In de VS wist iedereen wie het was hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denkt dat dat echt meevalt. Hoorde we zoveel van hem dan, voor die aan zijn grote avontuur begon?
Dat rekken lijkt op een of andere sadistische oefening.quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Het heeft grotendeels te maken met de manier waarop die ballots worden geprint. Doet de kiezer dit niet op het juiste formaat, dan werkt het allemaal niet. Een print op bijv. 98% worden als foutief gezien en moeten met de hand worden gecontroleerdquote:Op vrijdag 6 november 2020 20:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op CNBC lees ik dat 33 andere counties die software gebruiken in Michigan (niet 47).
Maar het is nog niet zeker dat het een fout in de software is.
Het ging om de county Antrim die normaal naar Republikeinen gaat maar nu ineens zwaar pro Biden was en daarom was men verbaasd en viel het op. In de andere counties lijkt het wel in verhouding dus denk dat het uiteindelijk wel wat mee gaat vallen. Het kan ook nog een invoerfout zijn.
Maar zoiets wordt vaak wat groter uitgemeten en degenen die het hier net heeft gemeld is een vaste BNW bezoeker
Is er geen app-groepje voor ons soort mensen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil gaan slapen maar wil niet hét moment missen. Alleen dat denk ik al 2 dagen.
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet steldequote:Op vrijdag 6 november 2020 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de VS wist iedereen wie het was hoor.
Sterker nog: ik denk dat hij ook voor zijn presidentschap in de VS meer naamsbekendheid had dan bijvoorbeeld Bill Gates.
die imperfectie zijn ze zelf debet aan. Zij zijn medebedenkers van dit systeemquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen soms wel lacherig over de Amerikaanse democratie, maar de andere kant mag ook belicht worden. Mogelijkheid tot stemmen per post, goedlopende logistiek, enorme transparantie, overal controleurs. En reken maar dat elke imperfectie door republikeinen volledig uitgemolken zou worden.
Ik kan me dat in Nederland, laat staan in Europa, niet voorstellen.
quote:
quote:
ze zien een handtekening die niet helemaal correct is ingevuld, en dan moet de hele machinerie stop worden gezet?quote:
Euh... een goeie film misschien?quote:Op vrijdag 6 november 2020 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Maare, wat denken jullie.. wordt er nog iets gecalled vanavond? Krijgen we een overwinningsspeech van Biden? Heeft het zin om dit nog te blijven kijken?
Of zal ik whisky drinken en een slechte film gaan kijken?
Hij had naamsbekendheid omdat hij regelmatig in het nieuws wist te komen, dus ja, in de VS hoorden ze zeker wel van hem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet stelde
Ik denk dat de verongelijktheid die Trump nog wel een tijdje in de aanbieding zal hebben snel gaat vervelen voor de media.
Hij is straks simpelweg niet meer relevant meer.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Euh... een goeie film misschien?
In de USA is alles helder: het wordt alsnog 269-269.
Beetje voter supression, wat gerrymandering - top, dat systeem daar!quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We doen soms wel lacherig over de Amerikaanse democratie, maar de andere kant mag ook belicht worden. Mogelijkheid tot stemmen per post, goedlopende logistiek, enorme transparantie, overal controleurs. En reken maar dat elke imperfectie door republikeinen volledig uitgemolken zou worden.
Ik kan me dat in Nederland, laat staan in Europa, niet voorstellen.
yep. in de vele rechtszaken die er aankomen.,quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij had naamsbekendheid omdat hij regelmatig in het nieuws wist te komen, dus ja, in de VS hoorden ze zeker wel van hem.
Ja, ik heb ook een hekel aan republikeinen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Beetje voter supression, wat gerrymandering - top, dat systeem daar!
Maar Trump is straks weg, dat wordt vanzelf weer beter.quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Beetje voter supression, wat gerrymandering - top, dat systeem daar!
De immer sympathieke Steve Bannon zei een paar weken geleden al, dat als Trump zou verliezen, hij zich in 2024 gewoon weer kandidaat zou stellen (ijs en weder dienende).quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat beantwoord de vraag of die naamsbekendheid heeft en had, die ik niet stelde
Ik denk dat de verongelijktheid die Trump nog wel een tijdje in de aanbieding zal hebben snel gaat vervelen voor de media.
Hij is straks simpelweg niet meer relevant meer.
Dus jij bent ook tegen het vragen identiteitsbewijzen zodra men gaat stemmen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een hekel aan republikeinen.
ik niet, wel aan trumpanzeesquote:Op vrijdag 6 november 2020 21:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een hekel aan republikeinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |