou dan gaat om dat je dan eindelijk gelijk krijgt ofzo, dat trump fans net zo erg zijn, dat weet ik niet, ik kan niet in jouw hoofd kijken,
Maar behalve bangmakerij, heb ik geen reden om aan te nemen dat trump fans gaan rellen.
Vertelquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:27 schreef franklop het volgende:
Ik zie trump fans vooralsnog niet gaan rellenquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
stand down and stand back..
daar zijn ze al mee begonnen. Ze belaagden vorige week nog een Campagnebus van Biden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie trump fans vooralsnog niet gaan rellen
Proud Boys.. stand back and stand by.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
stand down and stand back..
Maar dat was maar een grapje hoor..quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:57 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
daar zijn ze al mee begonnen. Ze belaagden vorige week nog een Campagnebus van Biden.
Net zoals die 'bezorgde' burgers die in een Hummer vol wapens op weg waren naar een stembureau waar ze iets teveel Biden stemmen aan het tellen waren...quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar dat was maar een grapje hoor..
Dat was niet de strekking waarmee ik wilde reageren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Proud Boys.. stand back and stand by.
Dit was ook zo'n pareltje:quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[ afbeelding ]
Mailtje van Trump team, valt me nog mee dat de 2 opties niet 'yes' en 'yes' zijn.
Ik weet niet, kan dat?quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik denk dat The Donny nog 2 maanden verongelijkt gaat zitten mokken achter zijn bureau.quote:• Neemt Pence het stokje over?
Nah.quote:• Krijgen we statewhide rellen?
Deze snap ik nie.quote:• Gaat Biden een voor initiatief nemen en zal hij proberen dit pushen bij MCConnell?
Het is geen afrikaans land hé, waar hij er met de begroting vandoor kan gaan enzo.quote:• Gaat Trump zich verstoppen en probeert hij er tussen uit te knijpen met de poet?
Dat denk ik ook niet.quote:• Zullen er vervolgingen komen voor Trump Cronies?
Dikke kans dat dat soort nonsens hier ook door gaat werken. Dat kunnen nog interessante verkiezingen worden. Ik zit op het stembureau (mits mijn veiligheid is gegarandeerd) dus eerste rangquote:Op zaterdag 7 november 2020 10:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ikaanse-verkiezingen
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:01 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Volgens een comment zijn er 23.000 18-jarigen, die hiervoor in aanmerking komen. 🇺🇸
quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit was ook zo'n pareltje:
[ afbeelding ]
https://web.archive.org/w(...)n_take_top_other_all
Eigenlijk gaan we nu pas de echt interessante periode in. De afgelopen vier jaar was slechts de eerste akte, de verkiezingen de tweede.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Wie zal het zeggen?
Totale kortsluiting dat er straks een donkere vrouw VP is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:56 schreef -XOR- het volgende:
De Murdoch muppets in Australie kunnen er ook niet goed mee omgaan
https://www.skynews.com.au/details/_6207689200001
Breng hem niet op ideeën man!quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zie ik Trump zijn financiele problemen nog wel oplossen door als een soort TV dominee geld op te gaan halen bij zijn sektarische fans.
Holy shit. Dit is echt baanbrekend. Strijd is beslist.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[ twitter ]
De altijd racistische Australiërs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Totale kortsluiting dat er straks een donkere vrouw VP is.
“Lekker boeiend dat imago. Het gaat gewoon om macht.” Dat is al jarenlang de instelling van de Republikeinen. Politiek reduceren tot tribalisme en via polarisatie stemmen winnen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:00 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Template ligt al klaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Overigens zie ik Trump zijn financiele problemen nog wel oplossen door als een soort TV dominee geld op te gaan halen bij zijn sektarische fans.
refereer je nu aan 2016 of aan 2020?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:12 schreef TomWaits het volgende:
[..]
“Lekker boeiend dat imago. Het gaat gewoon om macht.” Dat is al jarenlang de instelling van de Republikeinen. Politiek reduceren tot tribalisme en via polarisatie stemmen winnen.
Nou ja, je mag natuurlijk geld aan hem geven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Ugh, die schreeuwerige spam mails met LAST CHANCEquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Template ligt al klaar.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er de laatste jaren pleisters van oude wonden zijn gehaald, en die gaan dus nu weer zweren.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef Ryan3 het volgende:
Aardig artikeltje van een oud klasgenoot van mij in NRC:
Trumps Amerika bindt niet meer in
Beetje pessimistisch wel, en dat Trump-TV kanaal is volgens mij ook nog verre van een beklonken zaak. En alles wat Trump onderneemt wordt een mislukking.
Die hebben in 2016 allemaal een $60-80K truck-loan afgesloten over 5 jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef Ryan3 het volgende:
Aardig artikeltje van een oud klasgenoot van mij in NRC:
Trumps Amerika bindt niet meer in
Beetje pessimistisch wel, en dat Trump-TV kanaal is volgens mij ook nog verre van een beklonken zaak. En alles wat Trump onderneemt wordt een mislukking.
Beide keren. Dat er nu ook zo’n beetje nul Republikeinen weerwoord bieden aan Trumps gelul geeft maar aan hoe diep men in het cynische moeras is gezonken.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
refereer je nu aan 2016 of aan 2020?
Klopt. En het probleem is dat je er zo weinig tegen kunt doen... Zit nu eenmaal in de aard van de mens. En als tegenstander kun je elke keer oproepen tot verzoening en de 'high ground' pakken, maar zolang mensen zo makkelijk zijn te beïnvloeden en op te jutten wordt het niks...quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:12 schreef TomWaits het volgende:
[..]
“Lekker boeiend dat imago. Het gaat gewoon om macht.” Dat is al jarenlang de instelling van de Republikeinen. Politiek reduceren tot tribalisme en via polarisatie stemmen winnen.
Een twitterwall uitgehakt in een of andere berg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 10:42 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
een stripmuseum misschien? zonder tekst?
Ik hoop dat ze de familie van John Lewis oproepen om de officiele aankondiging te doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Georgia nog weinig te tellen, kans dat Biden die pakt is enorm groot.
Voor het zelfde geldt dat Bidens presidentschap een fantastisch succes wordt en nemen die reactionaire krachten die Blokker hier opsomt gewoon af. Het is gewoon afwachten. Slechter kan het niet worden ook. Wat wel waar is, is dat deze verkiezingen in feite toch weer zwaar teleurstellend zijn voor de Democraten als je naar het Huis en de Senaat kijkt. En dat ondanks de Republikeinen steunen op een demografisch steeds kleiner wordende achterban ze toch weer een grotere output hebben gekregen qua electoraat. Nu heeft dat ook met het verkiezingssysteem te maken natuurlijk, vaak uitgelegd al in deze topicreeks, echter ik zie niet direct in dat dat systeem snel hervormd gaat worden.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ik denk dat er de laatste jaren pleisters van oude wonden zijn gehaald, en die gaan dus nu weer zweren.
Wordt inderdaad lastig om aan de politici die profiteren van het huidige systeem te vragen om het huidige systeem te wijzigen, helaas...quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor het zelfde geldt dat Bidens presidentschap een fantastisch succes wordt en nemen die reactionaire krachten die Blokker hier opsomt gewoon af. Het is gewoon afwachten. Slechter kan het niet worden ook. Wat wel waar is, is dat deze verkiezingen in feite toch weer zwaar teleurstellend zijn voor de Democraten als je naar het Huis en de Senaat kijkt. En dat ondanks de Republikeinen steunen op een demografisch steeds kleiner wordende achterban ze toch weer een grotere output hebben gekregen qua electoraat. Nu heeft dat ook met het verkiezingssysteem te maken natuurlijk, vaak uitgelegd al in deze topicreeks, echter ik zie niet direct in dat dat systeem snel hervormd gaat worden.
Yep.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:26 schreef gbm het volgende:
[..]
Wordt inderdaad lastig om aan de politici die profiteren van het huidige systeem te vragen om het huidige systeem te wijzigen, helaas...
is het niet zo dat op gegeven moment een generatie oude grijze kwade mannen op het randje van uitsterven staan? Misschien lost het probleem zich wel op natuurlijke weg op. Ze kunnen niet allemaal doorgaan tot hun 120stequote:Op zaterdag 7 november 2020 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Voor het zelfde geldt dat Bidens presidentschap een fantastisch succes wordt en nemen die reactionaire krachten die Blokker hier opsomt gewoon af. Het is gewoon afwachten. Slechter kan het niet worden ook. Wat wel waar is, is dat deze verkiezingen in feite toch weer zwaar teleurstellend zijn voor de Democraten als je naar het Huis en de Senaat kijkt. En dat ondanks de Republikeinen steunen op een demografisch steeds kleiner wordende achterban ze toch weer een grotere output hebben gekregen qua electoraat. Nu heeft dat ook met het verkiezingssysteem te maken natuurlijk, vaak uitgelegd al in deze topicreeks, echter ik zie niet direct in dat dat systeem snel hervormd gaat worden.
Weet niet of jouw bierviltje rekening hield met de overzeese stemmen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Georgia loopt verder uit voor Biden dan dat m'n bierviltje voorspelde.
Of ze hadden meer stemmen over dan ze zeiden of het percentage voor Biden lag toch hoger.
(of mijn bierviltjesberekeningen zijn niet zo geweldig)
Dat is te makkelijk in mijn optiek.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:26 schreef gbm het volgende:
[..]
Wordt inderdaad lastig om aan de politici die profiteren van het huidige systeem te vragen om het huidige systeem te wijzigen, helaas...
Ja, dat wel, maar die generatie is nog lang niet op zijn einde. Dat duurt nog wel 30 jaar. Want je moet niet alleen babyboomgeneratie daartoe rekenen, maar ook mensen van de generatie X. De vijftigers van nu, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
is het niet zo dat op gegeven moment een generatie oude grijze kwade mannen op het randje van uitsterven staan? Misschien lost het probleem zich wel op natuurlijke weg op. Ze kunnen niet allemaal doorgaan tot hun 120ste
Of de militairen laten hun gestorven collega's geen "loser" noemen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Georgia loopt verder uit voor Biden dan dat m'n bierviltje voorspelde.
Of ze hadden meer stemmen over dan ze zeiden of het percentage voor Biden lag toch hoger.
(of mijn bierviltjesberekeningen zijn niet zo geweldig)
Als de republikeinen zo doorgaans is het op den duur inderdaad een smeltende ijsschots. Ook de ontkerkelijking in de VS gaat als maar voort.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
is het niet zo dat op gegeven moment een generatie oude grijze kwade mannen op het randje van uitsterven staan? Misschien lost het probleem zich wel op natuurlijke weg op. Ze kunnen niet allemaal doorgaan tot hun 120ste
Maar de afgelopen 4 jaar zijn er allerhande jonge politici tot wasdom gekomen, die eigenlijk een soort Trump kloontjes zijn. In doen en laten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
is het niet zo dat op gegeven moment een generatie oude grijze kwade mannen op het randje van uitsterven staan?
Eerste keer dat een democraat Georgia pakt sinds 1992. Toch wel een prestatie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:13 schreef Zwansen het volgende:
Georgia nog weinig te tellen, kans dat Biden die pakt is enorm groot.
Er is altijd weer een nieuwe generatie oude grijze mannenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ja, onder jongeren, hoog opgeleiden, in grote steden hè.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als de republikeinen zo doorgaans is het op den duur inderdaad een smeltende ijsschots. Ook de ontkerkelijking in de VS gaat als maar voort.
Het verschil is gisteren nog gegroeidquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is Nevada al weer een keer begonnen met tellen? Staat al paar dagen op 87%
Volgens mij tellen ze gewoon door maar geven ze de uitslagen niet door.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is Nevada al weer een keer begonnen met tellen? Staat al paar dagen op 87%
Dat sijpelt vanzelf door naar de rest. Zeker ook omdat de verstedelijking ook doorzet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, onder jongeren, hoog opgeleiden, in grote steden hè.
Meestal is dat een constante, maar vooralsnog is daar geen sprake van. Want op de President zelf na, hebben de republikeinen deze ronde eigenlijk gewonnen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat sijpelt vanzelf door naar de rest. Zeker ook omdat de verstedelijking ook doorzet.
Waar dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Meestal is dat een constante, maar vooralsnog is daar geen sprake van. Want op de President zelf na, hebben de republikeinen deze ronde eigenlijk gewonnen.
Ben wel benieuwd naar de analyse daarvan...quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Meestal is dat een constante, maar vooralsnog is daar geen sprake van. Want op de President zelf na, hebben de republikeinen deze ronde eigenlijk gewonnen.
Oh nee, bierviltjes kunnen niet zo goed tegen zout water.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef gbm het volgende:
[..]
Weet niet of jouw bierviltje rekening hield met de overzeese stemmen?
Denk meer ronde 'gewonnen' omdat ze ws senaat behouden en zelfs een paar zetels in het huis erbij lijken te krijgen....quote:
Ja, maar dat kan nog decennia duren. En deel van de hispanics, demografisch ook een groeier, is gewoon cultureel vrij conservatief. Nee, ik vrees dat die verwachte Democratische push gewoon nog zeker 30 jaar gaat duren en dan mede veroorzaakt door het verkiezingssyteem dat niet meewerkt..quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat sijpelt vanzelf door naar de rest. Zeker ook omdat de verstedelijking ook doorzet.
Ze zijn groter geworden in het huis en het lijkt er ook op dat ze de senaat zullen houden (de kans dat beide senaatszetels van Georgia naar de democraten gaan is niet zo groot). Dat is veel beter dan de voorspelling was.quote:
Het zal voor sommige mensen een troostende gedachte zijn, dat die meerderheid er heus alleen is omdat de gemene rebublikeinen aan het vals spelen waren, maar dat is mij te kort door de bochtquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef gbm het volgende:
[..]
Gerrymandering, waar je bij de president's verkiezingen geen last van hebt.
Nee, ik ben oprecht benieuwd...quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het zal voor sommige mensen een troostende gedachte zijn, dat die meerderheid er heus alleen is omdat de gemene rebublikeinen aan het vals spelen waren, maar dat is mij te kort door de bocht
Dat is overigens qua grondgedachte niet anders dan wat conspiracy theorists zichzelf vertellen. De realiteit valt gewoon tegen, is weerbarstig, dan is het comfortabel om met zekerheid naar een bepaalde hoek te kunnen wijzen, die verantwoordelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |