Alaska heeft blijkbaar de meest ruimhartige deadline voor briefstemmen (10 dagen na de verkiezingsdag, als ze maar afgestempeld zijn op de verkiezingsdag) van de hele VS. Dat komt door de uitgestrektheid van de staat.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:20 schreef Moira het volgende:
Wtf doet Alaska eigenlijk en waarom zijn daar al 2 dagen geen stemmen geteld/doorgegeven?
Ach, dan is het mooi meegenomen. Overigens was het een kleine batch, weinig spannends.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vooral met het oog op mogelijke destabilisering door kansloze rechtszaken. Dan wil je dat het op zo veel als mogelijk Staten aankomt en niet op 1 of 2.
Ze wachten met tellen van alle absentee votes tot de deadline is verstreken? schiet ook niet op danquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ze pas weer tellen op 12-11-2020
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In een nieuwe serie van “Orange is the new black” zeker?
Yups. En nopequote:Op vrijdag 6 november 2020 20:38 schreef gbm het volgende:
[..]
Ze wachten met tellen van alle absentee votes tot de deadline is verstreken? schiet ook niet op dan
Zeker wel, met AZ en NV is ie er gewoon. Kan je zelfs nog de oostelijke staten verliezen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
AZ doet er ook niet meer toe, al zou een overwinning voor Biden natuurlijk mooi meegenomen zijn.
Klopt, maar PA gaat niet meer naar Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker wel, met AZ en NV is ie er gewoon. Kan je zelfs nog de oostelijke staten verliezen.
Zeker!quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:41 schreef TomWaits het volgende:
[..]
En terecht. Je behoort pal achter je partijleider te staan in deze momenten.
Inderdaad, liever gewoon al die vier staten behouden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker wel, met AZ en NV is ie er gewoon. Kan je zelfs nog de oostelijke staten verliezen.
Bush jr. en Obama hebben een voorbeeldige transitie gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 18:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep dat is idd ook nog zoiets dat daar traditie is.
Je opvolger het zo moeilijk mogelijk maken.
Wel weer een voordeel dat de opvolger dat ook verwacht en dus zelf hun eigen niet & naaimachines en eerst een shithol zullen moeten ontsmetten.
Dat is gelul idd. Dat is helemaal geen "traditie".quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bush jr. en Obama hebben een voorbeeldige transitie gedaan.
Liefste gewoon eerst ff PA met genoeg marge pakken, zijn we overal vanafquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, liever gewoon al die vier staten behouden.
Maar eerst maar 'es 1 van die 4, for fuck's sake.
Thanks! Fucking omslachtig dusquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:36 schreef freako het volgende:
[..]
Alaska heeft blijkbaar de meest ruimhartige deadline voor briefstemmen (10 dagen na de verkiezingsdag, als ze maar afgestempeld zijn op de verkiezingsdag) van de hele VS. Dat komt door de uitgestrektheid van de staat.
Daarnaast is men er panisch dat kiezers twee keer stemmen. Dus alle briefstemmen liggen nog ongeteld te wachten tot er een register is opgesteld van iedereen die op een stembureau heeft gestemd. Daarna worden die met elkaar vergeleken, en kunnen ook de briefstemmen geteld worden. In normale verkiezingsjaren valt dat niet zo op, omdat er niet zoveel briefstemmen zijn en de Republikeinse kandidaat toch ruim wint. Maar nu zijn er zoveel briefstemmen dat het gat nog te overbruggen is.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op CNBC lees ik dat 33 andere counties die software gebruiken in Michigan (niet 47).
Maar het is nog niet zeker dat het een fout in de software is.
Het ging om de county Antrim die normaal naar Republikeinen gaat maar nu ineens zwaar pro Biden was en daarom was men verbaasd en viel het op. In de andere counties lijkt het wel in verhouding dus denk dat het uiteindelijk wel wat mee gaat vallen. Het kan ook nog een invoerfout zijn.
Maar zoiets wordt vaak wat groter uitgemeten en degenen die het hier net heeft gemeld is een vaste BNW bezoeker
Dit is van gisteren: https://www.clickondetroi(...)tys-vote-count-at-0/quote:Antrim County clerk Sheryl Guy said the results were “apparently skewed” and the information was pulled from the county website. County officials said the results were incorrect and the vote totals counted by election software did not match the printed count.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Bush jr. en Obama hebben een voorbeeldige transitie gedaan.
Heeft Joe niet meer nodig.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:31 schreef Zwansen het volgende:
AZ weer closer, laatste batch is 81.3% Trump.
Natuurlijk gaan we nog jaren van hem horen. Er zit een heel media-apparaat achter en heeft miljoenen volgers + Qanon. En de reguliere media zullen nog jaren zijn rechtzaken verslaan en alles wat nog meer naar buiten komt.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Met een afgesloten twitter en geen journalist die meer interesse in hem heeft, denk ik dat we hier weinig meer van hem horen. Alleen als je wat sites op zoekt die speciaal zijn achterban bedienen.
hij zou het graag willen. Maar Biden wil geen gluiperige Hekkink als Pence achter zich staan hebben de komende 4 jaar..quote:
Denkt dat dat echt meevalt. Hoorde we zoveel van hem dan, voor die aan zijn grote avontuur begon?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan we nog jaren van hem horen. Er zit een heel media-apparaat achter en heeft miljoenen volgers + Qanon. En de reguliere media zullen nog jaren zijn rechtzaken verslaan en alles wat nog meer naar buiten komt.
In de VS wist iedereen wie het was hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denkt dat dat echt meevalt. Hoorde we zoveel van hem dan, voor die aan zijn grote avontuur begon?
Dat rekken lijkt op een of andere sadistische oefening.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Het heeft grotendeels te maken met de manier waarop die ballots worden geprint. Doet de kiezer dit niet op het juiste formaat, dan werkt het allemaal niet. Een print op bijv. 98% worden als foutief gezien en moeten met de hand worden gecontroleerdquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op CNBC lees ik dat 33 andere counties die software gebruiken in Michigan (niet 47).
Het ging om de county Antrim die normaal naar Republikeinen gaat maar nu ineens zwaar pro Biden was en daarom was men verbaasd en viel het op. In de andere counties lijkt het wel in verhouding dus denk dat het uiteindelijk wel wat mee gaat vallen. Het kan ook nog een invoerfout zijn.
Maar zoiets wordt vaak wat groter uitgemeten en degenen die het hier net heeft gemeld is een vaste BNW bezoeker
Is er geen app-groepje voor ons soort mensen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil gaan slapen maar wil niet hét moment missen. Alleen dat denk ik al 2 dagen.
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet steldequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de VS wist iedereen wie het was hoor.
Sterker nog: ik denk dat hij ook voor zijn presidentschap in de VS meer naamsbekendheid had dan bijvoorbeeld Bill Gates.
die imperfectie zijn ze zelf debet aan. Zij zijn medebedenkers van dit systeemquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen soms wel lacherig over de Amerikaanse democratie, maar de andere kant mag ook belicht worden. Mogelijkheid tot stemmen per post, goedlopende logistiek, enorme transparantie, overal controleurs. En reken maar dat elke imperfectie door republikeinen volledig uitgemolken zou worden.
Ik kan me dat in Nederland, laat staan in Europa, niet voorstellen.
quote:
quote:
ze zien een handtekening die niet helemaal correct is ingevuld, en dan moet de hele machinerie stop worden gezet?quote:
Euh... een goeie film misschien?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Hij had naamsbekendheid omdat hij regelmatig in het nieuws wist te komen, dus ja, in de VS hoorden ze zeker wel van hem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet stelde
Ik denk dat de verongelijktheid die Trump nog wel een tijdje in de aanbieding zal hebben snel gaat vervelen voor de media.
Hij is straks simpelweg niet meer relevant meer.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Euh... een goeie film misschien?
In de USA is alles helder: het wordt alsnog 269-269.
Beetje voter supression, wat gerrymandering - top, dat systeem daar!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen soms wel lacherig over de Amerikaanse democratie, maar de andere kant mag ook belicht worden. Mogelijkheid tot stemmen per post, goedlopende logistiek, enorme transparantie, overal controleurs. En reken maar dat elke imperfectie door republikeinen volledig uitgemolken zou worden.
yep. in de vele rechtszaken die er aankomen.,quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had naamsbekendheid omdat hij regelmatig in het nieuws wist te komen, dus ja, in de VS hoorden ze zeker wel van hem.
Ja, ik heb ook een hekel aan republikeinen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Beetje voter supression, wat gerrymandering - top, dat systeem daar!
Maar Trump is straks weg, dat wordt vanzelf weer beter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef TomWaits het volgende:
[..]
De immer sympathieke Steve Bannon zei een paar weken geleden al, dat als Trump zou verliezen, hij zich in 2024 gewoon weer kandidaat zou stellen (ijs en weder dienende).quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet stelde
Ik denk dat de verongelijktheid die Trump nog wel een tijdje in de aanbieding zal hebben snel gaat vervelen voor de media.
Hij is straks simpelweg niet meer relevant meer.
Dus jij bent ook tegen het vragen identiteitsbewijzen zodra men gaat stemmen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een hekel aan republikeinen.
ik niet, wel aan trumpanzeesquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Weinig verschil tegenwoordig. Conservatieven die de partij hebben verlaten kunnen nog.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:20 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik niet, wel aan trumpanzees
Een narcist die een wereldwijde conspiracy-cult beheerstquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan we nog jaren van hem horen. Er zit een heel media-apparaat achter en heeft miljoenen volgers + Qanon. En de reguliere media zullen nog jaren zijn rechtzaken verslaan en alles wat nog meer naar buiten komt.
Ja, bel ons wakker als er iets gebeurt!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Is er geen app-groepje voor ons soort mensen?
Nee, dit gaat om provisional ballots waarmee mensen gestemd hebben nadat hun mail-in ballot om de één of andere reden afgewezen was terwijl ze wel stemgerechtigd zijn. De republikeinen willen nu dat die (specifieke) provisional ballots niet meetellen. De rechter denkt daar (logischerwijs) anders over.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze zien een handtekening die niet helemaal correct is ingevuld, en dan moet de hele machinerie stop worden gezet?
/quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dit gaat om provisional ballots waarmee mensen gestemd hebben nadat hun mail-in ballot om de één of andere reden afgewezen was. De republikeinen willen nu dat die (specifieke) provisional ballots niet meetellen. De rechter denkt daar (logischerwijs) anders over.
Ja... Ik slaap graag goed.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, bel ons wakker als er iets gebeurt!
nee, je zit hier goed. Alle lol vind je hier. Zure trumpfans die bitter hun gal spuwen.quote:
We know..quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:04 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Nee nee, dat roepen we enkel wanneer het ons uitkomt.
ik alleen voor bier of sex,quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja... Ik slaap graag goed.
Maar voor significante veranderingen mag je me wakker bellen.
Met die covid bleken de tissues ook uitverkocht. Dat was zoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:03 schreef speknek het volgende:
Even een lekker liedje tussendoor jongens.
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Iemand @:Ulx nog gezien? Of is die nog steeds bezig met klaarkomen?
Geen idee, in PA hadden ze in totaal zo'n 100.000 provisional ballots dacht ik. Hoeveel mensen daarvan eerst hun mail-in ballot afgewezen zagen worden weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:24 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
/
om hoeveel ballots gaat dit?
Dat gebeurt gewoon in NL. En een stuk sneller en soepeler ook...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
ja graag, is uiterst irritant!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen die automatische multiquotes ergens uitgezet worden?
Nee dat was Clinton, die liet een behoorlijke ravage achterquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
[ twitter ]
W. Bush had trouwens wel alle w-knoppen uit alle toetsenborden in het witte huis gehaald dacht ik, maar dat is meer een prank.
Dat is verre van helder wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen [quote]Op vrijdag 6 november 2020 21:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Euh... een goeie film misschien?
In de USA is alles helder: het wordt alsnog 269-269.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen die automatische multiquotes ergens uitgezet worden?
Dacht al dat het aan mij lag...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ja graag, is uiterst irritant!
Lijkt te gaan om het winkelcentrum ernaast. De telruimtes zijn niet ontruimd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Denk niet dat er nog iets gecalled gaat worden als sore losers gonna lose sore.
Dat is Rep-tactiek.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Ik heb in MI m'n stem uitgebracht en ik kan niet zien hoe dit fout is gegaan tenzij Putin de machines gehacked heeftquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat was Clinton, die liet een behoorlijke ravage achter
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Enorme transparantie en 'controleurs' hebben wij hier ook.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In de VS? Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:20 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Dus jij bent ook tegen het vragen identiteitsbewijzen zodra men gaat stemmen?
Als er machines gehackt zijn dan lijkt me duidelijk dat dit in zo opvallend gedaan is dat de democraten de schuld wel moesten krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb in MI m'n stem uitgebracht en ik kan niet zien hoe dit fout is gegaan tenzij Putin de machines gehacked heeft, 't was vrij duidelijk.
quote:
Ziet eruit als een partijdige journalist.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef speknek het volgende:
Ik geloof eigenlijk geen kut van wat de MI GOP chair zei over de glitch, want:
[..]
[ twitter ]
Omdat het groepen kiezers bijna onmogelijk wordt gemaakt die te verkrijgen. Kantoor in een uithoek ve staat, niet met het ov te bereiken, 1x per 3 maanden open op woensdag van 14:30 - 15:00 uur.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Waarom geen ID tonen als je gaat stemmen?
Probleem is dat sommige mensen heel moeilijk aan een ID kunnen komen. Als dat normaal zou worden geregeld, dan is het laten zien van een ID inderdaad gewoon een goed idee.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Waarom geen ID tonen als je gaat stemmen?
Dit inderdaad, niks mis met voter ID opzich... maar ze maken het nu soms belachelijk moeilijk voor bepaalde groepenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het groepen kiezers bijna onmogelijk wordt gemaakt die te verkrijgen. Kantoor in een uithoek ve staat, niet met het ov te bereiken, 1x per 3 maanden open op woensdag van 14:30 - 15:00 uur.
En ja, ik overdrijf nu. Iets.
Misschien zijn die mensen dan ook niet zo heel belangrijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Probleem is dat sommige mensen heel moeilijk aan een ID kunnen komen. Als dat normaal zou worden geregeld, dan is het laten zien van een ID inderdaad gewoon een goed idee.
Iets minder trollen mag ook welquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Misschien zijn die mensen dan ook niet zo heel belangrijk.
Bush zag de humor er wel van in..quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dat was Clinton, die liet een behoorlijke ravage achter
Excuse me?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef TomWaits het volgende:
[..]
In een democratie is iedereen even belangrijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Daarom moeten ze de EC ook afschaffenquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
In een democratie is iedereen even belangrijk.
Wat een nonsens, vrijwel iedere volwassen Amerikaan heeft een ID, je komt een kroeg niet eens in zonder ID als je net 21 bent, en vrijwel iedere Amerikaan heeft rijbewijs, dat is ook een ID.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat het groepen kiezers bijna onmogelijk wordt gemaakt die te verkrijgen. Kantoor in een uithoek ve staat, niet met het ov te bereiken, 1x per 3 maanden open op woensdag van 14:30 - 15:00 uur.
En ja, ik overdrijf nu. Iets.
En belachelijk makkelijk voor andere groepen. Texas is een mooi voorbeeld, daar mag je wél stemmen met je concealed carry permit en military ID, maar niet met je state employee ID of university ID.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:41 schreef gbm het volgende:
[..]
Dit inderdaad, niks mis met voter ID opzich... maar ze maken het nu soms belachelijk moeilijk voor bepaalde groepen
Waar komt al die nonsens toch vandaan over "moeilijk een ID kunnen krijgen"?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Probleem is dat sommige mensen heel moeilijk aan een ID kunnen komen. Als dat normaal zou worden geregeld, dan is het laten zien van een ID inderdaad gewoon een goed idee.
ik denk dat veel van onze "oude vrienden" hier zichzelf een andere usernaam hebben gegeven. Uit schaamte. want het gros die hier normaal zit te stoken, is nu onzichtbaar.quote:
Dat is absoluut géén nonsens. Lees je in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een nonsens, vrijwel iedere volwassen Amerikaan heeft een ID, je komt een kroeg niet eens in zonder ID als je net 21 bent, en vrijwel iedere Amerikaan heeft rijbewijs, dat is ook een ID.
DMV is vrijwel dagelijks open en het verkrijgen van een rijbewijs is op alle fronten simpeler dan in NL.
Het is gewoon waar. Jeetje Leandra...quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar komt al die nonsens toch vandaan over "moeilijk een ID kunnen krijgen"?
Een rijbewijs is ook een ID, als er iets simpel is dan is dat het verkrijgen van een rijbewijs.
Zou me niks verbazen, zelf ben ik meer een lurker die van tijd tot tijd wat bijdehante opmerkingen plaatstquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:45 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ik denk dat veel van onze "oude vrienden" hier zichzelf een andere usernaam hebben gegeven. Uit schaamte. want het gros die hier normaal zit te stoken, is nu onzichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |