SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:Live data voor uitslagenquote:Op woensdag 4 november 2020 00:17 schreef NY_Giant het volgende:
Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken. Misschien is het handig om ze in de OP te zetten. Helemaal legaal en ook probleemloos in Nederland te bekijken.
ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS
Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
https://www.washingtonpos(...)ca9de2972_story.htmlquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt al die nonsens toch vandaan over "moeilijk een ID kunnen krijgen"?
Een rijbewijs is ook een ID, als er iets simpel is dan is dat het verkrijgen van een rijbewijs.Huilen dan.![]()
En zo zijn er inderdaad nog veel bronnen:quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)ca9de2972_story.html
https://choice.npr.org/in(...)-be-especially-tough
https://rewirenewsgroup.c(...)-photo-id-just-vote/
https://www.vox.com/xpres(...)oter-id-requirements
https://archive.thinkprog(...)consin-8be821ef8a88/
https://theweek.com/speed(...)under-new-voting-lawMisschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ze zien een handtekening die niet helemaal correct is ingevuld, en dan moet de hele machinerie stop worden gezet?Ja het gaat oa om mensen die een mail-in ballot hebben aangevraagd maar toch besloten om in-person te stemmen. Die moeten dan de mail-in ballot (en security envelop) inleveren maar als ze die niet bij zich hebben mogen ze toch stemmen maar die moeten natuurlijk wel gecontroleerd worden op dubbel stemmen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dit gaat om provisional ballots waarmee mensen gestemd hebben nadat hun mail-in ballot om de één of andere reden afgewezen was terwijl ze wel stemgerechtigd zijn. De republikeinen willen nu dat die (specifieke) provisional ballots niet meetellen. De rechter denkt daar (logischerwijs) anders over.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Trump gaat verhuizen van het witte huis naar een gezellige warme grijze cel, waar hij bezoek krijgt van tante Hillary
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Je mag het hopen, bereid je wel voor op een teleurstelling.quote:Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
![]()
Zou iemand dit bericht onder don’s neus durven schuiven?
The Mooch tweet”... Trump has always called it a historic landslide. So, by his own standard, the incumbent president lost in a historic landslide....”
[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 06-11-2020 22:04:21 ]![]()
Het is gewoon heel erg overdreven, jeetje Whiskers....quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Jeetje Leandra...
![]()
Nee, dat is het niet. Bronnen zijn al ruim gegeven.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon heel erg overdreven, jeetje Whiskers...."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
allicht. Trump heeft tijdens een van zijn rallies juist zijn schapen opgeroepen om dit te doen ..quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
[..]
Ja het gaat oa om mensen die een mail-in ballot hebben aangevraagd maar toch besloten om in-person te stemmen. Die moeten dan de mail-in ballot (en security envelop) inleveren maar als ze die niet bij zich hebben mogen ze toch stemmen maar die moeten natuurlijk wel gecontroleerd worden op dubbel stemmen.
Precies!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:56 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
allicht. Trump heeft tijdens een van zijn rallies juist zijn schapen opgeroepen om dit te doen ..
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
14,2 nu in PACancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja daag.... bronnen waarbij men doet alsof er heeeeel veeeeel Amerikanen (vooral uit minderheidsgroepen) zonder rijbewijs zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Bronnen zijn al ruim gegeven.
Kijk rustig even naar die video wat die minderheidsgroepen daar zelf over zeggen.![]()
Het is toch alsnog gewoon raar dat stemgerechtigdheid dan verbonden is aan of je een auto mag besturen of niet? Geef gewoon iedereen een fatsoenlijk niet makkelijk vervalsbaar en voor de burger betaalbare state/federal photo-ID kaart. Als je dat niet kan bieden is het raar om verplicht te stellen, aangezien het hebben van een photo-ID dan verbonden is aan iets anders dan enkel gewoon stemgerechtigd burger zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja daag.... bronnen waarbij men doet alsof er heeeeel veeeeel Amerikanen (vooral uit minderheidsgroepen) zonder rijbewijs zijn.
Kijk rustig even naar die video wat die minderheidsgroepen daar zelf over zeggen.
Het is raar om je niet te hoeven identificeren bij het stemmen, net als het raar is om geen fatsoenlijke photo-ID beschikbaar te stellen voor élke burger, ongeacht of ze autorijden of ergens werken of niet.Fuck the EBU.![]()
14,7 nu. Zit wat schot in nu in PACancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ook dat is een optie, maar in de praktijk heeft echt vrijwel iedere Amerikaan boven de 16 een rijbewijs, dat zijn er veel meer dan hier, omdat je juist in die gebieden waar je naar een uithoek van de staat moet reizen om zaken te regelen niets zonder auto kunt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is toch alsnog gewoon raar dat stemgerechtigdheid dan verbonden is aan of je een auto mag besturen of niet? Geef gewoon iedereen een fatsoenlijk niet makkelijk vervalsbaar en voor de burger betaalbare state/federal photo-ID kaart. Als je dat niet kan bieden is het raar om verplicht te stellen, aangezien het hebben van een photo-ID dan verbonden is aan iets anders dan enkel gewoon stemgerechtigd burger zijn.
Het is raar om je niet te hoeven identificeren bij het stemmen, net als het raar is om geen fatsoenlijke photo-ID beschikbaar te stellen voor élke burger, ongeacht of ze autorijden of ergens werken of niet.
Maar ook New Yorkers zonder auto hebben gewoon een rijbewijs.![]()
het wachten is op meer stemmen uit Philadelphiaquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En volgens CNN zijn dat deels ook nog rode counties waar enkel nog poststemmen binnenkomenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Dat snap ik, maar je kan het niet verplicht stellen als dus niet écht LETTERLIJK elke stemgerechtigde een geldig rijbewijs heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat is een optie, maar in de praktijk heeft echt vrijwel iedere Amerikaan boven de 16 een rijbewijs, dat zijn er veel meer dan hier, omdat je juist in die gebieden waar je naar een uithoek van de staat moet reizen om zaken te regelen niets zonder auto kunt.
Maar ook New Yorkers zonder auto hebben gewoon een rijbewijs.Fuck the EBU.![]()
Paspoort kost in de VS 150 usd. Is in NL duurder, denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is toch alsnog gewoon raar dat stemgerechtigdheid dan verbonden is aan of je een auto mag besturen of niet? Geef gewoon iedereen een fatsoenlijk niet makkelijk vervalsbaar en voor de burger betaalbare state/federal photo-ID kaart. Als je dat niet kan bieden is het raar om verplicht te stellen, aangezien het hebben van een photo-ID dan verbonden is aan iets anders dan enkel gewoon stemgerechtigd burger zijn.
Het is raar om je niet te hoeven identificeren bij het stemmen, net als het raar is om geen fatsoenlijke photo-ID beschikbaar te stellen voor élke burger, ongeacht of ze autorijden of ergens werken of niet.
Voor de rest is een ID uitgeven iets wat Staten en niet de federale overheid doet. En die maken er dus een bende van.![]()
Er zijn ook mensen die nooit zullen kunnen autorijden, die kunnen dus ook geen rijbewijs krijgen. Ook in de VS.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat is een optie, maar in de praktijk heeft echt vrijwel iedere Amerikaan boven de 16 een rijbewijs, dat zijn er veel meer dan hier, omdat je juist in die gebieden waar je naar een uithoek van de staat moet reizen om zaken te regelen niets zonder auto kunt.
Maar ook New Yorkers zonder auto hebben gewoon een rijbewijs.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
¤73,20 in Nederland, in mijn voormalige gemeente tenminste.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Paspoort kost in de VS 150 usd. Is in NL duurder, denk ik.
Voor de rest is een ID uitgeven iets wat Staten en niet de federale overheid doet. En die maken er dus een bende van.![]()
En ID kaart nog geen 60 euro voor 10 jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef J.B. het volgende:
[..]
¤73,20 in Nederland, in mijn voormalige gemeente tenminste.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Paspoort ¤73 en ID-kaart ¤58, beide 10 jaar geldig. Als je niet buiten de EU komt en geen paspoort nodig hebt gaan de meeste mensen voor een ID-kaart. Dat is nog geen $69, dubbel zo goedkoopquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Paspoort kost in de VS 150 usd. Is in NL duurder, denk ik.
Denk dat mensen hier wel gaan protesteren als een paspoort >¤125 gaat kosten
En dat laatste iddFuck the EBU.![]()
Ik zag het ja. Maar 150 is ook geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef J.B. het volgende:
[..]
¤73,20 in Nederland, in mijn voormalige gemeente tenminste.![]()
volgens onbevestigde berichten draaft Trump briesend door het witte huis en scheldt op alles wat niet vast zit geschroefd.
Eigenlijk zou Biden een EO moeten maken waarbij iedere Amerikaan een goedkope ID-kaart krijgt, misschien zelfs gratis. En dat dan alleen te gebruiken is in Federale verkiezingen.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day![]()
Als we het dan toch over kosten hebben: voor Amerikanen die het land willen ontvluchten en afscheid willen nemen van hun nationaliteit:
The fee to renounce U.S. citizenship is $2,350.
Ka-ching! Wordt er zelfs nog geld aan je verdiend bij je afscheid.....Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Mooi dat er nog steeds simpele zielen zijn die nog in Trump geloven. Daar gaan we ons nog kostelijk mee vermaken.
Jammer dat ze onbevestigd zijnquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef klappernootopreis het volgende:
volgens onbevestigde berichten draaft Trump briesend door het witte huis en scheldt op alles wat niet vast zit geschroefd.Dit is gewoon raar :l![]()
misschien zijn er wel directe videolinks op Russische servers te zien ergens.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Jammer dat ze onbevestigd zijn
Bron?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef klappernootopreis het volgende:
volgens onbevestigde berichten draaft Trump briesend door het witte huis en scheldt op alles wat niet vast zit geschroefd.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hier kun je het bovendien nog grotendeels vergoed krijgen bij een laag inkomen. Nee de VS is echt sneu wat dat betreft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Maar 150 is ook geen onoverkomelijk bedrag.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet alleen Trump:quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
misschien zijn er wel directe videolinks op Russische servers te zien ergens.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Een livestream uit het Witte Huis zou nou inderdaad wel mooi zijn... jammer dat Trump nog net niet zo'n groot ego en zelfvertrouwen had dat hij een cameraploeg toe liet om te filmen hoe hij zijn overwinning te horen kreeg...quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:19 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
misschien zijn er wel directe videolinks op Russische servers te zien ergens.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Maar dat is qua organisatie als kosten net zo'n grote nachtmerrie dat je het dan net zo goed als volwaardige ID kunt uitgevenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef Puddington het volgende:
Eigenlijk zou Biden een EO moeten maken waarbij iedere Amerikaan een goedkope ID-kaart krijgt, misschien zelfs gratis. En dat dan alleen te gebruiken is in Federale verkiezingen.
Het is een decentraal land. Er is geen centraal bevolkingsregister.![]()
Bijvoorbeeld omdat ze geen geld hebben voor het examen en voor het rijbewijs zelf. Of omdat ze er geen behoefte aan hebben omdat ze in een grote stad wonen. Of allebei.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nooit zullen kunnen autorijden, die kunnen dus ook geen rijbewijs krijgen. Ook in de VS.
En daarvoor hebben ze dus Voter IDs. Aan te vragen op een of ander afgelegen industrieterrein zonder OV op een beperkt aantal uren per dag. En daarvoor moet dan een geboortebewijs overlegd worden. Als je die niet hebt, moet die opgevraagd worden bij de county waar je geboren bent, en dat is zeker niet gratis. Bij oudere Afro-Amerikanen uit het Zuiden is het blijkbaar zelfs maar de vraag of de geboorte überhaupt geregistreerd is.
Daarnaast moeten er nog allerlei bewijzen overlegd worden dat je ook daadwerkelijk woont op het adres dat je opgeeft (bv een energierekening), en die moeten qua naam exact overeenkomen met de naam op het geboortebewijs. Klinkt simpel, maar is zeker als je uit de onderklasse komt nogal een uitdaging.![]()
ik belde net met mijn neef in Elizabethtown in Kentucky, die me dit vertelde.quote:Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Zou ws ook niet via eo kunnen. Wat wel zou kunnen is federaal verplichten (of naja, aanmoedigen op straffe van het mislopen van een zak geld) dat de staten een dergelijke id gratisch produceren voor hun ingezetenen wat dan als voter id geldt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat is qua organisatie als kosten net zo'n grote nachtmerrie dat je het dan net zo goed als volwaardige ID kunt uitgeven
Het is een decentraal land. Er is geen centraal bevolkingsregister.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Of nog andere redenen, mijn tante is hier 4 keer gezakt voor het staatsexamen en toen maar gestopt. Sommige mensen kunnen het gewoon echt niet. Je kunt ook blind of slecht ziende zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:23 schreef freako het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat ze geen geld hebben voor het examen en voor het rijbewijs zelf. Of omdat ze er geen behoefte aan hebben omdat ze in een grote stad wonen. Of allebei.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Ik keek daarnet voor de gein op het YT-kanaal van Robert Jensen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef klappernootopreis het volgende:
Mooi dat er nog steeds simpele zielen zijn die nog in Trump geloven. Daar gaan we ons nog kostelijk mee vermaken.
Die giftige pad doet nog steeds heel hard zijn best. Met zijn Holland For Trump shirt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Over die baantjes... met al die ondertekende ontslagbrieven zal de paniek in het WH nu aanzienlijk zijn: https://www.politico.com/(...)-resignations-428412quote:Huilen dan.![]()
Tsjah, je moet wat om aan je centen te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik keek daarnet voor de gein op het YT-kanaal van Robert Jensen.
Die giftige pad doet nog steeds heel hard zijn best. Met zijn Holland For Trump shirt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
de vleesgeworden troll. Ik denk dat zijn moeder spijt heeft dat ze hem heeft uitgepoept.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik keek daarnet voor de gein op het YT-kanaal van Robert Jensen.
"Federal voter ID"quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef Puddington het volgende:
Eigenlijk zou Biden een EO moeten maken waarbij iedere Amerikaan een goedkope ID-kaart krijgt, misschien zelfs gratis. En dat dan alleen te gebruiken is in Federale verkiezingen.
Maar als het senaat onder de duim van Turtle Mitch blijft zou ik niet verwachten dat er de komende jaren veel van goede ideeën terecht zal komen.Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef robdriessen het volgende:
Als we het dan toch over kosten hebben: voor Amerikanen die het land willen ontvluchten en afscheid willen nemen van hun nationaliteit:
Ka-ching! Wordt er zelfs nog geld aan je verdiend bij je afscheid.....![]()
Moet je niet ook belasting blijven betalen aan de VS terwijl je in het buitenland woont als US citizen?
Fuck the EBU.![]()
Niet geheel onsuccesvol, want hij houdt (nog steeds) kantoor in een villa aan het Vondelpark.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tsjah, je moet wat om aan je centen te komen.Huilen dan.![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef Moira het volgende:
[..]![]()
Moet je niet ook belasting blijven betalen aan de VS terwijl je in het buitenland woont als US citizen?zie email 27 oktober![]()
lijkt je moeder op die van Philo Biddo?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Of nog andere redenen, mijn tante is hier 4 keer gezakt voor het staatsexamen en toen maar gestopt. Sommige mensen kunnen het gewoon echt niet. Je kunt ook blind of slecht ziende zijn.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Zou veel daarvan niet komen uit zijn vorige praat programmatjes die hij wel met enig succes deed?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet geheel onsuccesvol, want hij houdt (nog steeds) kantoor in een villa aan het Vondelpark.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik ben er ook zo een. 100 lessen en nul keer examen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Of nog andere redenen, mijn tante is hier 4 keer gezakt voor het staatsexamen en toen maar gestopt. Sommige mensen kunnen het gewoon echt niet.![]()
![]()
nu.nl:
"Trump kijkt boos tv in Witte Huis
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."Dit is gewoon raar :l![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
nu.nl:
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."![]()
![]()
Ja, er is schijnbaar maar één ander land dat dat van z'n staatsburgers eist: Eritreaquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:28 schreef Moira het volgende:
[..]![]()
Moet je niet ook belasting blijven betalen aan de VS terwijl je in het buitenland woont als US citizen?![]()
![]()
Ik schakel net naar CNN, maar wat willen de Republikeinen nu precies in Pensylvania? Ik dacht dat ze het democratische proces wilden waarborgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat was meer Trump's idee om schoon schip te maken voor zijn tweede termijn. Een manier om personeel dat niet loyaal genoeg was weg te werken. Die mogen nu vast wel blijvenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over die baantjes... met al die ondertekende ontslagbrieven zal de paniek in het WH nu aanzienlijk zijn: https://www.politico.com/(...)-resignations-428412
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ik zie het voor me, met van die oranje vingertjes van de paprikachipsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
nu.nl:
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik wed dat hij net als mijn oom zo'n als baksteen gevormde spons heeft om de tv mee te bekogelen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
nu.nl:
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
jobs jobs jobsquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat was meer Trump's idee om schoon schip te maken voor zijn tweede termijn. Een manier om personeel dat niet loyaal genoeg was weg te werken. Die mogen nu vast wel blijvenMag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Moet je natuurlijk wel eerst een land vinden dat je wilt hebben, iets waar een hoop Amerikanen ook altijd net iets te gemakkelijk vanuit gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:17 schreef robdriessen het volgende:
Ka-ching! Wordt er zelfs nog geld aan je verdiend bij je afscheid.....![]()
Huh, klinkt als just another day at the office in de afgelopen 4 jaar.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
nu.nl:
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Die man gaat zich de komende maanden echt niet bezig houden met het land leiden ten behoeve van de bevolkingquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
nu.nl:
Er komen meerdere berichten binnen over de toestand in het Witte Huis. President Donald Trump zou vooral boos zijn en veel televisie kijken. Werknemers zijn op zoek naar een nieuwe baan, melden ingewijden aan Amerikaanse media."__
Fuck the EBU.![]()
![]()
Grifting until the very endThey told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Not much of a surprise, right?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:36 schreef Moira het volgende:
[..]
Die man gaat zich de komende maanden echt niet bezig houden met het land leiden ten behoeve van de bevolking__
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Daarom, een rijbewijs als prima vervanger van een ID zien, dan denk je echt niet na over de groep voor wie een rijbewijs echt onbereikbaar is.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een. 100 lessen en nul keer examen.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
ik zie je wel op verschillende FVD en PVV topics.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:37 schreef TomWaits het volgende:
Blijf Donald trouw. SLTTD: Stay Loyal to the Donald.
Genieten.Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
Iemand postte onlangs een twitterbericht met een gifje dat ging om “It’s not the land thsy votes, it’s the people”.
Heeft iemand die toevallig bij de hand?![]()
![]()
Maar de personen die bij een tweede termijn Trump wél mochten blijven en ook zo'n ding ingeleverd hebben (want niet meedoen is natuurlijk geen teken van loyaliteitquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat was meer Trump's idee om schoon schip te maken voor zijn tweede termijn. Een manier om personeel dat niet loyaal genoeg was weg te werken. Die mogen nu vast wel blijven) zullen zich nu toch behoorlijk zorgen gaan maken
.
Huilen dan.![]()
Moet je hem en de zijnen nageven, dat doen ze ook echt bizar consistent met alles. Dat is ook wel een talent, dat je van elke situatie een grift kunt maken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Grifting until the very end“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
ik hoorde die phrase net ook langskomen op MSNBCquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:38 schreef feitcepsrep het volgende:
Iemand postte onlangs een twitterbericht met een gifje dat ging om “It’s not the land thsy votes, it’s the people”.
Heeft iemand die toevallig bij de hand?Mag ik je vandaag weer eens irriteren?![]()
https://www.core77.com/po(...)-This-Voting-Map-GIFquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:38 schreef feitcepsrep het volgende:
Heeft iemand die toevallig bij de hand?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )![]()
Hij huurt dat, dus als 'ie daar echt boven z'n stand zou zitten dan verwacht je dat 'ie wel wat anders zoekt. Maar heb 't niet helemaal tot op de bodem uitgezocht hoor, kan wel leukere bezigheden verzinnenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou veel daarvan niet komen uit zijn vorige praat programmatjes die hij wel met enig succes deed?.
Huilen dan.![]()
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Die zouden nu een groot probleem hebbenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar de personen die bij een tweede termijn Trump wél mochten blijven en ook zo'n ding ingeleverd hebben zullen zich nu toch behoorlijk zorgen gaan maken.
![]()
En terecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Jijquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
https://www.core77.com/po(...)-This-Voting-Map-GIF
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
voor een staat die alsnog close kan eindigen lijkt het bizar dat hij zo vroeg gecalled is, wel onderbouwd, maar achteraf toch veel te voorbarigquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:57 schreef feitcepsrep het volgende:
Arizona is wel te vroeg gecalled. Trump heeft 60/40 nodig. Doable
[ Bericht 0% gewijzigd door Ruse op 06-11-2020 22:51:10 ]got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
klopt niet. ze hangen vooralsnog de zaak op aan mensen die geen residentie hebben in Nevada maar toch gestemd hebben.quote:![]()
Dit viel mij ook al op idd toen iemand hier eerder die link droptequote:Op vrijdag 6 november 2020 22:37 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Grifting until the very end__
Fuck the EBU.![]()
![]()
Was deze al voorbij gekomen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Dat mag ook gewoon. Militair personeel bv.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:44 schreef zopias het volgende:
[..]
klopt niet. ze hangen vooralsnog de zaak op aan mensen die geen residentie hebben in Nevada maar toch gestemd hebben.![]()
Ja wel het verhaalquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[ twitter ]
Was deze al voorbij gekomen?
Wat een mongool he![]()
Heeft niks met links of rechts te maken, maar alles met met de (politieke) wind meewaaien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:46 schreef zopias het volgende:
[..]
terwijl linksen al jarenlang net zo erg zijn:
https://twitter.com/kathygriffin/status/1323893513226870786
de grote tech platforms zijn zo erg gestacked tegen rechts. dit gaat niet goed eindigen.Huilen dan.![]()
ook nieuw in politiek nu: zeer populaire congresleden die achter kiezers na willen gaan.
als je nog op Democraten stemt hoor je eens even goed naar jezelf te kijken.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2020 22:50:37 ]![]()
Ah daar hebben we @zopias. Zeg eens, wat vond je van Trumps toespraak vannacht?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er zitten hier niet zo veel Amerikanen die überhaupt op Democraten of Republikeinen kunnen stemmen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef zopias het volgende:
ook nieuw in politiek nu: zeer populaire congresleden die achter kiezers na willen gaan.
[ twitter ]
als je nog op Democraten stemt hoor je eens even goed naar jezelf te kijken.Fuck the EBU.![]()
Denk niet dat sycophants over kiezers gaat?quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:49 schreef zopias het volgende:
[ twitter ]
als je nog op Democraten stemt hoor je eens even goed naar jezelf te kijken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
ik vond het nog vrij mild.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:50 schreef Szura het volgende:
Ah daar hebben we @:zopias. Zeg eens, wat vond je van Trumps toespraak vannacht?
media, tech platforms, universiteiten, internationale organisaties, ambtenarij. zo'n beetje alles en iedereen is tegen Trump geweest. dan moet hij nu geen "sore loser" zijn? hij moet die hele beerput in die grote steden - gerunt door Democraten - compleet opentrekken.![]()
Haha zoute tranenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef zopias het volgende:
[..]
ik vond het nog vrij mild.
media, tech platforms, universiteiten, internationale organisaties, ambtenarij. zo'n beetje alles en iedereen is tegen Trump geweest. dan moet hij nu geen "sore loser" zijn? hij moet die hele beerput in die grote steden - gerunt door Democraten - compleet opentrekken.![]()
Dacht hetzelfde ja... gaat volgens mij over republikeinen die straks doen alsof ze Trump nooit hebben gesteund.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk niet dat sycophants over kiezers gaat?![]()
Hey, daar is ie weer. Hoe staat het met de rotsvaste overtuiging in de overwinning van Trump?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stage 2: Anger, zo te zien. Dan ben je in ieder geval de ontkenning al voorbij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 22:52 schreef zopias het volgende:
[..]
ik vond het nog vrij mild.
media, tech platforms, universiteiten, internationale organisaties, ambtenarij. zo'n beetje alles en iedereen is tegen Trump geweest. dan moet hij nu geen "sore loser" zijn? hij moet die hele beerput in die grote steden - gerunt door Democraten - compleet opentrekken.
Edit: oh toch niet, eerst een regressie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: