SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Daar heb ik nu ook wel zin in.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je, ik ga nu eerst aan het roggebrood, katenspek en erwtensoep
-/- erwtensoep...quote:
Ah gossie...quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ben ook wel opgelucht hoor
[..]
Hij zal het zich niet meer kunnen herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had geen wekker gezetquote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 08:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had geen wekker gezet
goedemorgen
quote:
7:30 zelfs.quote:
* OscarMopperkont was er al om 6 uur uit...quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont was er al om 6 uur uit...
Mogguh allen
Morgenstond, goud in de mondquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]Oscar
was je vrijwillig je bed uit om 6 uur
met mij gaat het goedquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgenstond, goud in de mond
Alles goed met u?
Hok volquote:Op zaterdag 7 november 2020 09:43 schreef just me het volgende:
[..]
met mij gaat het goed
druk maar heel gezellig met mijn 4 kleinkinderen
De vooraf-track loopt inmiddelsquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Won!
21:00 - ?? uur: DJ Melting - Golden Oldies
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
LeukIk neem aan dat jij gewoon om 21:00 uur draait?
Ik vind het nog steeds niets.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Placebo - Pure Morning (Les Rythmes Digitales remix)
Ik vind dit nummer vrij weinig aan, behalve in deze versie. Dan vind ik het ineens een geweldige plaat
Ook, want die man heeft overuren gedraaid. Maar uiteraard vooral om datgene dat achter hem op het scherm staat.quote:
Iedereen is blij dat Biden het geworden is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook, want die man heeft overuren gedraaid. Maar uiteraard vooral om datgene dat achter hem op het scherm staat.
Vooral rust, denk ik. En hij straalt erg uit dat hij de president van alle Amerikanen wil zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Iedereen is blij dat Biden het geworden is.
Maar je weet natuurlijk nog niet wat deze man gaat brengen.
Ja, dat is bullshit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooral rust, denk ik. En hij straalt erg uit dat hij de president van alle Amerikanen wil zijn.
We gaan het zien. Ik heb z'n speech gezien en vond die een verademing ten opzichte van de afgelopen 4 jaar met Trump.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat is bullshit.
Het zou wat zijn als hij alleen president zou willen zijn van degene die op hem gestemd hebben.
Snap ik.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We gaan het zien. Ik heb z'n speech gezien en vond die een verademing ten opzichte van de afgelopen 4 jaar met Trump.
Dit impliceert dat er ook een andere versie is.quote:
Een oudere, jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit impliceert dat er ook een andere versie is.
Had dat nog een reden? Of waarom zou het in zo'n klein land als eerste uitgebracht worden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf het een grappig feitje vinden dat dit nummer als eerste op single verscheen in uitgerekend Nederland.
Ze durfden het in Engeland niet aan, vanwege de titel. In Nederland ligt dat allemaal wat minder moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Had dat nog een reden? Of waarom zou het in zo'n klein land als eerste uitgebracht worden?
Best logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze durfden het in Engeland niet aan, vanwege de titel. In Nederland ligt dat allemaal wat minder moeilijk.
Geen ideequote:Op zaterdag 7 november 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
Waarom roepen ze toch steeds om hun moeder?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen ideeDat moeten we aan de Dream Academy vragen; daar is het een sample van
Nu:Hot Chocolate - Every 1's A Winner
Hier precies zo. Te laat opgebleven. Wakker geworden door een verbouwing twee verdiepingen hierboven. Naar de winkel gestrompeld en verder helemaal niks gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig vanavond, 11.
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen wat boodschappen heb gedaan, en verder de deur niet uit geweest ben.
Vond het maar koud.
Weet je al wat de themesong van de nieuwe bondfilm is?quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier precies zo. Te laat opgebleven. Wakker geworden door een verbouwing twee verdiepingen hierboven. Naar de winkel gestrompeld en verder helemaal niks gedaan.![]()
Duran Duran - A View To A Kill
Uit de 80s, toen James Bond-themesongs nog echt goed waren.
Die is allang uitgebracht. Billie Eilish zingt 'm. Als je wilt, draai ik 'm zo even. Roep maar.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je al wat de themesong van de nieuwe bondfilm is?
Ben inmiddels wel erg benieuwd. Is nu vaak genoeg uitgesteld.
Koud? Ik vond het juist een stuk warmer dan de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
Het is nog rustig vanavond, 11.
Ik moet zeggen dat ik vanmorgen wat boodschappen heb gedaan, en verder de deur niet uit geweest ben.
Vond het maar koud.
MAAR!quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die is allang uitgebracht. Billie Eilish zingt 'm. Als je wilt, draai ik 'm zo even. Roep maar.
Roepen, niet typen.quote:
Hoi brother.quote:
Ik zat vanmorgen in mijn vest op mijn scooter. En toen was het koud.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Koud? Ik vond het juist een stuk warmer dan de afgelopen dagen.
Ik zit hier al heel de tijd te roepen....quote:
Vanochtend was het inderdaad nog wat frisjes maar vanmiddag was het heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi brother.
[..]
Ik zat vanmorgen in mijn vest op mijn scooter. En toen was het koud.
Komt ie nou mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanochtend was het inderdaad nog wat frisjes maar vanmiddag was het heerlijk buiten.
Wat een k*tnummer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Billie Eilish - No Time To Die
Eerder dit jaar uitgebracht, titelsong van de James Bond-film (die vervolgens werd uitgesteld)
Goed bezig geweest dan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Vandaag 50 kilometer gefietst op de Veluwe, prima weertje. Visje gegeten in het bijna uitgestorven Harderwijk.
Het eindigde daarna alleen in het ziekenhuis na een valpartij van mw. MM, die daarbij haar knie open heeft gehaald. Patiënt en chauffeur maken het beiden naar omstandigheden goed...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond MadMasterRoger Whittaker - New World In The Morning
Letterlijk, in de vette watten zelfs...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dan.
Dus dit weekend mw Madmaster maar in de watten leggen?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Letterlijk, in de vette watten zelfs...
Familie van Joe?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de lekkerste platen van dit moment (vind ik dan)Hot Chip feat. Jarvis Cocker - Straight To The Morning
Niet dat ik weet. Maar je zou 'm kunnen kennen als de zanger van de band Pulp, die een paar grote hits heeft gehad.quote:
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kun je toch nog best flink last van hebben.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.
Broek gescheurd en de (gehuurde) e-bike behoorlijk beschadigd.
Dat laatste is minder belangrijk...
Ja, was zeker een klapper, schrok me rot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Flinke klapper geweest dan. Toch niets gebroken?
Auw...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haar knie is 2 keer zo dik en ligt flink open.
Broek gescheurd en de (gehuurde) e-bike behoorlijk beschadigd.
Dat laatste is minder belangrijk...
Dan komt het met rust een heel eind goed.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, was zeker een klapper, schrok me rot.
En nee, gelukkig niks gebroken of gescheurd.
Dat hebben ze in het ziekenhuis wel onderzocht...
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan komt het met rust een heel eind goed.
Misschien komende week nog wat oefeningen doen, tegen het stijf worden.
Dat laatste is sowieso juist. Sterkte me de situatie.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).
Maar oefeningen voorlopig nog niet, eerst moet het vocht in de knie wat afnemen...
Maar goed, de show must go on!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef brother52 het volgende:
Het is dat ik hem deze week zelf al heb gedraaid, anders had ik dat liedje van Redbone voor mw MadMaster aangevraagd.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die instructies heeft ze meegekregen (ik mocht niet mee het ziekenhuis in...).
Maar oefeningen voorlopig nog niet, eerst moet het vocht in de knie wat afnemen...
Maar goed, de show must go on!
Iets uitlopen is niet erg.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt proppen tot 21:00 uur. Deze soloversie kende ik niet, maar kwam ik tegen:Diana Ross - A Brand New Day (Everybody Rejoice)
Hmmm, kennelijk had La Ross nog wat ruimte over op een te vullen album...quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Het wordt proppen tot 21:00 uur. Deze soloversie kende ik niet, maar kwam ik tegen:Diana Ross - A Brand New Day (Everybody Rejoice)
Geen idee, maar het is wel lekker compact. Die andere versie duurt meer dan 7 minutenquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, kennelijk had La Ross nog wat ruimte over op een te vullen album...
Wie is er niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Vorige show voor het eerst gedraaid, deze Australische powerballad...Tim Minchin - The Absence Of You
Hierna nog een nummer dat in twee opzichten oud is en in één opzicht gloednieuw
Auch... veel beterschap voor Mw MM en verwen haar maar goedquote:Op zaterdag 7 november 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Vandaag 50 kilometer gefietst op de Veluwe, prima weertje. Visje gegeten in het bijna uitgestorven Harderwijk.
Het eindigde daarna alleen in het ziekenhuis na een valpartij van mw. MM, die daarbij haar knie open heeft gehaald. Patiënt en chauffeur maken het beiden naar omstandigheden goed...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben trouwens net op tijd klaar, Melting
Hoi just me.quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Auch... veel beterschap voor Mw MM en verwen haar maar goed![]()
en hoi
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en hoi
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Dat vorige nummer was nog wel bekend, hoewel ik er geen naam bij kon plaatsen.
Dit nummer ken ik helemaal niet.
Homijn is niet meer, toch?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NAS...Zonder deze rapper had Homijn nooit bestaan. Lang verhaal....
Homijn bestaat nietquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NAS...Zonder deze rapper had Homijn nooit bestaan. Lang verhaal....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
en hoi
En hoe ging het?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ook hoi!
Dank 11 en good luck Melting!
Moest even mijn whisky van vandaag proeven...
Dat weet ik om 22.00 uur pas, als de identiteit van de whisky onthuld wordt. Mijn gok/voorspelling is vastgelegd.quote:
zippen en genieten denk ikquote:
quote:
quote:
quote:
en waar is die bewaar 1cl voor ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1cl proeven en 1cl bewaren voor later.
Meer heb ik er niet van...
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaanquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaan
Klopt, maar ach.... Heb ik ook eens een kleine donatie aan FOK! gedaan. Kom ik ook wel weer overheen.quote:
Op dierendag nog wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het is Pasen, hij is waarlijk opgestaan
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komenquote:
En toch valt er met just me niet te spotten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komen
Nee joh, dat is ook zo'n portretquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch valt er met just me niet te spotten.
The Late Show had een grappig tekenfilmpje. Een mix van fictie en prachtig in beeld gebrachte realiteit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat spotprenten voorbij zien komen
ik heb hem bewaard voor morgenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
The Late Show had een grappig tekenfilmpje. Een mix van fictie en prachtig in beeld gebrachte realiteit.
Voor na de uitzending van Melting:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Hoe heten ze ook alweer... Joe Public, of zoiets?
Live And Learn
Chilikaas ? Brand die zo ongeveer je mond uit ?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Potjandorie... ik zit hier aan de chilikaas. Dat gaat vanavond wel goed komen met de biertjes, denk ik zo.
Sommige blokjes wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Chilikaas ? Brand die zo ongeveer je mond uit ?
Nu is de zanger wel goed, maar de titel niet.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Joe Jackson - Won't you be my number two
Ik heb ook weer eens wat bier in huis gehaald, voor het eerst sinds weken. Eerst nog even wat eten nuquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Potjandorie... ik zit hier aan de chilikaas. Dat gaat vanavond wel goed komen met de biertjes, denk ik zo.
Dus er moet geblust worden, wat een excuusquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Dus er moet geblust worden, wat een excuus
![]()
Is misschien wel zo verstandig, kun je daarna rustig een biertje nemenquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer eens wat bier in huis gehaald, voor het eerst sinds weken. Eerst nog even wat eten nu
Is wel een beetje een goede weergave van mijn weekend tot nog toe. Net niet lekker allemaal.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu is de zanger wel goed, maar de titel niet.
[ afbeelding ]
Alleen werkt blussen met bier niet zo goed. Suikerklontjes werken beter.quote:
Of melk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen werkt blussen met bier niet zo goed. Suikerklontjes werken beter.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Is wel een beetje een goede weergave van mijn weekend tot nog toe. Net niet lekker allemaal.
Maar dat is voor kalfjesquote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder.
Wel kans op verbetering vanavond/morgen?
en je had al zo'n zware weekquote:
Voor blusdoeleinden mag het allemaal wel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dat is voor kalfjes
Oh, wacht, suikerklontjes zijn voor paarden...
Om te toetsen t.o.v. wat de uiteindelijke whisky blijkt te zijn.quote:
Ja, stel je voor dat het niet gelukt wasquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Net allemaal Whatsappjes van vrienden uit de USA, die zijn blij...
zolang maar lekker isquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om te toetsen t.o.v. wat de uiteindelijke whisky blijkt te zijn.
Is mijn eigen keuze, vind ik leuk, voor het geval ik er naast zit.
En die kans is best groot...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Niet de versie van Undercover draaien![]()
Ik wil het je niet te makkelijk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
Andrew Gold - Never let her slip away
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat het niet gelukt was
Oh wat gaafquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij degene die dit bericht heeft verzonden waren we in 2008, in Phoenix, Arizona, vlak voor de verkiezing van Obama.
Nu woont hij 30 mijl van de plek waar Biden woont, in Dellaware en gaat hij zo op pad om bij de speech straks aanwezig te zijn. Mooie vent...
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afhaken, val bijna om van de slaap.
Thanks voor zover Melting!
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Tsjuus!quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Is het daar niet nacht?quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Bij degene die dit bericht heeft verzonden waren we in 2008, in Phoenix, Arizona, vlak voor de verkiezing van Obama.
Nu woont hij 30 mijl van de plek waar Biden woont, in Dellaware en gaat hij zo op pad om bij de speech straks aanwezig te zijn. Mooie vent...
Yep, ik ken 'm van de concerten van U2 in 2001 in Amsterdam.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef just me het volgende:
Deze plaat duurde lang, heb je ondertussen de strijk gedaan Melting ?
Ik heb morgen een afspraak met mijn naaimachinequote:Op zaterdag 7 november 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, die ligt er nog voor morgenvroeg.
Dus mocht je je vervelen.
Grappig hoe dan zo'n langdurig contact tot stand komtquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, ik ken 'm van de concerten van U2 in 2001 in Amsterdam.
Hij kwam daarvoor naar Nederland om opnames te maken, ik had kaartjes voor hem geregeld en sindsdien zien we elkaar om de paar jaar. Hier of daar...
Zeker..... dit is het origineel.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Seasons in the sun en ik weet de artiest echt niet.
Wel een mooi liedje![]()
+1quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Seasons in the sun en ik weet de artiest echt niet.
Wel een mooi liedje![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Tegenwoordig is hij verhuist naar Japan en heet hij Teriyaki...
Dan heeft ie toch genoeg verdiend.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Nogal een eendagsvlieg, die Valensia. Een paar jaar geleden was het programma De Reünie bij hem op bezoek. Woont ergens in het buitenland, heeft een grote studio in z'n huis.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch genoeg verdiend.
Wist trouwens niet eens dat hij uit Den Haag kwam.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Hoe dan ook: ik vind dit een geweldig nummer
Ik dacht dat het een vrouw was. Ik vergeet dit nummer altijd weer directquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Nogal een eendagsvlieg, die Valensia. Een paar jaar geleden was het programma De Reünie bij hem op bezoek. Woont ergens in het buitenland, heeft een grote studio in z'n huis.
De eerste keer pas dat ik een 0 haal, gisteren nog 94 van de 100 punten.quote:
quote:
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste keer pas dat ik een 0 haal, gisteren nog 94 van de 100 punten.
Gaat om het meedoen...
Biden moest wel langer wachten zelfs.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
I could wait night and day..... dat is wel lang.
Net als de rest van de wereld.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Biden moest wel langer wachten zelfs.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Got To Get - Rob & Raz feat. Leila K.
Volgende week dan maar weer een ander, alles overstemmend, thema...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld.
Het leek wel alsof er niets anders meer gebeurde.
Corona was bijna vergeten door deze verkiezingen.
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week dan maar weer een ander, alles overstemmend, thema...
Ja, wat dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef Rataplan79 het volgende:
The four tops - If I were a carpenter
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef Rataplan79 het volgende:
The four tops - If I were a carpenter
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....quote:
In the US zal corona wel weer verder oplaaien na alle overwinningsfeestjes en protest-ralliesquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Net als de rest van de wereld.
Het leek wel alsof er niets anders meer gebeurde.
Corona was bijna vergeten door deze verkiezingen.
Nee, dit suddert nog wel even na. Circus-Trump gaat tot het uiterste en ik ben ook niet 100 procent gerust op het electoral college. Ik hoop dan ook dat Biden de overige staten ook wint. Hoe ruimer zijn marge in kiesmannen, des te beter.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.
Gokje...... ¤ 25.000,-?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Dan had ik het dak van mn huis zelf wel vernieuwd. Van de week offerte binnen gekregen wat dat ongeveer gaat kosten.....
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:20 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dichtbij. Is zelfs nog een beetje duurder.quote:
Nee geen haast gelukkig. Maar moet het ook geen jaren meer uitstellen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ja, dat zijn nooit leuke dingen. Moet het nog voor de winter gebeuren?
Ik wel, die clown sputtert nog wel, maar is vanaf nu historie...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat we voorlopig nog niet klaar zijn met de Amerikaanse verkiezingen als thema.
Duur grapje..... ik weet het.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:22 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Ja, daar zit je dichtbij. Is zelfs nog een beetje duurder.
[..]
Nee geen haast gelukkig. Maar moet het ook geen jaren meer uitstellen.
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel, die clown sputtert nog wel, maar is vanaf nu historie...
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef MadMaster het volgende:
White Lines - Grandmaster Flash & Melle Mel
Zit bij jou toch in de VVE mag ik hopen ?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
Zit bij jou toch in de VVE mag ik hopen ?
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.
Mijn dak zal ook ooit vernieuwd moeten worden, moet er (financieel) niet aan denken...quote:
Dat zal hij nooit doen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.
Hij gaat klieren, zuigen, zaniken, het enige waar die man goed in is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik ook wel. Daar ben ik niet bang voor. Maar wat gaat hij nog allemaal uitspoken die laatste 2 maanden? Daar ben ik bang voor.
Groot gelijk. Niet doen als het niet persé nodig is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn dak zal ook ooit vernieuwd moeten worden, moet er (financieel) niet aan denken...
Geef liever mijn geld aan leuke dingen uit
Dat zou misschien nog het beste scenario zijn. Maar ik denk dat Trump te veel verknocht is aan de macht.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sommigen denken dat Trump zo boos is dat hij vroegtijdig het bijltje erbij neergooit en dat Mike Pence nog een paar maanden de honneurs mag waarnemen als president.
Sommigen denken, dat is niet echt gefundeerd...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |